וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחדשי גם לעצמך: מוצרי האיפור והטיפוח שאת חייבת לאביב

ג'ני דנסון בשיתוף המשביר לצרכן

10.4.2017 / 7:03

בחודשי האביב מזג האוויר משתנה, וזהו בדיוק הזמן לרענן את שגרת הטיפוח שלך, להפוך אותה לכזו שתתאים לימים חמימים יותר ולהתפנק במוצרי קוסמטיקה חדשים מבית המשביר לצרכן. ממסקרה, דרך בושם ועד לסוג תחליבי הגוף ומסירי האיפור: כך תדעי במה את צריכה להצטייד

מזג האוויר המתחלף לא רק מקשה עלינו להחליט מה ללבוש בבוקר, הוא מצריך התאמה גם של מוצרי האיפור והטיפוח שהתרגלנו אליהם בימי החורף. האביב המתקרב הוא בדיוק הזמן לרענן את שגרת הטיפוח שלך, להפוך אותה לכזו שתתאים לימים חמימים יותר ולהתפנק במוצרי קוסמטיקה חדשים. בחרנו בשבילך מגוון מיוחד של מוצרי איפור וטיפוח מנצחים שיהפכו את שגרת היום יום שלך למהירה ונוחה יותר, כאלו שיגרמו לך להיראות, להרגיש ולהריח נפלא ויעברו איתך בקלות גם אל עבר הקיץ המתקרב.

מסקרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סיסלי", קיט מסקרות. מחיר משביר: 99 שקלים בקנייה מעל 1,500 שקלים ממגוון מוצרי המותג בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסקרה טובה היא הדרך המהירה ביותר ליצור מראה עיניים מודגש, גם אם את לא אוהבת להתאפר, אל תוותרי על מסקרה. מסקרה מעבה כמו זו של "סיסלי" ממסגרת את העיניים ברגע והיא זו שתעשה את ההבדל ותגרום לך להיראות חיננית, רעננה וזוהרת במהלך היום.

מייקאפ מאזן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קליניק", מייקאפ Superbalanced silk spf 15 וקבלי מברשת למריחת מייקאפ בגודל מלא מתנה בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדור החדש של המייקאפים לא מסתפק במתן כיסוי או תחושה נעימה. נשים רבות מסתבכות לעיתים בבחירת המייקאפ המושלם - עליו להיות בצבע הנכון כדי לא ליצור מראה של "מסיכה", הוא צריך להתאים לסוג העור, לא להכביד עליו ומצד שני לספק לו לחות. את הצבע הנכון תבדקי באזור המצח או עצמות הלסת - ולגבי ההתאמה לסוג העור, מייקאפ superbalanced החדש של חברת "קליניק" מתגאה בפורמולה ייחודית שמאזנת את מראה העור, הוא נותן לחות לאזורים היבשים בפנייך ומראה מאט לאזורים השמנוניים. כל זאת תוך מתן כיסוי מושלם והגנה מפני השמש.

פריימר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לוריאל", פריימר עמיד INFAILLIBLE. מחיר משביר: 70 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהו התכשיר הכי חשוב שאת לא משתמשת בו - הוא זה שיכין את פנייך לקראת האיפור, יחליק פגמים ונקבוביות ויגרום לאיפור שלך להיראות רענן וטרי שעות ארוכות. אנחנו אהבנו את זה של חברת "לוריאל" מסדרת Infallible, הוא נמרח בקלות ונותן תחושה נעימה במיוחד לפני הנחת האיפור.

סרום לעיניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לנקום", רנרג'י ג'נפיק לייט פרל סרום לעיניים. מחיר משביר: 220 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עור העיניים הוא הראשון שיסגיר את סימני הגיל שלך והוא האזור הכי עדין בפנים - סרום מטפח לעיניים דוגמת אדוונסד ג'ניפיק לייט-פרל של חברת "לנקום" מכיל פורמולה סודית ואפליקטור שמאיר את קווי המתאר של העין. בזכות פורמולה מחוזקת ומלאה באור המכילה חרוזי שרף זעירים הסרום מגן על העור, מאיר את אזור העיניים ויוצר מראה רענן וצעיר יותר.

מסיר איפור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ג'יוונשי", מגוון ניקויים. מחיר משביר: 109-129 שקלים ליחידה בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

את בטוח יודעת מה החשיבות של הסרת איפור ושאריות לכלוך לפני השינה, אבל לא כל המסירים מצליחים לנקות 100% מהלכלוך שמצטבר על פנינו במהלך היום. השקעה במסיר מטפח שינקה גם איפור עקשן במיוחד תשפר משמעותית את מראה הפנים שלך בבוקר. "ג'יבנשי" השיקו מגוון של אפשרויות להסרת איפור - החל מחלב פנים עדין ועד למסיר שיסלק גם את האיפור העקשן ביותר, התאימי את המסיר שלך לצרכים ולשגרת האיפור שלך.

מגבוני הסרת איפור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גרניה" מגבוני אסנשיאלס. מחיר משביר: 12 שקלים ליחידה בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהו מוצר שכל אחת חייבת בתיק, מגבונים להסרת איפור, במיוחד אלו של "גרניה", יעזרו לך לתקן או לחדש את האיפור במהלך היום ובנוסף את יכולה להשתמש בהם כשלב ראשון בשגרת הטיפוח שלך בערב - הם מצוינים לניקוי הפנים לפני השימוש במסיר איפור נוזלי.

בושם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם ליידי מיליון 50 מ"ל. מחיר משביר: 199 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם את אישה שנאמנה לבושם אחד ומזוהה בזכות הריח שלה את יכולה לעבור לסעיף הבא, אבל אם את אוהבת לשנות ולהפתיע בכל פעם בניחוח חדש על פי האירוע או מצב הרוח שלך - הכוכב הגדול לעונת האביב הוא ליידי מיליון של "פאקו ראבן", עם ניחוח עצי בשילוב פרחים רעננים זהו בדיוק הבושם שיגרום לאנשים לסובב אחרייך את הראש.

שפתון ורוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתון HD של רבלון. מחיר משביר: 29.90 שקלים ליחידה בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ורוד הוא לא רק צבע נשי וסקסי, הוא מושלם לימי האביב ונותן תחושה של חופש ורעננות. רבלון השיקו מגוון של שפתונים שנמשכים בקלות ועמידים לשעות ארוכות גם בימים חמים, מבחר גדול במיוחד של צבעים מאפשר לך לבחור את הצבע המושלם לגוון העור ולאופי שלך. אל תפחדי מוורודים נועזים - הם נראים נפלא, מושכים את העין ומשדרים המון ביטחון.

פודרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בורז'ואדה", פודרה HEALTHY BALANCE . מחיר משביר: 55 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פודרה מאזנת תיתן מראה מאט משיי לפנייך, תקבע את האיפור ותגן על העור מפני הצטברויות של לכלוך במהלך היום. את יכולה לנסות את פודרת Healty balance של חברת "בורז'ואה", היא תאזן את השומניות או היובש בפנייך ותגרום לעור שלך להיראות חלק ומושלם - במיוחד בתמונות סלפי.

קרם לילה מזין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לוריאל", קרם לילה מסדרת דרמו רויטליפט לייזר פילר. מחיר משביר: 2 יחידות ב-200 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מזג האוויר המתחלף יכול לפגוע בעור הפנים שלנו, לייבש אותו ולגרום לפצעים, קרם לילה מזין יחזיר את הלחות שהוא מאבד במהלך היום. קרם הלילה של "לוריאל" מסדרת Revitalift ממלא קמטים ומשיב נפח לעור בזמן שאת ישנה - אל תוותרי עליו, שימוש קבוע בקרם לילה כבר מגיל צעיר הוא האנטיאייג'ינג הטוב ביותר.

תחליב גוף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחליב גוף DKNY ,BE TEMPTED, מחיר משביר: 19.90 שקלים בקניית בשמי דונה קארן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממש כמו עור הפנים והעיניים, גם הגוף שלנו נוטה לאבד מהמראה החיוני בתקופת האביב, מריחת תחליב לחות נעים כמו זה עם הריח הנפלא של "דונה קארן" BE TEMPTED בניחוח הבושם החדש והמפתה של המותג לאחר כל מקלחת תיתן לך תחושה נעימה ותשמור על הלחות הטבעית של העור.

קרם BB

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אסתי לאודר," קרם BB בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרם BB: לימים בהם את ממהרת ואין לך זמן לשגרת האיפור הרגילה שלך קרם BB הוא פתרון מהיר ונוח. הוא מטפח את העור, מרווה אותו בלחות ומגן עליו מפני השמש - קרם ה-BB החדש של חברת "אסתי לאודר" הוא בעל מרקם קליל במיוחד, הוא יעשיר את עורך בלחות נטולת שומן ויעניק לו מראה בריא ואחיד ברגע.

להשיג בסניפי המשביר לצרכן ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully