וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תוכלו למצוא בקולקציית האביב של פקטורי 54?

שמלות ריזורט רומנטיות וביקיני קרושה בעיצוב צימרמן, שמלות שיפון מחמיאות של ג'ייסון וו, חייטות מדויקת מבית קלווין קליין, נעלי ג'ימי צ'ו לבריידזילות ותיק הפירסינג המטריף של ג'יי וו אנדרסון הם באמת רק טעימה קטנה ממה שמציעים מותגי הייבוא של הרשת

אתר רשמי

בווידיאו: תצוגת אביב-קיץ 2017 של צימרמן בניו-יורק.

בהמשך לפתיחת סניף דגל חדש בקניון רמת-אביב בספטמבר האחרון, רשת פקטורי 54 משיקה בימים אלו קולקציה לעונות אביב-קיץ הקרובות, הכוללת מותגים חדשים. מבין המותגים, הנה כמה שיקפיצו את ליבם של חובבי אופנה מקומיים - אלכסנדר מקווין, טיבי, צימרמן, ג'ייסון וו, ג'יי וו אנדרסון וקלווין קליין קולקשן. ההיצע שמותגים אלו, שמקומם בסצנת האופנה הבינלאומית מרכזי ללא עוררין, אטרקטיבי ביותר לנשים צעירות. אופנה עדכנית שעד כה יכולנו לראות רק בחו"ל וברשת - החל מהעונה מוצעת גם בארץ.

צימרמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותג הנושא את שמן של האחיות-מייסדות. צימרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטי המותג מופיעים דרך קבע בשערים ובהפקות של מגזיני אופנה מרכזיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז ייסודו ב-1991, המותג האוסטרלי צימרמן הנושא את שמן של המייסדות-האחיות ניקי וסימון צימרמן, נותר נאמן לחזונו המקורי: נשיות מתוחכמת, תשוקה לפרטים ואהבה גדולה לצבע ולהדפס. דרכו החלה כשניקי עיצבה שמלות ומכרה אותן בשוק סוף-שבוע בפרברי סידני, ותוך כדי ביססה את האסתטיקה שלה. בעקבות שני עמודים עליה בווג אוסטרליה, היא החלה לקבל הזמנות מבוטיקים ברחבי היבשת, ובהמשך פתחה חנות קטנה יחד עם אחותה סימון. בהמשך נפתחו מספר חנויות קונספט ברחבי אוסטרליה ובארצות-הברית. התגובות היו טובות, והמותג - למרות שהיה מבוסס באוסטרליה - החל להציג בקביעות קולקציות עונתיות בשבוע האופנה של ניו-יורק. היום פריטי המותג מופיעים דרך קבע בשערים ובהפקות של מגזיני אופנה מרכזיים.
קולקציית קיץ 2017 עשירה בתחרות והדפסי פרחים על בדי שיפון וקרושה. בקולקציה תמצאו גם בגדי-ים סרוגים לצד שמלות ריזורט רומנטיות. פלטת הצבעים מורכבת מגווני פודרה, לבן, שמנת ותכלת מעושן.

טווח מחירים: 890-5,990 שקלים

טיבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רלוונטיות ארוכת טווח. טיבי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קווים נקיים, נשים ומודרניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנת 2010 החליטה איימי סמילוביץ, מייסדת מותג האופנה הניו-יורקי טיבי, על כיוון חדש. היא החליטה להיפרד מסגנון הפרינטים והפאייטים שהשתרש בדי.אן.איי מאז ייסודו ב-1997 לטובת ביגוד בקו נקי, מודרני, נשי ורגוע ומלא משמעות. כזה שהיא עצמה וצוות העיצוב שלה היו שמחים ללבוש. ומסתבר שמה שהיווה משמעות עבורה, היה משמעותי עבור רבים - הקולקציות שלה זכו באהדת מבקרי האופנה וקהל הלקוחות. נשים יכלו להרכיב לעצמן מראות מגוונים בזכות פריטים בלתי מסובכים וגזרות שהצטיינו ברלוונטיות ארוכת טווח. המותג גם יצר לעצמו שם כמי שהציג סילואטות חדשות לפני שמותגי האופנה המהירה קלטו אותם, למשל טופ אוף-דה-שולדר. חולצות אלו הן הפריט המזוהה ביותר עם המותג
ומוצעות העונה בשלל צבעים. עוד בקולקציה תמצאו שמלות המקבלות פרשנות מעניינת ועדכנית, ז'קטי
בומבר קלילים ומכנסי קרופ בגזרת מחויטת העשויים בדי כותנה אווריריים.

טווח מחירים: 1,890-5,490 שקלים

קלווין קליין קולקשן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חייטות מדויקת. קלווין קליין קולקשן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחובבות המונוכרום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת התצוגות המסקרנות בשבוע האופנה של ניו-יורק בחודש שעבר הייתה זאת של קלווין קליין. בית האופנה האמריקאי הפופולרי, שכמה מהקמפיינים שלו היו לאבני דרך בתולדות פרסום האופנה (כמו אלו לג'ינסים עם ברוק שילדס בת ה-15 ולהלבשה תחתונה עם קייט מוס), הציג קולקציה ראשונה של המנהל הקריאטיבי החדש ראף סימונס. לאחר עזיבתו המתוקשרת והמפתיעה של המעצב הבלגי המוכשר את בית אופנת-העל הצרפתי דיור, נראה שנמצא לו בית חדש לשנים ארוכות. האסתטיקה המינימליסטית, הגזרות הנקיות והאלגנטיות, החייטות המדויקת ופלטת הצבעים המונוכרומטית, הם אלמנטים המתיישבים מצוין עם סגנונו של סימונס. הקיץ יוצעו בפקטורי 54 פריטים מליין "קלווין קליין קולקשן", ליין הפרימיום של המותג. קולקציית קיץ 2017 מציעה גזרות נשיות נשפכות, חלקן ללא תיפורים ועם חיתוך אסימטרי. פלטת הגוונים בהירה ומונוכרומטית (אפור, לבן, שחור, קרם ופודרה). הכי קלווין קליין.

טווח מחירים: 799 שקלים - 14,999 שקלים

ג'יי וו אנדרסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעצב האהוב על חברות מערכת ווג בריטניה. ג'יי וו אנדרסון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק הפירסינג המטריף. מוצע גם בשחור ובשחור-לבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'יי וו אנדרסון, בן 32 בסך-הכל, הולך ומבסס את מקומו כאחד המעצבים הצעירים בבריטניה שאינם יוצרים סילואטה ברורה שנשמעת לכללים. האירי שהחל את דרכו ב-2008 עם מותג גברים, חצה את הקווים ב-2010 והחל להציע בהצלחה אופנה צעירה בעיצובו גם לנשים. הרבה פעמים בלט בעיצוביו ממד אנדרוגיני. בין מעריציו תוכלו למצוא את אלכסה צ'אנג, פיקסי גלדוף, ריהאנה, ריטה אורה, ולפי שמועה עיקשת - כל מערכת ווג בריטניה. קולקציית קיץ 2017 שלו מתוחכמת, נשית ומשלבת חומרים אלסטיים ופיסוליים כאחד. הטלאה ואסימטריות הם פיצ'רים חוזרים. אבל בולט מעל הכל, רעיון ה- Day To Night, כלומר ביגוד העשוי להתאים גם וגם. ראוי להדגשה מיוחדת אקססורי ייחודי - תיק ה"פירסינג". תיק כתף בגזרה קלאסית המגיע במספר גוונים (האדום הורס) בעל שני חורים גדולים בחזיתו שדרכם עוברת טבעת עבה המדמה נזם - ומכאן שמו. קלאסיקה דוקרת תרתי משמע.

טווח מחירים: ביגוד: 790-5,990 שקלים; תיקים 4,500-6,990 שקלים; נעליים 3,890-7,590 שקלים

אלכסנדר מקווין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אכן יופי פראי. אלכסנדר מקווין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צמיד מקולקציית אקססוריז הגברים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית אופנת-העל הבריטי אלכסנדר מקווין הוא גאוות תעשיית האופנה בממלכה. ויש להודות, בצדק. המותג הנושא את שמו של המייסד, מבין המפורסמים והמצליחים בקרב בוגרי ה"סנטרל סיינט מרטין", מניע מאז היווסדו ב-1992 אופנה מקורית, אוונגרדית ותיאטרלית המשלבת רומנטיקה ועוצמה. מוטיבים כמו שקיפות, עור, גולגולות ופרחים שבים וחוזרים ומרתקים כל פעם מחדש. הרטרטספקטיבה "יופי פראי" שהוצגה בהצלחה במוזיאון המטרופוליטן בניו-יורק ואחר-כך בוויקטוריה ואלברט בלונדון, הציגה רק כמה מהעבודות המהפנטות של המעצב המוכשר שהתאבד ב-2010. בתערוכה אפשר היה לראות מקרוב, כמו שאפשר לראות גם בתצוגות ובקמפיינים, אופנת אלכסנדר מקווין לבישה. פקטורי 54 תציע הקיץ פריטים מקולקציית הגברים של המותג, כמו ג'ינסים בגזרת Slim, חולצות טי וחולצות פולו, חולצות מכופתרות, ז'קטי עור ובומבר, וסריגים לצד נעליים תיקים, צעיפים, ארנקים ואפילו מקל הליכה! (שנמסר שהפך להיות רב-מכר). פלטת הצבעים מורכבת מכחול רויאל, שחור, לבן, אדום וירוק זית.

טווח מחירים: ביגוד 1,990-15,990 שקלים; אביזרים 699-8,990 שקלים; נעליים 1,990-4,990 שקלים

ג'ייסון וו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המלביש הנשיאותי והביגוד הייצוגי. ג'ייסון וו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם צבעי ניאון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטקס ההשבעה הראשון של הנשיא אובמה בינואר 2009, בחרה הגברת הראשונה הטרייה מישל אובמה בשמלה לבנה א-סימטרית משגעת בעיצובו של מעצב אופנה עלום למדי, עד אז. אבל תוך זמן קצר, שמו, ג'ייסון וו, נישא בפי כל. הקנדי ממוצא טייוואני הפועל כיום מניו יורק, היה אז רק בן 26 אבל הצליח להגשים את חלומם של מעצבים מנוסים ממנו. מאז השמלות שלו, בגזרות נשיות ומחמיאות, התחבבו גם על כוכבות הוליוודיות כמו מישל אובמה, ריס ווית'רספון, דיאן קרוגר וקארי וושינגטון. בקולקציית קיץ 2017 של המותג תמצאו פריטים קז'ואלים לצד שמלות ערב רשמיות ומאופקות. בפלטת הצבעים בולטים גווני ניאון (ורוד וצהוב) וכחול נייבי. רבין מהפריטים עשויים בדי משי ושיפון. המלביש הנשיאותי ממשיך להציג אופנה ייצוגית.

טווח מחירים: 4,990-35,990 שקלים

ג'ימי צ'ו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעליים שנמצאות בכל טקס פרסים הוליוודי. ג'ימי צ'ו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גם לבריידזילות מקומיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם ביונסה תגיע הקיץ לארץ ותחוש קצת מיצוי עם מבחר הנעליים שארזו לה העוזרות המסורות, יהיה לה מאיפה לרכוש דגמים לוהטים מהליגה אליה היא רגילה, והיא גם לא תצטרך לצאת מהעיר כי בסניף תל-אביב של פקטורי 54 יש החל מהקיץ ג'ימי צ'ו. מותג הנעליים שנוסד ב-1996 הפך ללייבל המשמש כוכבות-על בכל טקס פרסים הוליוודי, פרמיירה נוצצת או פסטיבל קולנוע. מדי עונה מוצגות קולקציות נעליים, החל מבלרינות שטוחות ורודות ועד עקבי סטילטו כסופים מנצנצים, שסוחפות נשים ברחבי העולם. מלאכת הייצור הקפדנית לצד העיצובים הם השראה לכלל מותגי נעלי הנשים בעולם.

קולקציית קיץ 2017 מאופיינת בדגמי סטילטו קלאסיים, סנדלים בעלי עקב קטן ונעליים העשויות בטכניקת חיתוכי לייזר, לצד נעלי סירה בסגירת רצועה דקה סביב הקרסול, סניקרס וסנדלי פלטפורה. ניתן למצוא פריטים בצבעוניות קלאסית ועל-זמנית כמו שחור, ניוד, זהב וכסף לצד
פריטים בצבעי תפוז, סגול, כחול רויאל, ורוד בייבי, אדום ונעליים מעוטרות נוצצים או קישוטי ניטים. גם העונה קבוצת נעלי כלה מגוונת עשויה להיות מענה הולם לבריידזילות מקומיות. הסאטן, התחרה, השרוכים העדינים, התכשוט - הן הרי בדיוק מה שמככב בחלומות שלהן. תיקי ה-Lockett של המותג (תיק צד בסגירת ניטים) מוצעים בכחול רויאל, זהב,
כסף ושחור לצד תיקי קלאץ' לאירועי ערב.

טווח מחירים: תיקים 2,590-7,290 שקלים, נעליים 2,290-4,590 שקלים.

ריק אוונס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדשנות, פיסוליות וצבעים כהים בדרך-כלל. ריק אוונס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל יש גם לבן פסח-שבועות/מערכת וואלה!, צילום מסך

השם ריק אוונס, מעצב אמריקאי המבוסס בפריז, נקשר לעיצובים קודרים עם אלמנטים גותיים ופאנקיסטיים, כמו גם לחדשנות, פיסוליות וצבעים כהים בדרך-כלל. הקו הספורטיבי של המותג, עם זאת, מציע גרסה מוכנה ללבישה לעיצוביו האוונגרדיים והייחודיים. אופיים הרוקיסטי של הפריטים, כולל אלו הלבנים הבודדים, נשען על מסורת עיצובית השואבת השראתה מקו הקוטור של המותג. אוונס מציג אסתטיקה אמנותית, אפלה וזוהרת, המאופיינת בצבעים מונוכרומטיים, כמו שחור, לבן ואפור.

טווח מחירים: ביגוד 890-4,290 שקלים; נעליים 2,090-3,490 שקלים.

נומרו 21

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחכום וצבעוניות עזה. Number 21/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדים עשירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

Number 21 נוסד בשנת 2010 על ידי המעצב האיטלקי אלסנדרו דל אקווה. המספר 21, מעניין לציין, מייצג את
תאריך הלידה ומספר המזל של המעצב. המותג מציע מלתחה מודרנית ופריטים בהשראה גברית שזכו לפרשנות נשית. קולקציית קיץ 2017 בוחנת נשיות במבט רטרוספקטיבי ביחס לימינו. הפריטים ניחנים בתחכום, בבדים עשירים ובצבעוניות עזה לצד עיטורי נוצות, רקמות ואבנים. הקולקציה עשויה בדי תחרה, משי ורשת המשולבים יחדיו ויוצרים מראה עדכני. פלטת הצבעים מורכבת מצהוב בוהק, כתום, לבן ונגיעות כחול. נעלי המותג מתאפיינות בקשירה מאסיבית של הבד או העור בחלק העליון של הנעל.

טווח מחירים: ביגוד 2,590-9,690 שקלים; נעליים 2,990-3,590 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully