וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג הר דונט קר: תאומות מטריפות עם שיער ענק כובשות את תעשיית האופנה

24.3.2017 / 8:10

התאומות צ'יפריאנה קוואן וטי.קיי וונדר מסובבות לא מעט ראשים כשהן עוברות ברחוב עם רעמת השיער הבלתי נתפסת שלהן, המלווה בסטיילינג מלא פאן ושיק, לצד אמירה אותנטית. אחרי שנים של סבל ומאבק עיקש, השתיים זוכות כעת להצטלם למגזיני אופנה ולקמפיינים. צדק פואטי

אחרי שנים של שיימינג המלווה בניסיונות החלקה ופינפונים, רעמת האפרו מוצגת במלוא הדרה

התאומות ההורסות צ'יפריאנה קוואן וטי.קיי וונדר מסובבות לא מעט ראשים כשהן עוברות ברחוב עם רעמת השיער הבלתי נתפסת שלהן. אבל לא רק ברחוב. השתיים כבר הספיקו להצטלם להפקות במגזיני ווג, גלאמור ו-W, למודעות של גאפ, אסוס, לוריאל, אנד אדר סטוריז וריפיינרי 29, וכן לפרויקט ויזואלי עבור רשת הטלוויזיה HBO. מעבר לעובדה שהן יפהפיות ומגיעות בצמד, הסטייטמנט האותנטי אותו הן מקדמות הוא זה שגם פותח להן את הדלתות המובילות לטופ של תעשיית האופנה.

אבל הפריזורה של הדאבל-טראבל הלוהט לא תמיד היוותה יתרון, ובעבר הן זכו ללא מעט שיימינג בנושא, מה שהוליד שנים של מאבק, החלקות ופינפונים יומיומיים. "בעבר ממש שנאתי את השיער שלי וראיתי בו פגם שמונע ממני המון", סיפרה קוואן לאתר "בורד פנדה". גם וונדר עדיין זוכרת את הימים ש"שיער אפרו טבעי היה משול לכינוי גנאי ונשא סטיגמה של משהו שממש לא בא בחשבון". צ'יפריאנה וטי.קיי החליטו לשבור את החוקים, ויחד עם חברתן ניקישה ברונסון בחרו להפוך את הלימון ללימונדה.

על תסכולי העבר מפצות בנסיעות ברחבי העולם ומשוויצות בצדק במה שהטבע נתן להן

"אורבן בוש בייבס", בלוג השיער הנטורלי של שלושתן, מביא את אסתטיקת רעמת האפרו במלוא הדרה עם צילומי רחוב מלאי פאן ושיק. "גדלתי בברוקלין לאם חד הורית שעשתה את המקסימום עבור בעיית השיער שלי, כולל גריז ושמן ורוד לקליעת צמות", מוסיפה ברונסון, "כל הילדות לעגו לי על האפרו והצמה, ומבחינתי שיער חלק היה אמור להיות הפתרון לכל הבעיות שלי בחיים". כמובן שנקודת המפנה הגיעה עם ההבנה שהמלחמה הזו גובה אנרגיה שלילית ומיותרת. על תסכולי העבר הן מפצות בנסיעות ברחבי העולם ומשוויצות בצדק במה שהטבע נתן להן. גם מחוץ לפלטפורמת הבלוג, התאומות הזהות והצלע השלישית מהוות אטרקציה ויזואלית ופוטוגנית, ממנה ניתן להתרשם בעמוד האינסטה urbanbushbabes.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו בסיפור של "אורבן בוש בייבס"

התאומות האופנתיות עם השיער הגדול צ'יפריאנה קוואן וטי.קיי וונדר. אינסטגרם, צילום מסך
"אפרו טבעי היה משול לכינוי גנאי ונשא סטיגמה של משהו שממש לא בא בחשבון". התאומות בילדותן/צילום מסך, אינסטגרם
התאומות האופנתיות עם השיער הגדול צ'יפריאנה קוואן וטי.קיי וונדר. אינסטגרם, צילום מסך
דאבל-טראבל לוהט/צילום מסך, אינסטגרם
התאומות האופנתיות עם השיער הגדול צ'יפריאנה קוואן וטי.קיי וונדר. אינסטגרם, צילום מסך
יום שיער טוב?/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully