וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטלגיה מטריפה: מה לבשו הכוכבות לטקס האוסקר הראשון שלהן?

26.2.2017 / 14:23

מלכת השטיחים האדומים ניקול קידמן לבשה שמלה לא רלוונטית עם סידור שיער חובבני, ג'ניפר לורנס הגיעה בביגוד שלא הלם את האירוע, ואנג'לינה ג'ולי בת ה-11 דפקה מראה אייטיזי מוגזם, מתוק ומהפנט שאי אפשר היה להסיר ממנו את העיניים

אתר רשמי

בווידיאו: אנג'לינה ג'ולי בת ה-11 בטקס האוסקר של 1986.

חשבתם שתמונות עבר של כוכבות בטקס האוסקר הראשון שלהן הן עניין מביך? אתם צודקים חלקית. לא מעט מראות שטיח אדום היו בלתי מרשימים בלשון המעטה. למרות סדרת לוקים מוצלחים של ניקול קידמן או ג'ניפר לורנס בטקסי האוסקר במהלך הקריירה שלהן, שתי כוכבות-העל הללו לא ממש בחרו אופנה על-זמנית בטקס האוסקר הראשון שלהן.

קידמן, ב-1991, אז רעייתו הטריה והביישנית של הכוכב טום קרוז, לבשה שמלת קטיפה קצרה ברוח שנות השמונים שכבר ממש לא היתה רלוונטית באותו זמן. גם סידור השיער שלה היה חובבני משהו, ובלתי הוליוודי בעליל. ג'ניפר לורנס, שהיתה ב-2011 ההבטחה הגדולה של הוליווד, לבשה שמלת קלווין קליין פשוטה מדי שנראית היום - אין דרך אחרת לומר זאת - חלשה ולא הולמת את האירוע. עם זאת, קשה שלא לסלוח לאנג'לינה ג'ולי בטקס של שנת 1986. הילדה המוכשרת בת ה-11 הגיעה אז עם אחיה ואביה ג'ון ווייט ולבשה שמלת תחרה ומלמלות לבנה ותפוחת כתפיים - הכי אייטיז במובן הלא מגניב. אבל היא הייתה הכי מתוקה בעולם.

ג'ון ווייט ובתו אנג'לינה ג'ולי בטקס האוסקר של 1986. GettyImages
אנג'לינה ג'ולי בת ה-11 בטקס האוסקר הראשון שלה, 1986/GettyImages

אבל יש גם הצלחות בלתי נשכחות ומפתיעות לאור חוסר הניסיון. שמלת וירה וונג עם צווארון וי עמוק וראפלס בגוון מנגו של מישל וויליאמס, הבליטה אותה בקרב מתלבשות הרבה יותר מנוסות ממנה בטקס של 2006, והיא נחשבת היום לאיקונית. קשה להאמין שזאת הייתה הפעם הראשונה של וויליאמס בטקס. גם נטלי פורטמן בשמלת לנווין בעיצוב הידיד הקרוב אלבר אלבז הותירה רושם בטקס האוסקר הראשון שלה ב-2005. לשמלה האפורה עם מחשוף הווי ושתי חגורות המתכת היה וייב ניאו-קלאסי שהתכתב עם אקססורי שיער שהשלים מראה קלאסי. בדומה לכך, גם אמה סטון ב-2012 (בשמלת ג'יאמבטיסטה ואלי) ולופיטה ניונגו ב-2014 (בשמלת פראדה) עברו בהצלחה את טבילת האש שלהן באוסקר הראשון, לפחות כפי שזה נראה היום. הנה 15 כוכבות על השטיח האדום בטקס האוסקר הראשון שלהן.

עברו את טבילת האש בהצלחה

מימין לשמאל, נטלי פורטמן לובשת לנווין באוסקר 2005; לופיטה ניונגו לובשת פראדה באוסקר 2014; מישל וויליאמס לובשת וירה וונג באוסקר 2006. GettyImages
נטלי פורטמן בלנווין/GettyImages

מי שרדה את הפעם הראשונה שלה בגבורה? הצביעו והשפיעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully