וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאימא, לחברה הטובה או לגבר שלך: המתנות שיתאימו לאנשים שאת אוהבת

ג'ני דנסון בשיתוף המשביר לצרכן

5.4.2017 / 7:33

האביב וחגיו כבר כאן והדילמות הן איך להפתיע את אימא, מה לקנות לחברה הכי טובה ואיך לפנק את הגבר שלך? אם גם את התחלת לחשוב מה לקנות לעצמך ולאנשים שסביבך, אנחנו כאן כדי לעזור לך למצוא את המתנה המושלמת

אנחנו אוהבות מתנות. כיף לקבל אותן, אפילו כיף יותר לתת אותן ולפעמים הכי כיף לקנות אותן לעצמך. החגים המתקרבים הם תירוץ מצוין ליהנות ולפנק את עצמך או את הסובבים אותך במתנות. בדיוק מהסיבה הזו ריכזנו בשבילך מגוון של מוצרים, הפתעות ומארזים מבית המשביר לצרכן, שישמחו כל אחד ואחת - אז אם גם את התחלת לחשוב מה לקנות לעצמך ולאנשים שאת אוהבת בחגים, אנחנו כאן כדי לעזור לך למצוא את המתנה המושלמת.

הטבעית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לנקום" אנרג'י דה וי קרם לחות נוזלי. מחיר משביר: 220 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכל אחת יש את החברה הזו עם העור המושלם ומעורר הקנאה. היא כמעט ולא מתאפרת, מעדיפה את המראה הטבעי ותמיד נראית מצוין. זה נכון שיש ברות מזל שלא צריכות איפור, אבל גם הן זקוקות לעזרה מדי פעם. כדי שהזוהר יגיע מבפנים הסוד הוא בטיפוח. ישנם מגוון של מוצרים שמטרתם להגן על העור, לעורר אותו ולגרום לו להיראות מצוין במצבו הטבעי, מוצרי הטיפוח הנכונים ישמרו על העור מפני פגעי הזמן ומזג האוויר, יאזנו אותו יחדירו לו לחות. שימוש יומיומי בשפתון לחות של PAYOT וקרם לחות נוזלי אנרג'י דה וי של "לנקום" לא רק יוסיפו לחות לעורך, אלא יקנו לו זוהר וניצוץ - הם כל מה שצריך כדי להיראות נפלא מהרגע שאת מתעוררת בבוקר.

המתוקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קליניק" מגוון ליפסטיקים. מחיר משביר: 99 שקלים ליחידה בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

האישה שאוהבת מראה קוקטי ומתוק תיהנה מאיפור בצבעי ורוד עדינים ונשיים, השנה חברת "קליניק" יצאו עם מגוון רחב במיוחד של ליפסטיקים וליפגלוסים בגווני ורוד שונים שיתאימו לכל צבע עור, סגנון ואופי - ורוד מעושן ורומנטי, ורוד פוקסיה נועז ומתריס או ורוד בייבי עדין ונשי במיוחד. כולם עמידים, נמשכים בקלות ומשאירים את השפתיים נעימות ועם מראה משי וסקסי. אודם חדש הוא מתנה מושלמת לעצמך, לאחותך או לחברה הכי טובה שלך.

הזוהרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לנקום" מסקרה היפנוז. מחיר משביר: 99 שקלים ליחידה בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

האישה שאוהבת איפור, לא מפחדת משפתיים לוהטות או עיניים מעושנות ולא מתביישת להיות במרכז העניינים תיהנה ממוצרים מיוחדים ונוצצים במיוחד, רצוי כאלו שרק הושקו וכנראה שהיא עדיין לא הספיקה לרכוש לעצמה. מסקרת היפנוז של חברת "לנקום", אודם אדום סקסי דוגמת Pure color envy של חברת "אסתי לאודר" שמעניק פיגמנט עמוק במיוחד והמון ביטחון עצמי הם הדרך הטובה ביותר לשדרג מראה פשוט ויומיומי לכזה שאי אפשר להתעלם ממנו.

הנופשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק מוצרים של "לנקום" מסדרת רנרג'י, מתנה בקנייה מעל 450 שקלים ממגוון מוצרי המותג בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגים הם תירוץ מושלם לטיסה לחו"ל, אם גם את הולכת לבלות את ימי החופש המתקרבים בעיר זרה או על חוף ים חמים, אל תוותרי על טיפוח הפנים גם בטיסה. השהייה במטוס מייבשת את העור וגורמת לו לאבד מהאלסטיות שלו, תקפידי לשתות הרבה מים וקחי קרם לחות שישמור על העור ויגרום לך לתחושה נעימה. בנוסף, אם את או האנשים שאת אוהבת מרבים לטוס, אחד הדברים השימושיים ביותר הוא מארזים של מוצרים בגודל מוקטן (מתחת ל-100 מ"ל) כמו זה של חברת "לנקום", המוצרים המוקטנים מאושרים לעלייה למטוס, מספיקים לנסיעה קצרה ואפילו מאפשרים לרענן את מראה הפנים רגע לפני הירידה מהטיסה.

המבוגרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לוריאל" סדרת דרמו רויטליפט לייזר פילר. מחיר משביר: 2 יחידות ב-200 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

זאת מתנה מצוינת לאימא שדואגת לכל המשפחה, אבל לעיתים שוכחת שגם לה מגיע ליהנות ולהשקיע בעצמה. בשוק קיימים מגוון של מוצרים מפנקים שמכילים אנטי אייג'ינג לטיפוח עור בוגר. סדרת דרמו-רוויטליפט של חברת "רבלון" למשל מיועדת לעור פנים של נשים בגילאי 50+, זה בדיוק ההבדל בין אישה בת 50+ שנראית מתוחה ומטופחת לכזו שמתחילים לראות עליה את סימני הגיל.

לגבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קרמה" מארז קול אנד רלקס. מחיר משביר: 49.90 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם לגבר שלך מגיע להתפנק, אם התברכת בגבר שאוהב להיראות טוב, להשקיע בעצמו ובאופן כללי לא מתבייש לדאוג לגוף ולעור שלו - הדרך הטובה ביותר להפתיע אותו היא עם מארז מוצרי טיפוח ייעודי לגברים. שלא כמו נשים, גברים כמעט ולא מקבלים במתנה מארזי טיפוח, הם לא מחדשים את שגרת ה"מקלחת, גילוח, אפטרשייב" שלהם ונוטים להיות נאמנים לאותו המוצר, לאו דווקא כי הוא טוב אלא מכורך ההרגל. מארז ייעודי לגבר דוגמת זה של חברת "קרמה" יכול להיות מתנה מפתיעה שתשמש אותו ותכיר לו מוצרים חדשים שהוא ייהנה מהם בעתיד.

להשיג בסניפי המשביר לצרכן ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully