וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הגולשת ביונסה: איתרנו עבורך שמלות לוהטות לזוהר היריוני

2.2.2017 / 13:12

הכוכבת בת ה-35 הרעידה אמש את העולם וחרכה את הרשת עם בשורת ההיריון. מכיוון שמדובר בתאומים, קווין בי תצטרך בהקדם מלתחה חדשה, מחמיאה, שימושית ונוחה, ומעל הכל ראויה למלכה שהיא. איתרנו אופציות סוחפות מתוך מסלולי התצוגות לאביב 2017

אתר רשמי

בווידיאו: ביונסה מופיעה בטקס פרסי MTV בשנת 2011, כשהיא בהיריון עם בתה הבכורה בלו אייבי.

אמש סיפקה קווין בי לעולם באמצעות חשבון האינסטגרם ידיעה שחרכה את הרשת וצוטטה בכל מקום, דקות ספורות לאחר פרסומה. הכוכבת בת ה-35, כך התבשרנו, בהיריון. ועוד היריון עם תאומים. הפוסט המפתיע, על-פי הדיווח של מגזין וראייטי, שובר שיאים מבחינת מספר הלייקים והתגובות - כרגע כ-7.3 מיליון לייקים ו-368 אלף תגובות. בכך הוא שובר את השיא הקודם של הפוסט המסחרי של סלינה גומז שותה קוקה קולה. העולם מתרגש יחד עם משפחת קרטר לרגל התוספת, יותר נכון התוספות, לבלו אייבי בת ה-5.

הדיווה שלא נוהגת להתראיין ובדרך-כלל קנאית לגבי פרטיותה, שחררה את הידיעה המשמחת בזמן ובאופן המועדפים עליה; ביום הראשון של חודש ההיסטוריה השחורה ובאמצעות תמונה מחממת לב של עצמה ישובה בלנז'רי והינומת טול, נוגעת בבטנה על רקע זר פרחים ענק. זווית הצילום הצדית כמובן משקפת בטן היריונית. לא ידוע באיזה שלב היא, אבל כן ידוע שהיריון תאומים מתקדם מהר מבחינת צמיחת הבטן. וזה אומר כמובן שביונסה תצטרך בהקדם מלתחה חדשה, מחמיאה, שימושית ונוחה, ומעל הכל ראויה למלכה שהיא. איתרנו עבורה שמלות סוחפות לאביב 2017 מתוך מסלולי התצוגות הנחשקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully