וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד הכמוס של האוסקר: מה נמצא בשקית ההפתעות של הכוכבות?

23.2.2017 / 9:36

השחקנים והשחקניות המועמדים לטקס מקבלים מדי שנה חבילת הטבות מפנקת הידועה כ"גודי באג של האוסקר", וכוללת מגוון טיפולים קוסמטיים, ביניהם מדבקות למניעת כתמי זיעה בבית השחי, תכשירי טיפוח לכף הרגל, קפסולות להרזיה מהירה ושטיחוני ישיבה לטשטוש צלוליט. וזה לא הכל

נטלי פורטמן בטקס פרסי ה-SAG בלוס אנג'לס ינואר 2017. GettyImages
גם בהוליווד אוהבים לאכול חינם. האם נטלי פורטמן קיבלה גודי-באג ספיישל הריוני?/GettyImages

כמדי שנה, הימים הספורים שנותרו לפני האוסקר מוקדשים לעיסוק אינטנסיבי בטקס הגדול מכולם החותם את עונת הפרסים. מה היה, מה צפוי, מי נשאר בחוץ, מי יזכה בטוח, למי אין סיכוי, והשנה: האם תהיה התייחסות לנשיא ארה"ב החדש? מעניין בהחלט, אבל לא פחות מעניינת היא ההצצה לשקית ההטבות והמתנות ("גודי באג") שקיבלו השנה המועמדים.

Distinctive Assets ("נכסים ייחודיים"), חברת שיווק נישתית המבוססת בלוס-אנג'לס, העוסקת בהצגת מוצרי צריכה בפני ידוענים, הכינה גם השנה, כמו ב-15 השנים האחרונות, חבילת הטבות מפנקת, הידועה יותר כ"גודי באג של האוסקר", ומוענקת למועמדים לפרס המוזהב.

גלובוס הזהב 2017, אמה סטון וראיין גוסלינג. AP
השקית כבר אצלם. אמה סטון וריאן גוסלינג, מועמדי האוסקר עבור תפקידם ב"לה לה לנד"/AP

החל משוברים לחופשות הכל-כלול דרך טיפולים קוסמטיים ועד נייר טואלט אמנותי, חבילת המתנות החינמיות נשלחת לכל 25 המועמדים בקטגוריות המשחק והבימוי בשבוע שלפני הטקס שיתקיים בלילה שבין ראשון לשני בשבוע הבא. מה שאומר שהחבילות כבר התקבלו אצל המועמדים.

בשנה שעברה הערך הכולל של כל שקית מתנות היה 232 אלף דולרים, ובסך-הכול, 6 מיליון דולר לכלל השקיות. החברות המשתתפות תרמו את כל המוצרים וגם שילמו אגרת קידום והשתתפות של 4,000 דולרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ליאונרדו דיקפריו וברי לארסון זוכי אוסקר 2016, הוליווד, פברואר 2016. GettyImages
קיבלו את שלהם שנה שעברה. ליאונרדו דיקפריו וברי לארסון/GettyImages
אליסיה ויקנדר באוסקר 2016. GettyImages
נפשה והשתזפה לפני הטקס. הזוכה בשנה שעברה אליסיה ויקנדר/GettyImages

מדוע חברות מוציאות כל-כך הרבה על 25 איש בלבד? "אנחנו לא מעניקים להם מתנות מטעמי פילנתרופיה", אמר מייסד חברת Distinctive Assets. "אנחנו מעניקים להם מתנות מאותה סיבה שמשלמים להם שכר של עד 20 מיליון דולרים עבור סרט. מפני שהם מותגים בפני עצמם ויש להם ערך מסחרי רב".

זמן קצר לאחר טקס האוסקר שנה שעברה, האקדמיה תבעה את חברת Distinctive Assets על רקע שימוש לא מורשה בסמלי הטקס, אבל מאז הושגה הבנה וב-Distinctive Assets מבהירים כי לאקדמיה אין קשר לשקית המתנות. כמו כן, פעילות יחסי-הציבור של חלוקת השקיות צומצמה, וכיום נעשית בפרופיל נמוך יותר. החברה גם מסרה ש"למרות הפרסומים", ערכה של השקית השנה אינו עולה על 100 אלף דולרים. אבל היא זכתה לשם, "כולם מנצחים" (Everybody Wins), כמובן משחק מילים על "והמנצח הוא" הידוע של האוסקר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוזמנים להירגע בספא "גולדן-דור" בסן-דייגו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להרזייה מהירה. קפסולות הורדה במשקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל מה נמצא בשקית? תמהיל של מוצרי צריכה יוקרתיים כמו מערכת בית חכם, מאדה עשן סיגריות בריאותי, תפוחי אופל (זן אורגני מתורבת שאינו מתכהה לאחר נגיסה וטעים להפליא), סירופ מייפל אורגני, חופשה בהוואי, חופשה בגרנד הוטל טרמוצו על אגם קומו באיטליה, חופשה באחוזת הנופש לוסט קוסט ראנץ' בצפון קליפורניה, ועוד. אמה סטון, נטלי פורטמן, ריאן גוסלינג, מריל סטריפ, ויולה דיוויס, קייסי אפלק, ומועמדים בעלי מזל אחרים, יקבלו גם מתנות שוות מתחום האופנה והיופי. המתנות, כפי שמסרה החברה, לא נבחרו בשל ערך כספי גבוה, אלא בשל ערכי פרקטיקה, פופולריות ונחיצות. שפתון לחות השפתיים של צ'אפסטיק, למשל, עלותו רק 4.99 דולרים, אבל הוא ידוע כיעיל במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למניעת מצב מביך על השטיח האדום. מדבקות נגד הזעה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לכם שבוע להתחטב. מכשיר לחיזוק שרירי רצפת האגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביגוד נשים מהמותג בלדיני, כריות אורתופדיות לשנת יופי ערבה, מדבקות לאזור בית השחי למניעת הזעה (מה שעלול להיות מביך ביותר על השטיח האדום או על הבמה), סדרת 10 שיעורים עם מאמנת הסלבס אלכסיס זלצקי, מכשיר לחיזוק שרירי רצפת האגן מסדרה במהדורה מוגבלת, חולצות טי ממותג היוקרה Happiest Tee, קפסולות ההרזיה הידרוקסי קאט פלטינום (הפופולריות ביותר בארצות-הברית), תיקי פרינט אוכלי הנמלים של Jules K הייחודיים, תכשירי טיפוח מסדרת התה "ליזורה", תכשירי טיפוח הרגל של חברת Medice, בקבוק מים MOUS לחדר כושר, אספקה לעשר שנים של תכשירי חברת הטיפוח אוקסיג'נטיקס, שטיחוני ישיבה לטשטוש צלוליט, תמיד Om זהב לבן של יוגה-ג'ולס, טיפול מקיף בספא גולדן-דור בסן-דייגו, .

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתנה עם משמעות. צמיד Om זהב לבן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק 4.99 דולר, אבל נחוץ ביותר. שפתון לחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בסופו של יום, תעשיית הקולנוע היא על אסקפיזם. היא מציעה לצופים בריחה מהמציאות ומזמינה אותם אל עולם של פנטזיות. אנחנו מקווים שבדרכנו הצנועה הצלחנו לעזור למועמדים העובדים קשה כל-כך להירגע בזמן המותח שלפני טקס האוסקר", נמסר מחברת Distinctive Assets.

האם אמה, ריאן, נטלי, ויולה ומריל יענדו את צמיד ה-Om, ייבלעו את גלולות ההרזיה, ינפשו להם על אגם קומו? יש מקום להניח שכן. אחרי הכל, ידוע שמי שיכול לממן את כל אלו בעצמו, אוהב גם הפתעות חינמיות. וזה נכון גם בהוליווד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נופש אקסקלוסיבי. אחוזת "לוסט קוסט ראנץ'"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
10 שיעורי כושר עם מאמנת הכוכבים אלכסיס זלצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully