וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח של אהבה ראשונה: ההשראות לסדרת הבשמים החדשה של MAC

תוכן פרסומי

2.3.2017 / 18:08

"המטרה היא לסובב ראשים ברחוב ולגרום לאנשים לומר לך: 'באיזה בושם השתמשת?'". מותג מוצרי האיפור והטיפוח MAC משיק את סדרת Shadescents בהשראת הליפסטיקים האייקוניים של החברה. איך יוצרים ניחוח של צבעים כמו אדום, ורוד ובז'. יוצרי סדרת הבשמים מסבירים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם FB GLOBAL מסדרת Shadescents של MAC/מערכת וואלה!, צילום מסך

השנה MAC משיקים שישה בשמים עם ניחוחות חדשים בהשראת הליפסטיקים האייקונים ביותר של החברה. לרגל השקת הקולקציה תושק גם מהדורה מוגבלת של שפתונים מעוצבים באריזה תואמת וצבעונית. בראיון מיוחד עם שני יוצרי סדרת הניחוחות הם מספרים כי מטרת הקולקציה הייתה ללכוד את מהות ששת הליפסטיקים האייקונים ביותר של MAC. החל מניחוח של עור אדום המתקשר עם ה-RUBY WOO הידוע לשמצה ועד לפירות המפלרטטים של CANDY YUM YUM .

הוורוד הנועז של "Candy Yum Yum" למשל, משלב את פנטזיית הניאון עם טוויסט אנרגטי של פרי טרופי טרי וצמר גפן מתוק. על פי ג'רום אפיינט, אחד מיוצרי הסדרה, "זה מרגיש כמו הרגע הזה שבו אתה מתאהב בפעם הראשונה במישהו וכולך מתרגש". עם שילוב של פלפל ו-ורוד כדי להוסיף התרגשות תוססת ומנצנצת, וגויאבה ורודה – נוצר ניחוח צעיר ומעורר תיאבון, פירותי מאד, מושך ואטרקטיבי בצורה לא מתאמצת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Candy Yum Yum מסדרת Shadescents של MAC/מערכת וואלה!, צילום מסך

לעומתו יש את Lady Danger, בהשראת האודם האדום האגדי של המותג - הוא מבטיח "ללכוד לבבות" עם ריח שמרגיש מסוכן ממש כמו השם שלו. הוא מאד טבעי, בעל ניחוח עצי. עם נגיעה של שקד דובדבני כדי להוסיף תחושה קטיפתית ופטשולי ליצירת עומק ועושר.

פייר ווילף, היוצר הנוסף של הסדרה אומר כי "המטרה שלהם היא לסובב ראשים ברחוב ולגרום לאנשים לומר לך: 'באיזה בושם השתמשת?', אם אנשים לא שואלים אותך באיזה בושם השתמשת – סימן שהבושם לא טוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם Lady Danger מסדרת Shadescents של MAC/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם את מעדיפה ניחוח קליל יותר שייתן תחושת משי, גוון הבז' הכהה של ה-Velvet teddy הופך לענן מושלם של דבש פראי ומושק קרמי. "רציתי שזה יריח כמו דבש גולמי ופראי מן הטבע", מסביר ג'רום והטוויסט שלו, הוא תוספת של פרח הטבק שהופך את הניחוח למעט מעושן אבל בדרך אוריינטלית. התוצאה: עשירה, מפתה, חמימה ומאוד חושנית. "הוא מריח בצורה מעוררת תיאבון וגורם לך פשוט לרצות לנשק את מי שלובשת את הניחוח הזה".

כל ששת הניחוחות הם ההיפך מכל מה שאפשר למצוא היום בשוק הבישום אבל עדיין מאוד לבישים. בכולם מורגש השימוש בחומרים גולמיים וראשוניים והרבה מרכיבים טבעיים. השימוש בחומרים משובחים הופך את הניחוח לעשיר ונקי יותר וגם בעל תחושה יוקרתית יותר.

בנוסף, הם נועדו לגדול על הלובש אותם - עם מרכיבים שנפתחים ככל שעובר זמן, הבשמים האלו בנויים בשכבות שיוצרות עומק ומורכבות שמתפתחת עם הזמן. היוצרים אומרים כי "לבישת הניחוחות הללו הם המקבילה של עולם הבישום ללבישת ליפסטיק כחול למשל, ולכן זה מתאים לאוהבי MAC. הם הולכים נגד הזרם, הם בלתי צפויים והם בלתי רגילים. אבל בגלל שהם כל הדברים האלו, הם יגרמו לכל אחד לרצות לנסות משהו חדש, לקחת סיכון ולצאת מאזור הנוחות שלהם".

לחנויות MAC בקניוני עזריאלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם Velvet teddy מסדרת Shadescents של MAC/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully