וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבשים על העונה החמה: מה מחכה לנו בקולקציית האביב של רנואר?

19.2.2017 / 13:35

רון (רונקו) קאהן, מנהל קריאייטיב של הרשת, מעניק מבט מקרוב לקולקציה החדשה ומציג את להיטי העונה – טוויסט מהארון הגברי, שמלות לחג, בגדי ים, ג'ינסים בגזרות חדשות, השפעות מאופנת רחוב ובגדי ספורט שתלבשו מחוץ לאימונים

צילום מסך

רשת רנואר הציגה שלשום את ההיצע שלה לאביב-קיץ 2017 באיוונט חגיגי. הקולקציה חולקה לשמונה קטגוריות כשכל קטגוריה מייצגת משהו שונה. כמו למשל Afternoon driving: קולקציית נשים שמקבלת השראות מקולג'ים אמריקאיים וסרטי מעודדות. בכלל אפשר לראות הרבה אמריקנה בקולקציה החדשה. עוד קטגוריה מעניינת היא My boyfriend's favorite shirt, שכשמה כן היא, קולקציית נשים שמושפעת מהארון הגברי. משם ממשיכים לקולקציה ברוח החגים שנקראת Dreaming of a white wedding, שיש בה הרבה לבן אבל גם צבעים נועזים.

Army of lovers היא קולקציה הבנויה על הטרנד הצבאי שמככב כבר כמה עונות, עם פריטים בטוויסט עדכני. הסיפור הבא נקרא opposites attract וזו קולקציה שמחברת בין עולם הספורט לאופנת רחוב. הסיפור האחרון בגזרת בגדי הנשים -Midnight summer, בנוי על בגדי הערב של רנואר, שכוללים הרבה שחור וכסף, וכמו כן כסף מושחר ופליסה שיעבוד חזק בעונה הקרובה.

ושלא תחשבו שברנואר שכחו מהגברים. נתחיל עם Going to extremes, הדיאלוג התמידי בין השחור והלבן מגדיר את הקבוצה הזאת, המתאפיינת במראה סטריטי עם השפעות מעולם הספורט וההיפ-הופ. נראה כאן המון דנים מטופל, עם תיפורים מעולם האופנוענים, קרעים ושטיפות חזקות, טי-שרטים עם דפוסים במראה השפרצות, אמרות טיפוגרפיות, פסים וכוכבים.

ב-Take a breath תמצאו גווני אפור שטופים, טקסטורות מלאנז'יות עדינות ודפוסים של קווים ונקודות מגדירים את הקבוצה הזאת, המעבירה אותנו ממראה שכבות קליל למינימליזם של קיץ בשיאו.

ונסיים עם Denim state of mid, מבגדי עבודה ועד סמל לתת-תרבויות בועטות, הדנים ממשיך להיות רלוונטי מתמיד. בנישת המכנסיים מככבת צללית הבייקר והסופר-סקיני, המוצעת בסקאלה צבעונית רחבה, ומכנסיים קצרים במגוון אורכים, שטיפות, טקסטורות ודיטיילים.

וואלה! NEWS בשיתוף רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully