וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה זה כואב, אבל גם פוטוגני ומרזה ומביא הרבה לייקים

ליאת להב

15.1.2018 / 8:02

ולנטיינ'ס מתקרב, וזו סיבה מספיק טובה להזיל ריר על אנשים יפים ונכונים שדואגים שתראו אותם גם מחוץ לעמודי הכרומו או המסלולים. שלושה זוגות-דוגמנים צעירים ששווים מעקב

לפני כשנה וחצי עוררה פייטון נייט סערה כשסגרה את תצוגת ויקטוריה בקהאם, והאכילה את המבקרים עם הוכחה נוספת לטענה הידועה שלמעצבת הבריטית יש העדפה לרזון חולני. מאז היא הספיקה להציג גוף שדוף ומתריס גם בקמפיין של גוצ'י. אבל לזכות הדוגמנית הצעירה ייאמר שמחוץ למסלולים היא דווקא נראית בריאה בגופה ובנפשה. עיקר הפעילות שלה מתמקדת בלהשוויץ בבויפרנד הדוגמן, שמיסלל את עצמו אצל דיור, ורסצ'ה וראג אנד בון, וחגג בעמודי הכרומו של מגזיני האופנה הנחשבים.

האח הצעיר במשפחה המורמונית עם הגנטיקה הטובה בעולם הוא ממתק אינסטגרמי שהפך לאיט-בוי של תעשיית האופנה, עם רזומה הכולל קמפיינים לקלווין קליין וטום פורד, וצעידה על המסלולים של פנדי, בלמיין, מוסקינו, קוואלי ומי לא. בראיון למגזין GQ הצהיר לאקי בלו סמית' שכמורמוני אדוק, הוא מתכוון להימנע מסקס עד החתונה (פחחח). בימים אלה הוא מנהל זוגיות עם דוגמנית בתחילת דרכה, מתמודדת ב"אמריקן איידול" לשעבר, בעלת השם הדרמטי סטורמי ברי. מתי הם יממשו?

גם משפחת חדיד נותנת עבודה. האח הצעיר של ג'יג'י ובלה, אנואר בן ה-17, מככב החודש עם אחותו הבכורה בהפקת אופנה של ווג בריטניה, וחוגג על קמפיין ראשון למותג הוגו בוס. לאחרונה החל להתרועע רומנטית עם ניקולה פלץ בת ה-22, ששיחקה בכמה תפקידים קטנים בקולנוע וזכתה לצעוד על מסלול התצוגה הנחשק של בית האופנה בלנסיאגה. העובדה שהוא בנו של המיליארדר הפלסטיני מוחמד חדיד והיא בתו של המיליארדר היהודי נלסון פלץ רק מוסיפה פאן לכל העסק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully