וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיפור הנכון לדייט: כך תצרי את המראה שאת רוצה לשדר

ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם

21.2.2017 / 11:29

את רוצה להיראות סקסית ונחשקת, מגניבה או אולי דווקא נשית ועדינה? קיבצנו בשבילך כמה מראות איפור קלאסיים שתוכלי ליצור בקלות ובמהירות לפני הדייט הראשון או בערב הקבוע שלך ושל בן זוגך, כולל טיפ משלי גפני, המאפרת הראשית של סופר-פארם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החליטי איך את רוצה להיראות והתאפרי בהתאם. דוגמנית המאופרת באיפור של פופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא משנה אם את יוצאת לדייט ראשון ומרגש עם מישהו חדש או אם זהו ערב רומנטי עם בן הזוג שלך, כל אישה רוצה להרגיש נחשקת, יפה ומטופחת. אחרי שסידרת את השיער והחלטת מה את הולכת ללבוש, כל שנשאר הוא להתאפר. אם נמאס לך משגרת האיפור הרגילה שלך ואת רוצה לחדש ולהפתיע את בן הזוג שלך (ובואי נודה בזה, בעיקר את עצמך) את יכולה לעשות זאת בעזרת איפור. בכל ערב מחדש את יכולה להחליט האם את רוצה להיות סקסית ונחשקת, מגניבה וגראנג'ית או אולי נשית ועדינה. קיבצנו בשבילך כמה מראות איפור קלאסיים כדי שתוכלי לשנות את השגרה שלך וליהנות ממראה איפור שירגש אותך בכל פעם מחדש.

קולית וגראנג'ית: כדי ליצור מראה רוקנרול מגניב התחילי עם מייקאפ נוזלי בגוון מט שיגרום לפנייך להיראות חלקות אך עם זאת לא יקנה לך מראה כבד. צלליות יצרו מראה עיניים מעושן וכהה, ולשם כך השתמשי בצלליות בגווני כחול, חום או אפור עמוקים, קרוב לקו הריסים, וצללית בהירה תחת עצם הגבה. הקפידי לטשטש היטב את המעברים בין השתיים ליצירת מראה הרמוני. השלימי את הלוק עם המון מסקרה שחורה שתעבה את הריסים ותיתן לך מראה מעושן וסקסי. כדי לאזן את הלוק השאירי את השפתיים בצבע טבעי ורק הוסיפי לחות בעזרת ליפ באלם שקוף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סט צלליות של חברת גרלן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסקרה של LIFE מבית סופר-פארם/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוקטית, נשית ורומנטית: על מנת לקבל מראה עדין, נשי ורך השתמשי במייקאפ קליל בגוון העור. ליצירת מראה עיניים רומנטי מלאי את כל שטח העפעף בצללית בגוון טבעי ונוצץ והוסיפי קו דק של אייליינר מעל לעיניים. כדי להפוך את הלוק למעט בובתי אל תפחדי מסומק ושפתון בגוונים ורודים ורכים. כדי להימנע ממראה ילדותי הקפידי לא להשתמש ביותר מדי פיגמנט, מעט מאוד סומק ונגיעה קלה של שפתון יספיקו כדי ליצור את המראה הנכון. אל תשכחי להשלים את הלוק עם מסקרה שחורה למראה דרמטי או חומה למראה טבעי יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם צלליות של שסיידו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתון אוברטיים של רבלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרנדית: אחד הטרנדים הגדולים של העונה הוא מראה שפתיים בגווני מט עמוקים. בחורף היו אלו הסגולים והחומים ששלטו בשפתיהן של הפאשניסטות והמבינות הגדולות באיפור. בעונה הקרובה יהיו אלו גוונים ורודים עדינים וטבעיים או אדומים סקסיים שיהפכו אותך למתאפרת טרנדית שיודעת מה בדיוק באופנה. את יכולה להשתמש באודם או ליפ גלוס בגווני מט או בכל אודם שתבחרי שעליו תניחי את שפתון MATT IT של קרליין - זהו שפתון היוצר בתוך שניות מרקם מט לכל שפתון צבע. הוא מצטיין במרקם שעווה נעים למריחה וחוסך את הצורך להחליף את קולקציית השפתונים האישית ואהובה שלך. פשוט מרחי שכבת צבע על מהשפתון האהוב עלייך, תני לו להתקבע ואז מרחי שכבה אחידה של שפתון מט מעל. את המראה השלימי עם מייקאפ שיחליק את עורך ויקנה לו מראה קטיפתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתון נוזלי מבית בורז'ואה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתון MATT IT שקוף מבריק מבית קרליין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתוחכמת: ליצירת מראה מתוחכם שיעבור איתך בקלות משעות היום לשעות הערב הקפידי להשתמש בגווני איפור טבעיים, שיקנו לך זוהר ומראה שזוף, אבל לא יגרמו לך להיראות מאופרת מדי. את יכולה לנסות את טרנד הקונטורינג - הארות והצללות שנותנות מראה מעוצב יותר לפנים. על פי שלי גפני, המאפרת הראשית של סופר-פארם, "קונטורינג הוא המחטב של הפנים, הוא תמיד נותן מראה סקסי, דומיננטי ומודגש. מבליט את עצמות הלחיים ונותן מראה שזוף. אם את אוהבת צלליות הקפידי להשתמש בגוונים חומים שימסגרו את העיניים, אבל ישאירו את הלוק שלך קלאסי ועם זאת מעניין ומטופח. השלימי באודם בגוון אחד כהה יותר מהשפתיים שלך, ואל תשכחי להדגיש את הגבות בעזרת ג'ל שקוף לגבות ועיפרון מילוי שיעבה את מראה הגבות שלך - הגבות ממסגרות את העיניים ומוסיפות עניין והג'ל יבטיח שהן יישארו מושלמות במהלך היום כולו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתון לונג לאסטינג ניוד של אסנס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עפרונות לאיפור הגבות מבית LIFE/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully