וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ביומיום: התחפושות שלא מוגבלות רק לפורים

9.3.2017 / 0:42

רוצות להתחפש עם סטייל, ובמקום להצטייד בעוד תחפושת קנויה להפתיע את כולם עם תחפושת מעניינת ויוצאת דופן? אספנו בשבילכן ארבע תחפושות שייזכו אתכן במחמאות על המקוריות במסיבת הפורים, וישמשו אתכן גם בחיי היומיום

לה לה לנד עזריאלי.
השמלה הצהובה מהסרט לה לה לנד תופסת את העיניים

אם פורים הגיע בשבילך בהפתעה מוחלטת או אם נמאס לך להיראות כמו כולם בעוד תחפושת קנויה, את יכולה ליצור בקלות תחפושת מעניינת, אישית ויוצאת דופן בעזרת פריטים יומיומיים או השקעה באיפור מיוחד. הבונוס הוא העובדה שתוכלי ללבוש את הבגדים גם לאחר מכן ולא לשכוח מהם כמו שקורה עם רוב התחפושות שלנו. קיבצנו בשבילך כמה רעיונות לתחפושות שתוכלי למצוא במגוון רשתות האופנה, ללבוש בפורים וליהנות מהם גם ביתר ימות השנה.

לה לה לנד: הסרט זוכה האוסקר הפך להיות אחד הנושאים המדוברים ביותר בימים האחרונים בזכות טעות בהקראת השם הזוכה בטקס האוסקר האחרון. הסרט אמנם לא זכה בפרס אבל הוא בהחלט הפך לאחד הסרטים המוכרים והמזוהים ביותר. הפוסטר של הסרט שמככב בכל מקום הוא רעיון לתחפושת זוגית קלה ומעניינת שתגרוף אינספור מחמאות על יצירתיות מקוריות!

לה לה לנד עזריאלי.
שמלה צהובה של מנגו, מחיר: 990 שקל
חולצה לבנה של קסטרו. טל קרת,
חולצה לבנה של קסטרו במחיר 169.90 שקל/טל קרת
לה לה לנד עזריאלי.
H&M מחיר: 59.9 שקל
לה לה לנד עזריאלי.
מנגו. מחיר: 269.90 שקל
לה לה לנד עזריאלי.
פול אנד בר. מחיר 199.90 שקל
לה לה לנד עזריאלי.
רנואר. מחיר: 199.90 שקל

מלכת הכוכבים: זו תחפושת פשוטה שיכולה להשתדרג פלאים ולהפוך למסמר הערב בעזרת איפור יוצא דופן. האיפור אמנם נראה מסובך אך הוא פשוט מאוד לביצוע - ניתן לצבוע את הפנים (או רק את אזור העיניים) בכתמי צבע משמחים באמצעות עפרונות איפור, איליינרים צבעוניים, צלליות ואפילו ליפסטיקים. בעזרת שבלונות של מדבקות כוכבים את יכולה לצייר כוכבים בשחור מעל האיפור או להדביק מדבקות כוכבים צבעוניות, זו גרסה מעניינת יותר ובהחלט שיקית יותר של מלכת הכוכבים הקלאסית.

"האיפור נוצר בהשראת בתי בת השש אשר בחרה בתחפושת זו השנה", אומרת נטע סקלי סניור ארטיסט ב-MAC, "ניתן לצבוע את הפנים או רק את אזור העיניים בכתמי צבע משמחים באמצעות עפרונות איפור, איליינרים צבעוניים, צלליות ואפילו ליפסטיקים ולטשטש. חומרים אשר אינם עמידים יש לקבע בעזרת פודרה שקופה. השתמשו בשבלונות של מדבקות כוכבים כדי לצבוע כוכבים בשחור מעל האיפור או הדביקו מדבקות כוכבים צבעוניות". המחיר לשעת איפור הוא 300 שקל ומלוא הסכום יוחזר לרכישת מוצרי החנות בעת הפגישה.

מלכת הכוכבים עזריאלי.
איפור: נטע סקלי – סניור ארטיסט MAC
חצאית של קסטרו. טל קרת, יח"צ,
חצאית של קסטרו. מחיר: 159.90 שקל/טל קרת, יח"צ
מלכת הכוכבים עזריאלי.
TOUS עגילי דובי מכסף, שילוב כוכב זהב. מחיר: 675 שקל
מלכת הכוכבים עזריאלי.
פנדורה. צמידים החל מ-295 שקל
מלכת הכוכבים עזריאלי.
קסטרו. מחיר 99.90 שקל
מלכת הכוכבים עזריאלי.
פול אנד בר. מחיר: 59.90 שקל

נערת פיפטיז: שנות ה-50 העליזות עושות קאמבק! את לא חייבת להתחפש לנערת פינאפ כדי לשדר את רוח התקופה - בעזרת שמלה בהשראת התקופה, תסרוקת גבוהה ואודם אדום לוהט את תוכלי להפוך בקלות לנערת פיפטיז לוהטת!

נערת פיפטיז עזריאלי. ShutterStock
נערת פיפטיז עזריאלי/ShutterStock
נערת פיפטיז עזריאלי.
ברשקה. בנדנה. מחיר 39.90 שקל
נערת פיפטיז עזריאלי.
מנגו. מחיר 299.90 שקל
נערת פיפטיז עזריאלי.
פראדה. מחיר: 1,400 שקל. ניתן להשיג באופטיקה עיניים לוינגר קניון עזריאלי תל אביב או באופטיקה הדור השלישי קניון עזריאלי גבעתיים
נערת פיפטיז עזריאלי.
מנגו. מחיר: 259.90 שקל
נערת פיפטיז עזריאלי.
קסטרו. מחיר: 79.90 שקל
נערת פיפטיז עזריאלי.
קסטרו. מחיר: 169 שקל
נערת פיפטיז עזריאלי.
קסטרו. מחיר: 169.90 שקל
נערת פיפטיז עזריאלי.
שאנל. מחיר: 2,200 שקל. ניתן להשיג באופטיקה עיניים לוינגר קניון עזריאלי תל אביב או באופטיקה הדור השלישי קניון עזריאלי גבעתיים

הפורטרט של עצמך: זהו השלב הבא של תחפושות הקומיקס ששלטו במסיבות הפורים בשנים האחרונות - אם את באמת רוצה לבלוט את יכולה להתחפש ליצירת אמנות חיה ונושמת. בעזרת בגדים מעניינים ואיפור נכון את יכולה להפוך את עצמך לדיוקן - כדי ליצור את מראה האיפור המיוחד תתחילי בגוון מייקאפ בהיר מגוון העור על כל הפנים. מעליו תבני שכבות של הצללות והארות עם מספר גוונים צבעוניים - את יכולה להשתמש במייקאפים, ליינרים או צלליות צבעוניות. מומלץ לעבוד במשיכות צבע קטנות בכדי שיראו את הטקסטורות. הקפידי על לבוש עם טוויסט ויקטוריאני, מלכותי, או כזה שיתאים בצבעוניות לפנייך.

"איפור הפורים שלי הוא בהשראת עולם הציור. החלטתי לחזור למקורות ולמה שהביא אותי להיות מאפר וזה ציור - אקספרסיוניסטי מלא צבעים, רגשות ומשיכות מכחול", אומר עידן בר שליט, מדריך איפור של חברת MAC, "יש להתחיל בגוון מייקאפ בהיר מגוון העור על כל הפנים. מעליו לבנות הצללות והארות עם מספר גוונים צבעוניים, ניתן להשתמש במייקאפים, ליינרים או צלליות צבעוניות. מומלץ לעבוד במשיכות צבע קטנות בכדי שיראו את הטקסטורות ואת משיכות הצבע". המחיר לשעת איפור הוא 300 שקל ומלוא הסכום יוחזר לרכישת מוצרי החנות בעת הפגישה.

פורטרט עזריאלי.
איפור: עידן בר שליט, מדריך איפור של חברת MAC
פורטרט עזריאלי.
מנגו. מחיר: 299.90 שקל
שמלה פרחונית מקולקציית סתיו-חורף של סטראדיווריוס.
שמלה פרחונית מקולקציית סתיו-חורף של סטראדיווריוס במחיר 179.90 שקל, תיק גב במחיר 99.90 שקל, שרשרת קולר במחיר 45.90 שקל
פורטרט עזריאלי.
קרייזי ליין, צווארון רקום. מחיר 89.90 שקל
וואלה! NEWS בשיתוף עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully