וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהיא עושה עם קונדום עוד יהפוך אותה לכוכבת

9.2.2017 / 6:24

היא ניסתה הכול: גרביים, ספוג כלים ואפילו פטמות מסיליקון - אולם נראה שהתחליף המושלם למברשות איפור נמצא דווקא אצל הגברים, ובסרטון שחורך את הרשת בימים האחרונים היא מדגימה איך עושים את זה נכון

Laila Tahri

לא לגמרי ברור מה הניע את בלוגרית היופי המהממת, ליילה טהרי, להתאפר עם קונדום - אך כל צעד פמיניסטי שכזה מתקבל בברכה. הבלוגרית מחזיקה ערוץ יוטיוב מדשדש זה מעל לשנה, ואחרי עשרות סרטונים בהן שיתפה את הרשת בטיפים לאיפור הפנים - הצליחה לעלות על טיפ מיוחד וביזארי שצבר יותר מ-23 אלף צפיות ב-3 ימים, שזה יותר מכל מה שכל הסרטונים שלה צברו ביחד. טהרי החליפה הפעם את מברשת האיפור בקונדום, שבאופן מפתיע עושה את העבודה יופי. זה עד כדי כך מושלם, שאנחנו תוהים אם לא הבנו נכון למה התכוון ממציא הקונדום כשיצר את הדבר הנפלא הזה.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

טיפוח, איפור ושיער: איך ייראה הפרצוף שלכן בשנה הקרובה?

לכתבה המלאה

בסרטון מספרת טהרי שהיא ניסתה לא מעט טכניקות איפור אחרות אך לא הייתה מרוצה מהתוצאה. "חשבתי על הרעיון כי אני אוהבת להשתמש בספוג, אך הוא סופג לתוכו את החומר", היא כתבה בעמוד האינסטגרם שלה, "אם אתן מכסות את הספוג בקונדום, הוא לא יספוג כל מוצר וזה עובר באופן חלק מאוד".

טהרי מורידה קודם בשטיפה את חומר הסיכה מהקונדום ורק אז מכניסה את הספוג לתוכו. על הספוג העטוף בקונדום היא מתיזה מעט מהחומר ורק אז מתחילה בעבודת האיפור. היא לא חוסכת מהצופים שלה את ההתלהבות מהתוצאה המושלמת וממליצה עליו בחום. אנחנו שמענו פעם שזרע טוב לעור הפנים. בלוגרית יקרה, מה דעתך על השילוב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully