וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל החתיכות אצלי: רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

11.3.2017 / 10:23

סופי מצ'טנר רוקדת ומרימה בתצוגה בפריז, קייט מוס מוסיפה שער מוצלח נוסף לרשימה הארוכה, ג'יג'י חדיד מצלמת את הבויפרנד זאיין מאליק, ג'נוארי ג'ונס בתספורת חדשה עם לוק שונה ממה שהכרתם, ולנו מתעורר חשק לביקיני קרושה בצבעים עזים ולמגפי ירך מנוחשים

אתר רשמי

בווידיאו: הפינאלה של תצוגת סתיו 2017 של סטלה מקרטני בפריז - הדוגמניות פוצחות בריקוד מדבק. אל תפספסו את סופי מצ'טנר הישראלית (והכי יפה בתצוגה).

"קייט תמיד תהיה שם", אמרו במערכת ווג הבריטי בסרט התיעודי שנעשה לאחרונה על המגזין במלאת 100 שנה להיווסדו. ואכן, החודש דוגמנית-העל הבריטית חוזרת. הפעם על גיליון מיוחד הסוקר 100 מותגי אופנה בריטיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צלם האופנה מריו טסטינו, דוגמנית העל ההולנדית לארה סטון, עורכת ווג הולנד קארין סוורינק ודוגמניות נוספות חוגגים בארוחת ערב מיוחדת במוזיאון רייק לרגל 5 שנים לווג ההולנדי. ברקע, יצירת המופת של רמברנדט "משמר הלילה". יש יותר הולנדי מזה?

זאיין מאליק, הבויפרנד המצודד של ג'יג'י חדיד בקמפיין ורסוס, ליין הדיפיוז'ן של ורסצ'ה. את התמונה המוצלחת צילמה ג'יג'י בעצמה. שיתוף פעולה מרשים ביותר.

לרגע חשבנו שמגפי הירך המנוחשים של בלמיין לסתיו 2017 הם באמת נחש!

"טיילור היל היא האליזבת טיילור החדשה", מכריז הצלם הנחשב ברוס וובר ומציג צילום אופנה משגע של הדוגמנית הצעירה, מתוך הפקת אופנה לגיליון החדש של מגזין V. ההכרזה אולי נשמעת מוגזמת, אבל טיילור היא לגמרי ברשימת הפייבוריטיות שלנו.

מעצב-העל הלבנוני מציג שני מראות נהדרים מקולקציית סתיו-חורף 2017/18 שלו שנראים לנו לא הכי מסובכים מדי לשכפול המוני בעלויות שוות לכל נפש. זארה, מישהו?

בית אופנת ביגוד הקוטור לילדים עם תמונה מרהיבה של הדוגמנית הרוסייה בת ה-14 כריסטינה פימנובה מציגה דגם מקולקציית אביב 2017. שם הדגם: 'That's Love'. לחלוטין.

רק אחד מכמה מראות מהפנטים בתצוגת סתיו 2017 של שאנל בפריז.

הדוגמנית משתעשעת בפרצופים מצחיקים על סט צילומי קמפיין חדש וסידור שיער נהדר עם מסרק כאקססורי מקורי ופרקטי.

ועל זה קרל לגרפלד מקבל נשיקה מלילי רוז דפ (מימין) וקארה דלווין.

השחקנית היפה, כוכבת "מד מן", התחדשה בתספורת חדשה וקופצנית השונה לחלוטין מזאת של בטי דרייפר, הדמות שהיא גילמה באופן בלתי נשכח בסדרת המופת. נזכרנו שהתגעגענו.

בית אופנת העל האמריקאי עם שמלת נשף מקולקציית סתיו 2017 על רקע פינה בפריז - וזה תמיד פוטוגני ומלא דרמה.

גל גדות מציגה: הפוסטר החדש של וונדר וומן בכיכובה. מרשים בהחלט ומעורר סקרנות לקראת הסרט עצמו, בהנחה שהוא יהיה לא פחות טוב.

ביאנקה בלטי, דוגמנית איטלקייה ומוזה של בית האופנה דולצ'ה וגבאנה, עוררה אצלנו כמיהה עזה לעונה החמה וגם לביקיני קרושה בצבעים עזים.

כוכבת הפופ האוסטרלית משיקה ליין משקפי שמש וראייה במותג הנושא את שמה, ולנו זה נראה מוצלח למדי.

מפרגנות לקולגות שצודקות מאה אחוז. כל מילה נוספת מיותרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully