וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפור עמיד במיוחד לאישה העסוקה: מוצרים שתשתמשי בהם רק פעם ביום

ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם

1.3.2017 / 14:44

את רצה מפה לשם ואין לך זמן להתעכב לרגע מול המראה, אבל עדיין רוצה להיראות מאופרת ומסודרת? הנה כמה תכשירים שילוו אותך במשך היום מבלי הצורך לדאוג לחידוש האיפור מדי כמה שעות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגיעים לך מוצרי איפור שמחזיקים מעמד במשך כל היום. דוגמנית המאופרת באיפור מבית PUPA/מערכת וואלה!, צילום מסך

נשים רבות מתחילות את היום מאופרות ומסודרות, רק כדי לגלות בסופו של יום ארוך ומייגע שהאיפור נראה עייף וחסר חיוניות. לנשים העסוקות במיוחד, שמבלות את ימיהן באינספור פגישות ועיסוקים שונים, מגיעים מוצרי איפור שיהיו עמידים, כאלו שלא יימרחו אלא יחזיקו מעמד במשך היום. אלו הם תכשירי האיפור העמידים שילוו אותך מבלי הצורך לדאוג לחידוש האיפור מדי כמה שעות.

פריימר

על מנת לוודא שהאיפור שלך יחזיק מעמד עלייך להכין את העור בצורה הטובה ביותר. על פי שלי גפני, המאפרת הראשית של סופר-פארם, "אחד הדברים הכי חשובים לאיפור עמיד ולמראה מט הוא הפריימר. הוא זה שעוזר למייקאפ להישאר לאורך זמן ומונע הברקות". לאחר שימוש בקרם לחות חשוב להשקיע בפריימר שיהיה הבסיס האיתן של האיפור שלך. הוא יסייע לצמצום מראה נקבוביות פעורות וישמש כבסיס עמיד לאיפור המונע את שקיעת המייק-אפ לנקבוביות או לקמטים. לאחר השימוש מתקבל מראה חלק וגמיש ואת יכולה להיות בטוחה שהאיפור שלך יישאר זוהר וטרי במהלך היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוזר למייקאפ להישאר לאורך זמן ומונע הברקות. פריימר של MAX FACTOR/מערכת וואלה!, צילום מסך

מייקאפ עמיד

המייקאפ יהיה זה שלא ייתן לעור שלך להבריק ויספח את עודפי השומן למראה עור מושלם וקורן. "בעלות עור שומני שרוצות לתת למייקאפ עמידות לאורך זמן צריכות להשתמש במייקאפ נטול שומן כמו double wear של Estee Laudr", אומרת שלי גפני. המייקאפ ייתן לך כיסוי מושלם לעור וישמור עליו מפני הברקות - הוא זה שיבטיח לך את עמידות האיפור היומיומי שלך עד שלא תחליטי שהגיע הזמן להסירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמיד בתנאי אקלים קיצוניים של חום ולחות. מייקאפ double wear של Estee Laudr, מחיר: 200 שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיפרון עיניים

עיפרון עיניים הוא אמצעי נוח וקל ליצירת מראה מאופר. על ידי יצירת פס דק בצמוד לקו הריסים העליון תוכלי ליצור ברגע מסגרת מחמיאה לעינייך. קולקציית עפרונות העיניים של המותג הצרפתי בורז'ואה מציגה מגוון עפרונות עיניים בעלי פורמולה מתקדמת, המכילה ריכוז גבוה במיוחד של פיגמנטים. עפרונות אלה מאפשרים מריחה אחידה ומדויקת, יחד עם כיסוי מלא בעל צבע עשיר ועמידות בפני מים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיפרון עיניים של חברת בורז'ואה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסקרה עמידה במים

המסקרה הנכונה עבורך תהיה כזו שלא תתפורר, או תשאיר סימני מריחה שחורים סביב העיניים שלך במהלך היום. מסקרת PHENOMAN של ז'יבנשי מתהדרת במברשת עגולה וחדשנית, כדי לאפשר לך מריחה נוחה ומדויקת שתפריד את ריסייך ולא תלכלך אותך בתהליך האיפור. בנוסף, היא מבטיחה להישאר איתך במהלך היום מבלי להיכנע להשפעות של חום וקור או כל דבר אחר שתיאלצי להתמודד איתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברשת עגולה שתפריד בין ריסייך. מסקרה PHENOMAN של ז'יבנשי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיפרון לשפתיים

הדגשת השפתיים היא דרך קלה ומהירה ליצור מראה איפור מטופח וזוהר, מבלי להשקיע הרבה זמן או להיות מנוסה בטכניקת איפור מסובכת. עיפרון השפתיים העמיד של Essence לא מצריך חידוד ומבטיח שהאודם לא יימרח, יזלוג לקמטוטים סביב השפתיים או יאבד מחיוניותו במהלך היום. אם תרצי קיבוע משמעותי עוד יותר, אל תסתפקי בתיחום השפתיים בלבד - מלאי את כל שטח השפתיים בעזרת העיפרון לקבלת פיגמנט חזק שלא יימחק או יימרח גם בזמן אכילה או שתייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יבטיח שהאודם לא יימרח. עיפרון השפתיים העמיד של Essence/מערכת וואלה!, צילום מסך

שפתון עמיד

שפתון Color & Shine Lasting Lip color מבית LIFE מאפשר לך לקבל פיגמנט אדום במרקם משי מלא אור ומעליו גלוס שקוף המוסיף לחות. הפיגמנט מורכב מנוסחה ייחודית שמבטיחה עמידות וכיסוי מושלמים בעוד הגלוס ישמור עלייך מפני תחושת אי הנוחות שעלולה להתקבל במריחת שפתון עמיד על השפתיים. השילוב של עיפרון, אודם וגלוס יבטיח לך מראה שפתיים זוהר ומושלם למשך שעות ארוכות מבלי שתצטרכי לדאוג לחידוש האיפור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרקם משי מלא אור ומעליו גלוס שקוף המוסיף לחות. שפתון Color & Shine Lasting Lip color מבית LIFE/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully