וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאנל לניקול קידמן, גליה להב לאמה סטון: הלבשנו את המועמדות לאוסקר

24.2.2017 / 9:34

מה ילבשו הכוכבות? קבלו הימורים מחושבים משבוע הקוטור בפריז. לחובבת הרטרו מצאנו סטרפלס נשפכת, לזו שרוצה א-סימטרית התאמנו גזרה יוונית, לקוקטית שידכנו שמלת שכבות, להיא שתמיד בולטת שיבצנו פאייטים ונוצות, ולזו שקוטור צרפתי לא מרגש אותה - מצאנו קוטור איטלקי

רויטרס

בווידיאו: זה מה שלבשו הכוכבות על השטיח האדום של טקס האוסקר בשנה שעברה.



.

אם יש הצדקה מוחלטת והזדמנות פז ללבוש שמלת שאנל בעלות של שכר שנתי ממוצע, אז טקס האוסקר הוא התירוץ המושלם

טקס פרסי האוסקר ייערך השנה בפעם ה-89, ויתקיים בלילה שבין ראשון לשני הקרוב. כמו תמיד, הכוכבות יציגו אופנת שטיח אדום שתדובר רבות. למעשה, השטיח האדום של האוסקר, הטקס החשוב ביותר בעונת הפרסים שגם נועל אותה, הוא הבמה המרכזית לאופנת-על סוחפת. אם יש הצדקה מוחלטת והזדמנות פז ללבוש שמלת שאנל בעלות של שכר שנתי ממוצע, אז טקס האוסקר הוא התירוץ המושלם. יש מקום שלהניח שדונטלה ורסצ'ה, קרל לגרפלד, ג'ורג'יו ארמני, מריה גרציה קיורי ואפילו גליה להב, חשבו על הטקס הזה כשהם עבדו על קולקציות הקוטור שלהם. אחרי הכל, זהו חלומו של כל קורטירייר לראות את ניקול קידמן לובשת עיצוב שלו ומספרת על כך לכולם, כולל מיליוני הצופים בשידור.

השאלת או הענקת שמלות קוטור על-ידי בתי אופנת-על לכוכבות הוליוודיות היא כידוע נוהג המשרת את המותג ואת המתלבשת. ואם היא בחרה ללבוש את שמלת המתנה שלה לאוסקר, אז ההשקעה משתלמת ביותר. ואם היא זוכה בפסלון המוזהב, אז מדובר ברווח שלא יסולא בפז. בעבר הלא רחוק זה קרה עם האלי ברי שלבשה אלי סעב, מריון קוטיאר שלבשה גוטייה, קייט בלאנשט שלבשה ארמני, סנדרה בולוק שלבשה מרקזה, נטלי פורטמן שלבשה רודארטה, ג'וליאן מור שלבשה שאנל, ועוד. מה ילבשו השנה המועמדות המוכשרות לפרס? כנראה שהן כבר יודעות. אחרי הכל, ההכנות לאוסקר מתחילות הרבה לפני הטקס, לעתים אפילו מספר חודשים קודם. לנו רק נותר להמתין לשידור החי. כמובן גם אפשר להתאים להן שמלות מהקולקציות שהוצגו בשבוע הקוטור האחרון בפריז. להלן גלריית הימורים מחושבים.

אמה סטון - גליה להב

אמה סטון בטקס פרסי SAG, ינואר 2017. GettyImages
ידועה בבחירות לבוש אלגנטיות, ייחודיות ומחמיאות/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת נשף עם נופך רומנטי תקופתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנית המוכשרת לא רק מועמדת רצינית לזכות בפסלון המופלא עבור "לה לה לנד" (שמועמד ב-14 קטגוריות), היא גם מועמדת מבחינתנו לפרס מצטיינת השטיח האדום של עונת הפרסים הנוכחית, הודות לבחירות אופנה אלגנטיות, ייחודיות ומחמיאות. ואת כל זה היא יכולה למצוא בעיצוב הנהדר של גליה להב כאן - שמלת נשף הראויה לאוסקר עם נופך רומנטי תקופתי.

נטלי פורטמן - ולנטינו

נטלי פורטמן בטקס פרסי גלובוס הזהב, ינואר 2017. GettyImages
הריונית חובבת רטרו/GettyImages
תצוגת הקוטור של ולנטינו, פריז, ינואר 2017. GettyImages
שמלת סטרפלס נשפכת עם שובל במרקם פליסה קליל/GettyImages

היא בהיריון מתקדם, מה שלא תמיד קל, אז חשוב לנו שיהיה לה נוח, אבל גם שהיא תיראה מצוין, כמו שנשים בהיריון נראות הרבה פעמים על השטיח האדום. שמלת הסטרפלס הנשפכת עם השובל במרקם הפליסה הקליל עשויה להיות מענה מצוין. הגזרה וגוון הפיסטוק הרענן יבליטו אותה וגם יסתדרו עם וייב הרטרו החביב עליה לאחרונה.

איזבל הופר - אלי סעב

איזבל הופר, זוכת גלובוס הזהב עבור הסרט "היא", ינואר 2017. GettyImages
חובבת תכלת בייבי פסטלי שמסתדר נהדר עם עורה הבהיר ושיערה האדמדם/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת מכנסיים בגוון שמלניה טראמפ הפכה לטרנדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוכת גלובוס הזהב עבור תפקידה ב"היא" אוהבת תכלת בייבי (בכלל גוון לוהט בעקבות שמלת ההשבעה של מלניה טראמפ). היא לבשה שמלה בצבע תכלת של ארמני בגלובוס הזהב וגם בשורה הראשונה בתצוגת הקוטור של מעצב העל האיטלקי בפריז, ובשני המקרים נראתה מצוין. גוון הפסטל מסתדר נהדר עם עורה הבהיר ושיערה האדמדם. אז איתרנו עבורה שמלה, יותר נכון שמלת מכנסיים, בגוון הזה שגם עונה מצוין לדרישות הגבוהות של השטיח האדום של האוסקר וגם תגרום לה לחוש עצמה מיוחדת, כי אחרי הכל זה לא ממש שמלה, זה מכנסיים.

רות נגה - דיור

רות נגה בבראנץ' מועמדי טקס פרסי Film Independent filmmaker grant and Spirit Award, ינואר 2017. GettyImages
עור פורצלן ועיני שקד, ללא עניין בקוטור נסיכותי/GettyImages
תצוגת הקוטור של דיור, פריז, ינואר 2017. GettyImages
שמלת גוון שמפניה עם כתפיות דקות ואפליקציות כסופות/GettyImages

השחקנית האירית-אתיופית המבטיחה, המועמדת עבור תפקידה המרגש ב"לאבינג", לא ממש הציגה טעם מגובש על השטיח האדום. למען האמת, אין לה ממש היסטוריה על השטיח האדום, אבל בכל אחת מהפעמים הלא רבות שהיא לקחה חלק באירועים מהסוג הזה, היא לבשה משהו שאינו דומה לקודמו. עם זאת, ניתן לומר שהיא לא בעניין של קוטור נסיכותי, אלא באופנה פחות בולטת. לכן שמלת גוון השמפניה עם הכתפיות הדקות והאפליקציות הכסופות עשויה להתאים לה ולהחמיא לעור הפורצלן ועיני השקד שלה.

מריל סטריפ - ארמני

מריל סטריפ בטקס פרסי SAG, ינואר 2017. GettyImages
שחקנית ענקית, פאשניסטה בינונית/GettyImages
תצוגת הקוטור של ארמני, פריז, ינואר 2017. GettyImages
ז'קט מחורז המשולב עם טופ סאטן, חגורת שיפון ומכנסי סיגר שחורים/GettyImages

מריל סטריפ היא שחקנית ענקית, כולנו יודעים. אבל היא פאשניסטה לא ממש גדולה. ואם להודות על האמת, נראה שנושא האופנה בטקסי השטיח האדום קצת מעיק עליה. היא אוהבת את המפגש עם הקולגות ויש לה עניין רב בהיצע הקולנועי מדי שנה, אבל לא נראה לנו שקוטור צרפתי אי פעם ריגש אותה. אז מצאנו לה קוטור איטלקי. ז'קט מחורז המשולב עם טופ סאטן, חגורת שיפון ומכנסי סיגר שחורים של ארמני. מעצב-על שמבין לליבן של נשים שלא מסתדרות עם אפליקציות כבדות ונוצות מרצדות.

ניקול קידמן - שאנל

ניקול קידמן בטקס פרסי SAG, ינואר 2017. GettyImages
מלכת השטיחים האדומים, שתמיד חייבת להיות גם מיוחדת/GettyImages
תצוגת הקוטור של שאנל, פריז, ינואר 2017. GettyImages
שאנל פלוס פאייטים פלוס נוצות זה לגמרי ניקול קידמן/GettyImages

מלכת השטיח האדום שמעצבים משחרים לפתחה לפני כל עונת הפרסים, בוחרת בקפידה את השמלות שלה מתוך ההיצע הרב. עברה כולל מראות בלתי נשכחים שהותירו חותם בדברי ימי השטיח האדום ההוליוודי. ויש להודות, קשה להצביע על כישלונות שלה בגזרה הזאת. מגמה מסוימת? ניתן לומר שהשמלה שלה תמיד חייבת לענות על ההגדרה "מיוחדת". וזה אומר מבחינתה כל מיני דיטיילים ושיבוצים מורכבים בשמלות חובקות גוף פחות או יותר (כלומר, לא בגזרת בת-ים או נסיכה). שאנל פלוס פאייטים פלוס נוצות זה לגמרי היא, למשל. אז אין ספק שהיא תתחבר לשמלת השאנל עם הפאייטים והנוצות שרקח מר לגרפלד.

ויולה דיוויס

ויולה דיוויס בטקס בחירת המבקרים, דצמבר 2016. GettyImages
מחבבת כתפיים וזרועות חשופות המבליטות גזרה אתלטית/GettyImages
תצוגת הקוטור של ארמני, פריז, ינואר 2017. GettyImages
שמלה א-סימטרית בכתום עז/GettyImages

זוכת פרס גלובוס הזהב עבור תפקידה ב"גדרות" ניחנה בגזרה מצוינת ובאתלטיות מרשימה. כמו הגברת הראשונה לשעבר מישל אובמה, אישה שאנחנו מזכירים בנשימה אחת עם דיוויס בביטחון גמור, היא מחבבת כתפיים וזרועות חשופות. על השטיח האדום של גלובוס הזהב היא בלטה בצהוב א-סימטרי והציגה את אחד המראות המוצלחים. אז חשבנו שזה לא רעיון רע לשחזר את ההצלחה עם עוד שמלה א-סימטרית. וכמו לגברת המופלאה קודם, גם לדיוויס מצאנו עיצוב מושלם מקולקציית ארמני. אנחנו גם מאמינים שהיא תאהב את הקולור בלוק הכתום העז.

אוקטביה ספנסר - אלי סעב

אוקטביה ספנסר בנשף יוניצ"ף ה-12, ניו יורק, נובמבר 2016. GettyImages
מחבבת שרוולי טי קצרים וגזרות הנצמדות במותניים/GettyImages
תצוגת הקוטור של אלי סעב, פריז, ינואר 2017. GettyImages
ללא תוספות טווסיות, ואפשר להוסיף שכבת טול להעלמת השקיפות/GettyImages

זוכת האוסקר עבור תפקידה הבלתי נשכח ב"העזרה" לבשה לא פעם שמלות שטיח אדום עם שרוולי טי קצרים. נראה גם שהיא מחבבת גזרות הנצמדות במותניים. שיבוץ בלתי פרוע כמו זה שבשמלת מעצב הקוטור הלבנוני אלי סעב עשוי להתחבב עליה בקלות, שכן היא מעולם לא הייתה מעריצה של תוספות טווסיות. השקיפות, אם היא תעדיף לוותר עליה, אינה מכשול. מר סעב יוכל להוסיף שכבה אחת או שתיים של טול לחצאית מקדימה - והנה השמלה המושלמת לשחקנית המוכשרת.

מישל וויליאמס - שאנל

מישל וויליאמס בטקס פרסי גלובוס הזהב, ינואר 2017. GettyImages
מצליחה להדהים כל פעם מחדש עם טעם מהוקצע וייחודיות/GettyImages
תצוגת הקוטור של שאנל, פריז, ינואר 2017. GettyImages
שיק פריזאי באלמנט שכבות שיתאים לממד הקוקטי המרתק שלה/GettyImages

מאז שהיא כבשה את ליבנו באוסקר 2006 עם שמלת מחשוף ה-V והראפלס הצהובה של ורה וונג (כשהייתה מועמדת עבור תפקידה ב"הר ברוקבק"), אנחנו עוקבות בשקיקה אחר אופנת השטיח האדום של מישל וויליאמס. בעשור שעבר מאז לא נתקלנו בשום דבר מאכזב. להפך, כל פעם היא מצליחה להדהים עם טעם מהוקצע וייחודיות. מעל הכל, יש שם את הממד הקוקטי המרתק. אז לאחר שחיפשנו עבורה אלגנטיות וקוקטיות, מצאנו אותם בשמלת שאנל אחת, שבנוסף ניחנה כמובן בשיק פריזאי שאינו זר לוויליאמס. אלמנט השכבות, נראה לנו, הוא משהו שהיא תאהב ממבט ראשון.

נעמי האריס - דיור

נעמי האריס בבכורת הסרט Collateral Beauty, ניו יורק, דצמבר 2016. GettyImages
זקוקה לשמלה א-סימטרית שקפקפה/GettyImages
תצוגת הקוטור של אנטוניו גרימלדי, פריז, ינואר 2017. GettyImages
הגזרה היוונית תשלים עבורה מראה שמיימי סוחף/GettyImages

שחקנית הקולנוע האנגליה מוכרת בזכות תפקידיה בסדרת סרטי "שודדי הקאריביים" ובסרטי בונד, אבל לא פחות מזה גם בזכות גזרה אתלטית נהדרת. עור קורן ויופי טבעי, הופכים אותה לאחת האטרקטיביות בכל אירוע שטיח אדום. בזכות כל הנתונים הללו, אנו מוצאים ששמלה א-סימטרית שקפקפה עשויה להתאים לה במיוחד. מה גם שהגזרה היוונית פה בשמלת דיור תשלים עבורה מראה שמיימי סוחף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully