וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר 2017: האיפור, השיער והתקריבים שמגלים הכל

27.2.2017 / 14:17

מראה מינימליסטי או פומפוזי, מרושל או מוקפד, בצבעי חורף עזים או בגווני אביב רעננים, לצד המבחן האמיתי: טיב הגנטיקה. אחרי שחקרנו את השמלות, הגיע הזמן לטפל באיפור ובתסרוקות בקלוז-אפים שחודרים עמוק אל תוך פני הכוכבות

הוליווד של פעם

אמה סטון בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, פברואר 2017. GettyImages
מראה עוצמתי נהדר שהתיישב עם השמלה החיוורת/GettyImages

זוכת פרס השחקנית עבור "לה לה לנד" (ובמקרה שלה לא היתה שום טעות) זכתה גם בקטגוריית האיפור והשיער הטובים של הערב. צלליות מנצנצות בגוון שמפניה על העפעפיים ואייליינר שחור דק, לחיים ורדרדות ושפתון בורדו התכתבו עם שיער אדמדם שסורק בנוסח הוליווד של פעם. התוצאה: מראה עוצמתי נהדר והשראתי שהתיישב עם השמלה החיוורת (במובן הטוב). ואיך לעזאזל משיגים ברק כזה בשיער?

איפור תואם אדום

רות נגה בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, פברואר 2017. GettyImages
קשת לשיער מאבני רובי שהשלימה מראה נינוח ובלתי מתאמץ/GettyImages

החורף השיק בית אופנת-העל הצרפתי שאנל את קולקציית האיפור Le Rouge Collection No 1 המבוססת על אדום, פשוטו כמשמעו. וממש כשם שמראות האיפור של הפרזנטורית קריסטן סטיוארט נראו נפלא, כך גם האיפור של רות נגה, כוכבת "לאבינג" שהייתה מועמדת לפרס השחקנית ואופרה בצלליות, סומק ושפתון של הקולקציה. שיער אסוף לא מתוח מדי עם קשת אבני רובי השלים מראה נינוח ובלתי מתאמץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שיער במראה מחשמל

הלי ברי בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, פברואר 2017. GettyImages
אבל האיפור הטבעי-מינימליסטי מוצלח למדי. האלי ברי/GettyImages

אז אומרים לנו שסידור השיער של האלי ברי כלל גם שימוש במתלתל חשמלי, אבל לנו נראה שהתוצאה פחות טובה ממה שקיוו להשיג עבור זוכת האוסקר המוכשרת. המראה פשוט נוטה יותר לכיוון המחושמל. או שאולי תוספת שיער סוררת עשתה יותר מדי ממה שנדרש ממנה והוסיפה למגישה משהו כמו 20 סנטימטרים. בכיוון אחד. האיפור הטבעי-מינימליסטי, מוצלח למדי.

מפוסלת ולא מרוטשת

ג'סיקה ביל בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, פברואר 2017. GettyImages
אהבנו את גווני הכתום האביביים. ג'סיקה ביל/GettyImages

לא קל להציג שלמות על השטיח האדום של האוסקר, ובוודאי שלא בתמונות תקריב על מסכי HD. לאחת זה הצליח יותר מהרגיל. תמונת פניה של ג'סיקה ביל שליוותה את ג'סטין טימברלייק בעלה שהגיש אתמול בטקס, לא נפלה מכל תמונת שער מגזין אופנה, רק שבמקרה שלה כמובן מדובר בתצלום לא מרוטש. העור הקורן, עצמות הלחיים הגבוהות - הכל אמיתי. אהבנו מאוד את גווני הכתום האביביים ואת גוון השיער הכהה ביחס למראות העבר שלה.

לפעמים פחות הוא יותר

קרלי קלוס בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, פברואר 2017. GettyImages
מראה מינימליסטי זוהר. קרלי קלוס/GettyImages

סומק ורדרד על לחיי התפוח של קרלי קלוס בנה את המראה הכה רענן של הסופרמודל האמריקאית. ועם שפתון אדום-כתום ואייליינר שחור דק שהדגיש בעדינות עיניים ירוקות, היא הציגה מראה מינימליסטי המוכיח שלעתים פחות הוא יותר. בלונד מדורג רך לקח את המראה לכיוון המתבקש - הוליוודי זוהר.

איפור בהדגשה מקבילה

קירסטן דאנסט בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, פברואר 2017. GettyImages
ושיער אסוף באופן אגבי ו"מרושל". קירסטן דאנסט/GettyImages

עם עיניים מודגשות בשחור (בחירה שהלמה נהדר עיניים ירוקות נהדרות בזכות עצמן ושמלה שחורה) וקצת כסף מנצנץ, צללית ורדרדה שהתכתבה עם לחיים ורדרדות, ושפתון אדום נטו, קירסטן דאנסט הוכיחה שאין מה לחשוש מהדגשה מקבילה של העיניים והשפתיים. שיער אסוף באופן אגבי ו"מרושל" השלים מראה רך ונינוח.

היי בנטורל

אלישיה ויקנדר בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, פברואר 2017. GettyImages
עור פנים להרוג בשבילו. אלישיה ויקנדר/GettyImages

בהחלט ידענו שלאלישיה ויקנדר יש עור פנים מושלם, אבל תמונת התקריב הזאת גורמת לנו להצהיר - מוכנות להרוג בשבילו! חלק, גמיש, קורן, מוצק ובגוון אחיד - כל מה שכל מיני קרמים מבטיחים לנו ולא תמיד מקיימים. איפור בגווני חום, עם מעט שחור בעיניים ושפתון באדום יין, היה בחירה נכונה, כמו גם שיער אסוף גבוה שהושאר, פחות או יותר, בגוון הטבעי המסונכרן עם גוון העור.

מראה מעושן מוקפד

היילי סטיינפלד בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, פברואר 2017. GettyImages
שיער מתוח שליכסן את העיניים. היילי סטיינפלד/GettyImages

כמו ויקנדר, גם להיילי סטיינפלד יש עיני שקד נהדרות שנראו מצוין עם איפור בגוונים תואמים. רק שבמקרה של סטיינפלד, מדובר בעיניים מעושנות. עפרון וצלליות במספר גווני חום שימשו ליצירת המראה המוקפד עבורה. סומק ושפתון בגווני אלמוג השלימו מראה המבוסס על גווני אדמה. שיער אסוף ומתוח כלפי מעלה ליכסן קצת ובחינניות את העיניים. הגבות העבות הן פיצ'ר טבעי מרשים שבלתי ניתן להתעלם ממנו.

דקוטה ג'ונסון בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, פברואר 2017. GettyImages
איפור ושיער בלתי מתבלטים. דקוטה ג'ונסון/GettyImages

דקוטה ג'ונסון, נצר לאריסטוקרטיה הוליוודית, היא ללא ספק בדרכה להיות כוכבת על ולא רק בזכות העיבוד הקולנועי המצליח לסדרת "50 גוונים של אפור" בכיכובה. זה הכישרון והיופי. הפעם, בניגוד להעדפתה בעבר, היא בחרה בשמלה שמרנית שקצת עוררה תהייה האם זהו דגם נכון עבור מי שניחנה בגזרה מצוינת. למרבה האכזבה, גם גזרת האיפור והשיער לא הצטיינה במיוחד. משהו שם היה קז'ואלי מדי עבור טקס האוסקר. עם עור הפנים מושלם ושיער מלא ובוהק, היא יכלה להיראות הרבה יותר זוהרת. אבל אולי היא העדיפה מראה נמוך פרופיל ובלתי מתבלט באופן מכוון. מה שכן, היופי הטבעי שלה נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully