וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה שבאה עם אג'נדה: רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

4.3.2017 / 10:34

לינה דנהאם מתאוששת מפרק 3 ועושה ריהאנה, קיילי ג'נר מציגה צילום שחור-לבן הורס, רוזי הנטינגטון-וויטלי דוהרת בזוהר הריוני, ג'יג'י חדיד מצטלמת בחיגא'ב יוקרתי לשער הגיליון הראשון של ווג ערביה, ובריטני ספירס מרימה לעצמה קאט-ווק הום-מייד

צילום מסך

בווידיאו: קרלי קלוס במרילין מונרו מומנט. דוגמנית-העל האמריקאית משחזרת את הסצנה האיקונית של אגדת הקולנוע מהסרט "גברים מעדיפים בלונדיניות" (1953) בקמפיין חדש של סברובסקי.

מגזין התרבות הוליווד ריפורטר מאחל מזל טוב לדניאל קרייג שחוגג 49. הזדמנות פז להיזכר כמה ג'יימס בונד נראה הורס בטוקסידו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הנה משהו שלא קשור לפרק 3 בעונה 6! לינה עשתה ריהאנה. השחקנית-תסריטאית המוכשרת התחדשה בקעקוע על החזה. על היצירה המקורית המכונה "הלוחמת" אחראית אמנית הקעקועים הנורווגית טריני גרים. דנהאם אומרת שזה הקעקוע הראשון שלה שנעשה על ידי אישה, והיא גם ממליצה: "אם מתישהו תגיעו לאוסלו.."

הדוגמנית הדומיניקנית העסוקה מציגה את אחד הדגמים היפים בתצוגת H&M סטודיו לקיץ הבא שנערכה השבוע בפריז. למעשה, מדובר בטופ ביקיני ומכנסונים הנמכרים בנפרד, אבל השילוב נהדר.

עוד בת-של עם שם נוצץ ומוכר זכתה בקמפיין אופנה, והפעם בזה של מארק ג'ייקובס. פרנסס בין קוביין, בתם של קורט קוביין וקורטני לאב, היא הפנים החדשות בקמפיין הקיץ הבא של המעצב האמריקאי.

רגע לפני צילומי קמפיין בפריז, דוגמנית-העל ההולנדית נהנית מחופשת מולדת קצרצרה. כאן היא על גשר באמסטרדם עם האופניים שלה ותיק השאנל שלה.

הקרדשיאנית הכי קטנה בתמונת שחור-לבן מדהימה של סשה סמסונובה, צלמת אופנה ובמאית מלוס-אנג'לס. ג'נר עבדה בעבר מספר פעמים עם סמסונובה הידועה כצלמת המועדפת עליה.

"כקהילת אופנה אנחנו מסוגלים לחגוג ולחלוק עם העולם תרבויות שונות. כחצי פלסטינית, זה משמעותי מאוד עבורי להופיע על השער של ווג ערביה ואני מקווה שהמגזין הזה ישקף את הצד האחר של תעשיית האופנה ששואפת לקבל כל אדם וכל בגד באשר הם, ולגרום לכולם להרגיש להזדהות עם דימויים ורגעים באופנה". אלו, בתרגום חופשי, הדברים היפים שכתבה ג'יג'י חדיד לצד תמונת השער שלה על הגיליון הראשון של ווג ערביה, ווג בשפה הערבית, שצולם על-ידי צמד צלמי האופנה, בני הזוג אינס ו-ווינוד.

ולווג הבריטי יש תמונה נוספת של ג'יג'י חדיד בווג ערביה, הפעם מתוך ההפקה הפנימית.

צלם האופנה הידוע מאחל לאמה סטון מזל טוב על זכייתה באוסקר עם תמונת עבר נהדרת שלה שהוא צילם עבור מגזין ווג.

כוכבות ודוגמניות-על נצצו במסיבות שלאחר טקס האוסקר, אבל הטופמודל הבריטית רוזי הנטינגטון ווייטלי הציגה זוהר הריוני הורס.

מה יותר טוב מלזכות? לראות את החברה הטובה זוכה. ברי לארסון, זוכת השנה שעברה באוסקר עבור תפקידה המרגש ב"חדר", מחבקת חזק חזק את אמה סטון לאחר זכייתה בפסלון המוזהב עבור "לה לה לנד", ואנחנו זוכים לראות מקרוב טבעת קוקטייל וכתפיות קוטור.

שבוע האופנה בפריז? לבריטני ספירס יש שבוע אופנה משל עצמה. בבית. נסיכת הפופ טופפה לה בביטחון במספר שמלות מיני חובקות גוף כמו שהיא אוהבת והוכיחה יכולת הליכת מסלול מושלמת.

רק השבוע ראינו לראשונה בשבוע האופנה של לונדון את קולקציית השמלות הלבנות של ברברי לסתיו 2017, והנה השחקנית הבריטית סיינה מילר כבר לובשת שמלה אחת מתוך הקולקציה על שער גיליון מרץ של מגזין הארפר'ס בזאר.

עוד שמלה לבנה הורסת נצפתה השבוע. הפעם זו שמלת ארדם לונדון שלבשה קייט מידלטון באירוע בארמון בקינגהאם לציון שנת שיתוף הפעולה התרבותי בין בריטניה להודו.

שרה ג'סיקה פרקר בעוד ביקור "סידור מדפים ומפגש עם לקוחות" במחלקת הנעליים של בלומינגדיילס המשווקת קולקציית נעליים בעיצובה.

חלון הראווה של בוטיק דיור ברחוב בונד בלונדון התחדש עם קולקציית האביב החדשה וגרפיקה של הביטוי שהתנוסס על חולצת טי בתצוגת בית האופנה ומאז נקשר אליו - "כולנו צריכים להיות פמיניסטיים".

צלמת הדוקו-אופנה מירב בן לולו עם תמונת בקסטייג' של סט צילומי קמפיין אופנה חדש שמבחינתנו עונה לז'אנר טבע דומם באמנות. ואגב, זה סולם מנוף לאנשי התאורה.

מגזין התרבות הצרפתי הוותיק פארי מאץ' עם עוד תמונת ארכיון מרתקת. הפעם, ז'קלין ביזט ב-1976. השחקנית הצרפתייה-בריטית-סקוטית שהוגדרה על-ידי מגזין ניוזוויק כ"אישה היפה ביותר בעולם", נראית כאן בזמן שהצטלמה לסרט "אשת יום ראשון" בארצות-הברית.

נטע סקלי, סניור מייקאפ ארטיסט בחברת מאק, סוגרת חודש עמוס לאחר שאיפרה בתצוגות בירות האופנה, ולסיום משתפת תמונה שצילמה בבקסטייג' תצוגת אלברטה פראטי:

לכו ללא מאמץ
שדרו בטחון
תהיו זוהרות
זה הרגע שלכן


אלו דברים שכתבה מעצבת-העל האיטלקייה לדוגמניות התצוגה שלה במילאנו. ומבחינתנו, מדובר בהמלצות חוצות מסלול שנשנן ונזכור.

"אישה לא צריכה להיות צנועה כדי להיות מכובדת" - תובנת השבוע, הפעם, מאת מגזין הספורט הפופולרי. קנינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully