וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 המבוקשים: תכשירי היופי שאנחנו אובססיביות כלפיהם בימים אלו

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

7.3.2017 / 10:26

להתעורר מול סט בקבוקוני סרום צבעוניים, לעגל את הריסים, להאיר את העיניים, לעצב את הגבות כמו מקצועניות ולהריח כמו אנג'לינה ג'ולי - תכשירי הטיפוח שגרמו לכל זה ועוד. הנה הרשימה המלאה

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: אנג'לינה ג'ולי בקמפיין בושם "מון-גרלן" החדש, שצולם בביתה בפרובנס.

יובנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו טקס תה יפני. ערכת "סקין-סטיישן" של יובנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגש עץ, קרם גלובלי נגד הזדקנות העור, צלוחית ערבוב מחרסינה, מברשת קטנטנה וארבעה בקבוקוני זכוכית פסטליים עם סרומים שונים - "סקין-סטיישן סט", ערכת טיפוח לפנים של חברת הטיפוח השוויצרית JUVENA היא הפאן החדש של הבוקר לצד הקפה. בכל שימוש יש לערבב קצת מהקרם עם שתיים שלוש טיפות מאחד מהסרומים הרצויים - תרכיז הגנה יומיומי, תרכיז לחות מעמיק, תרכיז שמן לחידוש העור או תרכיז מתיחה מיידית - טקס נוסח טקס התה היפני, רק עוזר הרבה יותר לטשטוש קמטים. תכולה: – ml 50X1 + ml 10X4

570 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אסנס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפקט ריסים מלאכותיים ב-14 שקלים. מסקרת אסנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

Essence, מותג האיפור הנגיש שאין לו פרזנטורית בשר ודם, אבל להיות הכי נמכר באירופה, מתחדש בימים אלו במספר מוצרים חדשים לעיניים, לשפתיים, לפנים ולציפורניים. מה שתפס אותנו הוא, יותר נכון היא, המסקרה, the false lashes mascara dramatic volume unlimited essence. בגוון שחור עמוק ועם מברשת בצורת חרוט שלא מפספסת שום ריס מהשורש ועד הקצה, המסקרה החדשה של אסנס מצליחה להעניק אפקט ריסים מלאכותיים-מעוגלים.

14 שקלים

בורז'ואה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעניקות מראה מואר ומצטיינות במרקם קרם אבקתי המעניק כיסוי מלא. צלליות בורז'ואה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכון שמרבית ימינו עוברים עלינו עם עיניים מעושנות בדרגה כזאת או אחרת בגווני חום-שחור-אפור, אבל לפעמים, אנו מפתיעות עם צלליות צבעוניות. וזה נראה נפלא. אז הגוונים החדשים בסדרת הצלליות Little Round Pot של BOURJOIS היו עבורנו שמחה גדולה. הצלליות, באריזה קומפקטית ועגולה עם מראה, מגיעות בשמונה גוונים חדשים. הן מעניקות מראה מואר ומצטיינות במרקם קרם אבקתי המעניק כיסוי מלא במריחה אחת. בעוד שאנו נטינו להעדיף את הגימור המבריק, הן מגיעות גם בגימור מט ופנינה. העמידות גבוהה ועד רגע הסרת האיפור לא הובחן כל טשטוש בלתי רצוי.

45 שקלים

גרלן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימה אהבה פודרה מיוחדת בניחוח פרחי איריס וסיגליות של המותג. אנג'לינה ג'ולי בקמפיין בושם גרלן החדש "מון גרלן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

השקות סנסציוניות לא בהכרח משכנעות אותנו. מה שכן משכנע אותנו הוא איכות גבוהה, מקוריות וייחודיות המוצר מאחורי השקה כזאת. והמוצר מאחורי ההשקה האחרונה של מותג היופי הצרפתי גרלן, הבושם "מון גרלן" (Mon Guerlain), בהחלט מצדיק את הקמפיין המושקע שהפיקה החברה לכבודו בכיכובה של זוכת האוסקר אנג'לינה ג'ולי. נקודת הפתיחה של הניחוח החדש, ונילה, כבשה אותנו מיידית. הלבנדר הנדיר, יסמין הסמבק ונגיעת האלגום, השלימו ניחוח מסתורי משכר. עכשיו אנחנו מריחות כמו האישה היפה בעולם. אגב, ג'ולי עצמה נבחרה להיות פני הבושם לא במקרה; אימה אהבה פודרה מיוחדת בניחוח פרחי איריס וסיגליות של המותג ושמרה עליה בינות החפצים היקרים ביותר לליבה. אז החיבור לבושם היה טבעי עבורה. אולי זה גם מה ששכנע אותה לאפשר, באופן תקדימי, את צילומי הקמפיין בביתה בפרובאנס, שם גם גדל ונקצר לבנדר הקרלה הייחודי המצוי בבושם.

399 שקלים (EDP, תכולת 50 מ"ל); 550 שקלים (EDP, תכולת 100 מ"ל)

קליניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם מים הוא הופך לקצף חלבי וקליל. באלם להסרת איפור הפנים Take the Day Off Cleansing Balm של קליניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

קליניק מותג הטיפוח האמריקאי מרחיב את משפחת מסירי האיפור TAKE THE DAY OFF ומשיק את Take the Day Off Cleansing Balm - באלם קטיפתי להסרת איפור הפנים. המוצר באריזה הסגלגלה-כסופה מסלק מיידית שאריות איפור ותכשירים עמידים או כאלו המכילים מסנן קרינה. הודות למרקם עשיר המבוסס על שמן חריע ההופך בתוספת מים לאמולסיה חלבית קלילה, העור נותר רך ורענן ושומר על איזונו הטבעי. כתמיד עם מוצרי המותג, לא הייתה כל צריבת עיניים ולא הובחנה כל תגובת גירוי או אלרגיה. אופן השימוש, יש לדעת, הוא כזה: מעסים את הפנים עם הבאלם בעדינות ובקצות האצבעות ואחר-כך מוסיפים מים פושרים ליצירת קצף חלבי, ולבסוף שוטפים היטב וטופחים קלות לייבוש.

129 שקלים

לנקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצלחה נגד תופעת העייפות האורבנית. מסכת הלילה, The overnight recovery Sleeping Mask של לנקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

סימני עייפות יהפכו יום אחד לסימני גיל, אבל אפשר לדחות את היום הזה. מוצר טיפוח ממריץ של מותג היופי הצרפתי לנקום שפותח במיוחד לדור שלנו - דור הישגי, מוצף, נתון ללחצים ולמתח, החי את הרגע ובעל אורח החיים אינטנסיבי, הצליח להפיג עייפות באמצעות שגרת טיפוח פשוטה. עם מרקם קליל ההופך למים על העור ומוריד את טמפרטורת העור ב-1.8 מעלות צלזיוס, מסכת הלילה, The overnight recovery Sleeping Mask מסדרת אנרג'י דה וי משיבה לעור הפנים רעננות נדירה ולחות בעידן העייפות האורבנית הכה נפוצה.

440 שקלים

לנקסטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העור שלנו מצא שותף לחיים שהוא לחלוטין עור שני עבורו. קרם גוף AQUAMILK של לנקסטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרם גוף, מעצם היותו קרם המיועד למריחה על אזורי גדולים, רצוי שיגיע באריזות גדולות. ועל מנת שהוא גם יהיה מוצלח, הוא צריך לעמוד בתנאי אחד מרכזי - להעניק לחות ממושכת. AQUAMILK של לנקסטר, קרם גוף שיצא בעבר במהדורה מוגבלת ושב כמוצר מן השורה, מסתמן כמצטיין בקטגוריה שלו. הקרם ששמו משלב שתי מילים, מים וחלב, הוא בעל ניחוח עדין (אכן קוקוס ודבש מרומזים) וגם תכונה אחת בולטת - הלחות שהוא מעניק אינה פגה גם לאחר מספר שעות, כולל בימי יובש רציני. לאחר מריחתו העור נעשה רווי ומתמודד מצוין עם טמפרטורה כזאת או אחרת. מעבדות לנקסטר, כך נמסר, חיזקו את עוצמת הלחות של ה"מרכיבים הפעילים". לא ברור לנו מה זה אומר, אבל התוצאות מדברות בעד עצמן. העור שלנו מצא שותף לחיים שהוא לחלוטין עור שני עבורו.

110 שקלים (לתכולת 300 מ"ל)

פופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאמבטיה נסיכותית. סבון "מיס פרינסס" של פופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא מגיע במרקם תחליב קטיפתי, הניחוח עשוי להיות יסמין או תה ירוק, תלוי בכם (אנחנו ננעלנו על היסמין) והוא ארוז בשפופרת גמישה. "מיס פרינסס" (Miss princess scented shower milk), הסבון הנוזלי החדש של פופה, מותג הקוסמטיקה האיטלקי הנגיש, הוא פינוק האמבט החדש והריחני שמשמח את ליבנו. וזה כולל תכולה גדולה ועלות הוגנת. חיילת בשירות סדיר אי שם בצפון הארץ יותר משמחה להתנסות בו ולאשר מה שכבר ידענו - הוא קסום כמו הנסיכה המצוירת עליו בין כיתובי הזהב.

49 שקלים (300 מ"ל) או 29 שקלים לכל הרוכש מוצרי פופה ב-99 שקלים ומעלה (במהלך החודש).

לוריאל פריז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למראה איפור מקצועי. מסקרה לגבות של לוריאל פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנו מאמינות בלהניח לגבות, לא כולל מילוי ועיצוב באמצעות מסקרות ייעודיות. Brow artist sculpt, מסקרה לגבות של לוריאל פריז, היא הלהיט החדש שלנו למראה איפור מקצועי. עם מברשת בצורת חרוט ופורמולה במרקם קרמי-אבקתי המקבע את הגבות לשעות ארוכות מבלי להקשות את שיער הגבות, המסקרה מאפשרת עיצוב ומילוי בהתאם לגוון הנדרש (בלונד, חום בהיר או חום כהה). אין לשכוח, עיצוב גבות הוא היום חלק אינטגרלי היום בכל מראה איפור.

40 שקלים (בחודש פברואר במקום 89 שקלים).

רבלון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניחוח הווניל-מנגו משלים חוויה חושנית. שפתון רבלון מסדרת Ultra HD Matte Lipcolor/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הטיפוח REVLON משיק סדרת שפתונים חדשה, Ultra HD Matte Lipcolor, בגימור מט - המגמה הבולטת ביותר במראות האיפור העונה. במרקם ג'ל ועם פיגמנטציה עשירה, שפתוני הסדרה החדשה מעניקים כיסוי מלא ואחיד. הקצה הקטיפתי וניחוח הווניל-מנגו משלימים חוויה חושנית בכל שימוש. גוון HD Love התגלה כאדום נטו קלאסי שחיפשנו.

69.90 שקלים

LIFE

מערכת וואלה!, צילום מסך

ואחרי שהעמסנו את המדף עם כל הטוב הזה, מארגנים מחדש את מוצרי האיפור עם ארגוניות איפור ייעודיות. שלישיית אלו של לייף, מותג הבית של הסופר-פארם, עשויות 100% אקריל שקוף פרקטי המציג לראווה את כל הפריטים המאוחסנים בסדר מופתי. סט שלוש ארגוניות - ארגונית סט שלוש כוסות (44.90 שקלים), ארגונית קוסמטיקה משולבת (49.90 שקלים) וארגונית דו-קומתית (72.90 שקלים) - פותר לנצח את בעיית מדף האיפור המבולגן.

להשיג בסניפי רשת סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully