וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למקומות, היכון, להתלבש: קולקציית בגדי הספורט החדשה של רנואר

וואלה! NEWS בשיתוף רנואר

28.2.2017 / 12:30

הפרזנטורית ניבר מדר והדוגמנית האמריקאית קטועת הרגל לורן ווסר מציגות את הליין החדש של המותג הישראלי, שמאופיין בטקסטורות שונות, מפתחי גב עמוקים המוצעים כסט יחד עם גוזיות בעלות מערכת רצועות מוצלבות, מכנסי ריצה מצוידים בבטנת טייץ ועוד מוטיבים מעולם הסטריט

צילום מסך

בווידאו: ניבר מדר ולורן ווסר מציגות את קולקציית בגדי הספורט של רנואר ל-2017

פעילות גופנית תורמת גם לגוף וגם למצב הרוח. מספר האנשים בישראל שעוסקים בריצה באופן קבוע עולה בהתמדה משנה לשנה. את הפופולריות של פעילות זו ניתן לזקוף בין היתר לכך שאפשר לעשות אותה במגוון מקומות וללא דרישות רבות: על חוף הים, בשטח, בפארק, או על ההליכון בבית או בחדר הכושר. בגדי הספורט הם חלק בלתי נפרד מהאימון. יש להם השפעה על הנוחות וההרגשה שלנו תוך כדי הפעילות הגופנית, והם גם חלק בלתי נפרד מעולם האופנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה רב-שכבתי מתוחכם בעל נוכחות גרפית חזקה. ניבר מדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקראת קיץ 2017 חושפת רנואר את אופנת בגדי הספורט שלה, הנקרא RENUAR ACTIVE, והפעם בדגש על רמת הפיתוח הטכנולוגי והגימור וגם על המבחר לנשים ולגברים. הקולקציה מציעה העונה כ-15 פריטים וביניהם בהם טופ סט לריצה, גוזיות, גופיות עם חזייה מובנית, ג'קט מחטב לג'ים, עליוניות, מכנסי טייץ במגוון אורכים ומכנסוני ריצה המאפשרים אינספור וריאציות טוטאל לוק טרנדי ומחמיא בשילוב פונקציונליות של בדים בטכנולוגית DRY FIT מחטבים וחיתוך ארגונומי לתנופת שריר מרבית, למראה רב-שכבתי מתוחכם בעל נוכחות גרפית חזקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי שיקום ארוך היא הצליחה לחזור ולמסלול הדוגמנות. לורן ווסר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחד עם הפרזנטורית ניבר מדר מציגה את הליין גם הדוגמנית האמריקאית לורן ווסר קטועת הרגל, שסיפורה מעורר השראה בעיני רבים. עד לפני ארבע שנים ווסר הייתה דוגמנית בתחילת דרכה וספורטאית פעילה ששיחקה כדורסל. ואז קרה מקרה מצער ששינה לחלוטין את חייה: היא סבלה מהלם רעלי בעקבות שימוש בטמפון, וכדי להציל אותה ממוות נאלצו הרופאים לכרות את רגלה הימנית. אחרי שיקום ארוך היא הצליחה לחזור ולמסלול הדוגמנות ומאז היא מעוררת השראה אצל אנשים רבים לגבי מהו אידיאל היופי, ומוכיחה שיש דרכים רבות להציג אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניבר מדר עם ג'קט מחטב לג'ים במחיר של 149.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוטיבים הלקוחים מעולם הסטריט/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית הספורט מעוצבת לפי כל הסטנדרטים הנדרשים וללא פשרה על הפן העיצובי. כך למשל ניתן לשלב טופים שונים, ללבוש מפתחי גב עמוקים המוצעים כסט יחד עם גוזיות בעלות מערכת רצועות מוצלבות, להתאמן עם מכנסי ריצה מצוידים בבטנת טייץ קצרים ועוד מוטיבים הלקוחים מעולם הסטריט, סריגי פרנץ' טרי, ליפופים וקשירות המקבלים כיוון ספורטיבי. בנוסף ניתנה העונה חשיבות רבה למשחקי טקסטורות, וכן לגיוון בצבעוניות המונוכרומטית של שחור-לבן-אפור בהדגשי אפרסק ניאוני ומחזירי אור כסופים ודיטיילים.

לרכישת קולקציית הספורט באתר רנואר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשיבות רבה למשחקי טקסטורות, וכן לגיוון בצבעוניות המונוכרומטית של שחור-לבן-אפור. טופ סט ריצה במחיר 129.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully