וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הכוח שלך? מוצרי איפור להדגשת החלק החזק של הפנים

22.2.2017 / 7:10

לכל אחת יש את החלק שהיא אוהבת בפרצוף שלה, משהו שהיא התברכה בו - אלה יכולות להיות הגבות, עצמות הלחיים או הריסים. שלי גפני, המאפרת הראשית של סופר-פארם, מספקת טיפים להבלטת היתרונות הטבעיים שלכן בעזרת איפור

דוגמנית המציגה את מראה האיפור של פופה לסתיו 2017.
הדגישי את חלקי הפנים שאת הכי אוהבת. מראה איפור של פופה

איפור הוא הדרך הקלה והפשוטה ביותר לשדרג את המראה שלנו. ישנן נשים שאוהבות להתאפר, מכירות טרנדים ומנסות לחדש את שגרת האיפור שלהן מדי יום, ולעומתן יש נשים שלא מתאפרות כלל או כאלו שמשתמשות בכמה מוצרים בסיסיים לאורך שנים ומרוצות משגרת האיפור שלהן.

אבל לכל אישה יש חלק מסוים (או כמה) בפנים שהיא אוהבת במיוחד - בין אם אלו שפתיים סימטריות או גדולות, עיניים יפות במיוחד או גבות מושלמות. קיבצנו בשבילך כמה ממוצרי המפתח, שיעזרו לך להדגיש את חלקי הפנים שאת הכי אוהבת ורוצה לחזק אף יותר לכדי יצירת מראה עוצר נשימה.

אודם של חברת שסיידו.
איפור היא הדרך הקלה והפשוטה ביותר לשדרג את המראה שלנו. אודם של חברת שסיידו

השפתיים

אם השפתיים שלך גדולות וסקסיות, או דקות אבל בעלות צורה סימטרית ומושלמת, עלייך לחגוג אותן עם אודם אדום ונשי. אודם הוא דרך מהירה וקלה להדגיש את השפתיים ולמשוך את העין לעברן. אל תפחדי מצבע אדום לוהט - הוא משדר נשיות וכוח ויעצים את המראה שלך. השתמשי בעיפרון לשפתיים לתיחום מדויק שישמור על האודם מנזילות והשלימי בגוון אדום סקסי.

שלי גפני, המאפרת הראשית של סופר-פארם, נותנת עוד רעיון למראה שפתיים יוצא דופן ומיוחד: "אי אפשר להתעלם מטרנד השפתיים הנוצצות והגליטריות בצבעי אדום נוצצים, זה כמובן פחות פרקטי וקצת יותר קשה להתנשק עם שפתיים נוצצות, אבל אי אפשר יהיה לפספס אותך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ליפגלוס של חברת פופה.
"אי אפשר להתעלם מטרנד השפתיים הנוצצות והגליטריות בצבעי אדום נוצצים". ליפגלוס של חברת פופה

עצמות לחיים

טרנד פיסול הפנים הוא מזמן לא נחלתן של המאפרות או המתאפרות המנוסות. אם את רוצה להעצים את מבנה הפנים ועצמות הלחיים שלך, פלטות ההצללות הופכות את תהליך פיסול הפנים לכזה שלא דורש מיומנות קודמת. העבירי את המברשת הייעודית מתחת לעצמות הלחיים, בצדי האף ומתחת לקו הסנטר ליצירת עומק, הוסיפי נגיעות בהירות באזורים הגבוהים דוגמת החלק העליון של עצם הלחי, מרכז המצח והסנטר וטשטשי את הגבולות בעזרת גוון הברונזר בפלטה. התהליך המהיר נותן מראה לא מאופר, אבל כזה שמשדרג ברגע את מראה הפנים.

פלטת קונטוק של הצללה עם מברשת מבית קרליין.
פלטות ההצללות הופכות את תהליך פיסול הפנים למהיר וכזה שלא דורש מיומנות קודמת. פלטת הצללה של קרליין

הגבות

גבות יפות ומטופחות הן דרך קלה ליצור מראה סימטרי ולמסגר את העיניים. זכית בגבות מלאות ונוחות לסידור? השתמשי בטיפ של שלי גפני לגבות טרנדיות במיוחד: "אם את רוצה לקבל את המראה הדומיננטי שרואים בכל המגזינים, סרקי את הגבות נגד כיוון הצמיחה וכלפי מעלה בעזרת מסקרה שקופה, ומלאי חורים בעזרת עיפרון למראה גבות פראיות וסקסיות".

סופר פארם איפור.
גבות יפות ומטופחות הן דרך קלה ליצור מראה סימטרי ולמסגר את העיניים
סופר פארם איפור.
עברי במשיכות עדינות עם עיפרון גבות בגוון השיער שלך למילוי חורים

ריסים

אם את אחת מהנשים ברות המזל שהתברכו בריסים עבים, שחורים וסמיכים, כל שעלייך לעשות הוא להדגיש אותם מעט יותר בעזרת מסקרה מעבה ומאריכה שתיתן עומק לעיניים, תעגל את הריסים ותגרום לך להיראות מאופרת ברגע. מסקרה היא אחת הדרכים הקלות ביותר ליצור מראה מושקע ומלא עומק.

השקיעי במסקרה שמתאימה לצרכים שלך, היום ניתן למצוא מסקרות עשירות בוויטמינים שמגינות על הריסים ויוצרות אפקט מרשים של ריסים מעוגלים ובעלי נפח. זו דרך קלה ומהירה להעצים את מראה העיניים שלך.

סופר פארם איפור.
מסקרה היא אחת הדרכים הקלות ביותר ליצור מראה מושקע שנותן עומק ומדגיש את העיניים. מסקרה של אליזבת ארדן

עור זוהר

מראה עור זוהר ובריא הוא הסוד של נשים שנראות טבעיות ולא מאופרות, אך בעלות לוק שאי אפשר לעמוד בפניו. אם העור שלך נטול פגמים וכל מה שאת רוצה הוא להוסיף לו זוהר, השתמשי בפלטת שימרים המשלבת ארבעה גווני סומק מטאליים. פלטות השימרים מתאימות לכל גוון עור ולכל סגנון איפור, ונותנת ברק ותחושה של "נשיקת שמש". גווני השימר הזוהרים משיבים חיוניות לפנים, משדרגים כל סגנון איפור ויוצרים אשליה של עור קורן ושזוף, כמו לאחר חופשה.

בדומה לטכניקת ההצללות - הניחי את הצבע הבהיר באזורי הפנים הגבוהים, וצבעים כהים יותר בשקעי הפנים ליצירת מימד של עומק. השלימי בעזרת טפיחות קלות של זוהר מעל לעיניים והתכונני למחמאות.

ברונזר של חברת LIFE.
ברונזר של חברת LIFE
ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully