וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבינו מי את גם ללא מילים: כך תדעי איזה בושם מתאים לך

ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם

27.2.2017 / 8:45

ישנם בשמים שיגרמו לך לחוש דומיננטית וחזקה, ישנן ניחוחות שיתחברו לצד העדין והרך שבך. את יכולה לשנות את הריח שלך בהתאם למצב הרוח שלך ולתחושה שלך בכל יום מחדש וליצור רושם ראשוני לאנשים סביבך מבלי לומר מילה

הזמרת האמריקאית ריהאנה מציגה בושם  שהשיקה. AP
מה שאת מתיזה זה מה שאת משדרת. ריהאנה מציגה את בושם מבית האופנה שלה/AP

בשמים הם דרך נהדרת ליצור רושם ולתת לאנשים סביבך לראות מי את ומה את משדרת מבלי להוציא מילה. בשמים דומיננטיים ובעלי נוכחות יגרמו לך להרגיש נשית, חזקה ומועצמת. על פי רונית גילר מנהלת הקוסמטיקה בדיזנגוף סנטר, הדרך הטובה ביותר לבחור את הבושם שישלים אותך היא בדיוק כמו לבחור את הבגד שלך באותו היום, על פי מצב הרוח, הסגנון האישי שלך ומה את רוצה לשדר, בצורה זו את יכולה להתאים את הבושם לאישיות ולסטייל הפרטיים שלך. בנוסף, מעבר לזה שריח טוב יעלה לך את מצב הרוח, את לא חייבת להתחייב לבושם אחד - את יכולה לשנות את הריח שלך בהתאם לתחושה שלך בכל יום מחדש.

אנרגטית ואוהבת חופש: לדברי רונית גילר, "בשמים בניחוח פירותי ואשכולי משדרים רעננות ופרשיות, הם בעלי ריח ספורטיבי וקליל שמתאים יותר לבוקר ולתקופת הקיץ". אם את מגדירה את עצמך כאישה חופשייה, כזו שלא נלחצת מכל דבר, עוצמתית ומלאה באנרגיה, בושם דוגמת FLOWER BY KENZO EAU DE LUMIERE בעל הניחוח הפרחוני והתוסס ישאיר חותמת נשית במיוחד. הוא משדר ספונטניות ומודרניות ויגרום לך לתחושה קלילה ונינוחה. את יכולה גם לנסות את Chloe Love Story Eau Sensuelle הרומנטי שמספק פן חדש לניחוח פריחת התפוז המזוהה עם סדרת הבשמים של קלואה, שיגרום לך להרגיש רומנטית ואלגנטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם FLOWER BY KENZO EAU DE LUMIERE/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם סיפור אהבה של Chloe/מערכת וואלה!, צילום מסך
ריהאנה מדברת על העצמת נשים והבושם שלה משדר זאת

חזקה, סקסית ולא מתנצלת: על פי רונית, "בשמים בריח אוריינטלי וחושני ממשפחת הבשמים החזקים והמתובלים מתאימים יותר לשעות הערב". אם את לא מוכנה להתנצל על מי שאת, חושנית, פרובוקטיבית ושוברת מוסכמות את צריכה בושם שישדר זאת. בשמים דוגמת CRUSH של ריהאנה עם ניחוח עצי וסקסי שמשלב פירות אדומים, מנדרינה וטוויסט של פלפל חריף או בושם מסתורי ומוזר דוגמת Elien של טיירי מוגלר עם שילוב נועז של "ענבר עצי ופרחי שמש" משדרים עוצמות נשיות, חזקות ולא מתנצלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם CRUSH של ריהאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם של Elien/מערכת וואלה!, צילום מסך
ניחוח של נשיות מתוקה אבל כזו שאי אפשר להתעלם ממנה

אוהבת להיות במרכז העניינים, נשית ומתוקה: אם את תמיד זו שדואגת שדברים יקרו, אנרגטית, חזקה אבל לא מוכנה לוותר על הנשיות שלך, נסי בשמים דוגמת Private Show BRITNEY SPEARS עם ניחוחות כמו ריבת חלב, מוסק, פרחים לבנים וקרם קצפת שמשדר נשיות מתוקה אבל כזו שאי אפשר להתעלם ממנה. גם Shalimar סופלה של גרלן שממציא מחדש את השילוב בין ברגמוט לוונילה ומעניק תחושה חמימה ונשית ממש כמו חיבוק עוטף ונעים ממאהב יגרום לך להרגיש נחשקת ועדינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם Private Show BRITNEY SPEARS/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם של Shalimar/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרמונית, עדינה ומאוזנת: בשמים על בסיס פרחים הם לרוב רומנטיים ועדינים, אם מה שאת מחפשת הוא בושם מעודן, טהור ופשוט, נסי את WHITE TEA של אליזבט ארדן. הוא מבוסס על ריח התה הלבן, תמצית ורדים וזרעי עץ שיגרמו לך להרגיש נינוחה ונשית. את יכולה גם לאהוב את "מיו מיו לו בלו" שמגלם את החזון של המותג הצעיר שמשלב רמיזות של רוח נעורים ושובבות ונאמר עליו כי התחושה שהניחוח החדש מעניק היא "כה קלילה ועדינה עד שקשה מאוד להגדירה" - ממש כמו אישה אניגמטית שלא צריכה או רוצה שיגדירו אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם WHITE TEA של אליזבת ארדן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם של מיו מיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully