וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסחטת צומי: ניקי מינאז' מאשימה מעצב נעליים בגזענות

7.2.2017 / 13:31

סניקרס בשם "ניקי" של המעצב האיטלקי ג'וזפה זנוטי הובילו לסערה, כשלטענת הזמרת מדובר בדגם על שמה - שיצא מבלי לבקש רשות, לשלם או לעדכן בכלל. הסירוב של אנשי היח"צ של זנוטי להצעה לשיתוף פעולה התפרש על ידי מינאז' כתגובה גזענית ולא מכבדת

ניקי מינאז' ומעצב הנעליים האיטלקי ג'וזפה זנוטי. אינסטגראם, צילום מסך
ניקי מינאז' וג'וזפה זנוטי בימים יפים יותר/צילום מסך, אינסטגראם
למרות הקשר הרופף למציאות, נראה שהנפנוף בדגל הגזענות עובד

אתר האונלייין TheRadar מדווח על קאט פייט מסעיר וחד צדדי המתנהל על גבי הפיד של טוויטר, בין הזמרת ניקי מינאז' לבין מעצב הנעליים האיטלקי ג'וזפה זנוטי. מסתבר שהאחרון הוציא ליין סניקרס עם השם שלה, לטענתה, מבלי לבקש רשות, לשלם או לעדכן בכלל. מינאז' חלילה לא תצא פראיירית, וברגע שהמידע הגיע לאוזניה היא דאגה לצייץ "זה נהדר. ג'וזפה זנוטי חושב שזה בסדר להשתמש בשם שלי לסניקרס שלו אבל יחסי הציבור שלו לא חוזרים אלינו. צחוק גדול". ב"לא חוזרים אלינו" היא מתכוונת לפנייה שנעשתה מצידה ומצד הסוכן שלה למעצב - בהצעה לשיתוף פעולה כפי שעשה בעבר עם ג'ניפר לופז וזאיין מאליק. הסירוב של אנשי היח"צ של זנוטי להצעה התפרש על ידי הזמרת כצעד גזעני ולא מכבד.

כתגובה היא פתחה בקמפיין רשת עם שני האשטאגים פלוס סקר איזה מהם עדיף

הדגם המדובר הוא סניקרס "ניקי" המוצע בשחור, לבן, טקסטורת נחש ורודה או גרסה מנצנצת, בטווח מחירים שנע בין 278 ל-675 דולרים. מינאז' רומזת שהוא על שמה, למרות שבאותה המידה יכול להיות שהוא על שם הבובה הוורודה, ניקי הילטון או כל אחת ממיליוני הניקיות שמסתובבות בעולם.

כתגובה היא פתחה בקמפיין רשת עם שני האשטאגים רלוונטיים פלוס סקר איזה מהם עדיף - #RunMeMyCheck (תעביר לי את הצ'ק) ו-RunNeMyMufknCHECHmyNig# כשהשני ניצח עם האשטאג נוסף ובו פניה למעצב #GiuseppeWhatsGood (ג'וזפה מה נכון) בתקווה לקבל תגובה מצדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
באותה המידה הדגם יכול להיות על שם ניקי הילטון או כל אחת ממיליוני הניקיות בעולם

כמה דקות אחרי, היא כבר צייצה שוב, ודאגה להבהיר: "לא אכפת לי מהכסף, זה חוסר כבוד. אתה לא חוזר אליי? לפחות תן בשמי כסף לצדקה". מי שכן הריח אקשן והגיב לסיפור הוא כנראה טרול שפועל תחת שם המעצב טום פורד, שהעלה תמונה של כמה דגמי ניקי וכתב "בטוטאל יש 23 דגמים על שמה".

למרות הקשר הרופף למציאות וניחוח של בעיה אחת גדולה והיא הרצון לצומי, נראה שנפנוף בדגל הגזענות עובד, ולא מעט מגיבים נוספים חיזקו את תחושת הגזענות לכאורה שנודפת מהסיפור, לצד קריאה לשיתוף פעולה עם מעצבים שחורים. עדכון מהשעה האחרונה מראה שהלחץ (או הבושות) הצליח, וכרגע הדגם הוסר מאתר המעצב. במקביל ניקי כבר התקדמה הלאה עם מסחטת הצומי, כשפרסמה באינסטגרם תמונה מזויפת שלה בהריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully