וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומנים ונהנים: הדוגמנית שמציגה את שקר האינסטגרם

20.2.2017 / 7:46

איסקרה לורנס, דוגמנית למידות גדולות וסרבנית פוטושופ ידועה, ממשיכה להילחם בסגידה של תעשיית האופנה לרזון ולריטושים. כעת היא מציגה את הבלוף שגורם לגוף להיראות רזה יותר בתמונות, או לפחות גורם לבטן להיראות שטוחה. כך סלפי נטול תחכום באינסטוש גרף 200 אלף לייקים

ITV

בווידיאו: "בזבזתי שנים על מאבק עם הגוף שלי". צפו בריאיון עם איסקרה לורנס.

הדוגמנית למידות גדולות, איסקרה לורנס, ממשיכה עם המלחמה העיקשת שלה בסגידה לרזון של תעשיית האופנה ובמציאות המדומה שמוכרים לנו בקמפיינים. עשור לאחר שפוטרה מסוכנות דוגמנות בטענה ש"הירכיים שלה גדולות מדי", היא עסוקה בפעילות רחבה ברשת, כשהיא מנצלת את היותה אושיית אינסטגרם תוססת. עם 87 ק"ג שמתפרסים על 1.75 מטר, היא מספקת מדי יום סלפיז מלאי ביטחון ונטולי ריטושים בהלבשה תחתונה - כשהשיא הגיע לאחרונה, כשהעלתה תמונה שזכתה כבר באותו יום ללמעלה מ-200 אלף לייקים.

בניסיון להוכיח כמה פשוט להציג הבדל ויזואלי בין גוף שנראה שמנמן לגוף שנראה רזה, היא הצטלמה פעמיים - בהפרש של שתי שניות. צילום אחד (מצד ימין בתמונה) מציג בטן שטוחה לתפארת, בזמן שהצילום השני (משמאל) מציג בטן משתפלת. אז נכון, היא לא המציאה שום גלגל ולא עלתה על איזה טריק, ועם זאת היא זכתה לתגובות נלהבות, לשיתופים רבים ולדיווחים באתרים. כן, גם אנחנו נהנים לסקר את מעלליה.

עוד באותו נושא:
איסקרה לורנס: "אני בריאה יותר במידה 42 מאשר 36"
מה קרה לדוגמנית שנאמר לה שהירכיים שלה רחבות מדי?
דוגמניות פלאס סייז מתאחדות לפרויקט נטול פוטושופ

הבריטית בת ה-26 שלא הרשתה לאף אחד להשתמש בפוטושופ בצילומים שלה לאורך השנים, הסבירה בריאיון: "השומנים שלכן יפים, והסיבה שגרמו לנו להאמין שהם לא היא בגלל שלא רואים אותם בתקשורת ובקמפיינים. אנחנו לא באמת נראות ככה במציאות, ולכן זה לא בסדר. רציתי להראות לכן כיצד הגוף שלי נראה כשאני רגועה וכיצד הוא נראה כשאני עושה פוזות - כדי שתבינו כמה קל לגרום לגוף להיראות אחרת".

"אני בתעשיית הדוגמנות 13 שנים וכמעט בכל התמונות שלי בהלבשה תחתונה או בבגדי ים הבטן שלי נראית שטוחה, וזה גורם לאנשים לחשוב שככה צריכים להיראות", הוסיפה. לטענתה דברים השתנו כשהחלה לעבוד עם מותג ההלבשה התחתונה aerie, חברת בת של אמריקן איגל. "הם רצו שאצטלם בצורה אותנטית וגרמו לי להרגיש טוב בידיעה שה'פגמים' שלי לא אומרים שאני לא יפה".

הדוגמנית למידות גדולות איסקרה לורנס התפשטה בסאבוויי בניו יורק כמחאה על באדי שיימינג. יוטיוב, אתר רשמי
מספקת מדי יום סלפיז מלאי ביטחון ונטולי ריטושים בהלבשה תחתונה (צילום: אינסטגרם) (צילום: אינסטגרם)/אתר רשמי, יוטיוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "פרויקט כל הנשים". דוגמניות שהסוכנויות בעטו בהן התאחדו למטרה משותפת (צילום: יח"צ חו"ל)/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully