וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים קרוב רואים שקוף: הטרנד החם של האביב

27.3.2017 / 8:48

בגדים רומנטיים או ספורטיביים, שמלות או חולצות - נראה שהטרנד השקוף הולך ומתחזק. פיצחנו עבורכן כמה מהשילובים הטובים ביותר - בגדים שקופים והלבשה תחתונה

הטרנד השקוף מחלחל אלינו כבר כמה עונות ונראה שהוא רק הולך להתעצם בקיץ הקרוב. בין אם זוהי תחרה רומנטית, בגדי רשת ספורטיביים או מראה נשי של משחקי שקיפות בבדי שיפון מתנפנפים, נראה שכשזה נוגע לבגדים שקופים - כל אחת יכולה למצוא בדיוק את הסגנון שמתאים לה. השאלה האמיתית היא מה לובשים מתחת לכל אותן גופיות שקופות ושמלות תחרה - האם הפתרון הוא תחתוני "סבתא" או דווקא חזיה צבעונית ונועזת? פיצחנו בשבילך כמה מהשילובים הטובים ביותר - בגדים שקופים וההלבשה התחתונה המתאימה ביותר עבורם.

טרנד שקוף 1.
טרנד שקוף 1
טרנד שקוף 1.
מנגו. חולצה. 199 שקל

חולצה שקופה ופרחונית: קחי דוגמה מאירנה שייק השיקית - חולצה שקופה עם דוגמאות כמו פרחים או נקודות היא הדרך הטובה ביותר לשלב בין מראה סקסי לרומנטי ועדין. ציורים, אפליקציות ומשחקי צבע מטשטשים את השקיפות של הבד ומשאירים המון לדמיון אך עדיין יוצרים מראה עם טוויסט נועז. אם את אוהבת מראה צנוע יותר את תמיד יכולה להוסיף גופייה, אבל למראה סקסי ונשי - השקיעי בחזיה עם כיסוי בצבע אחיד, זהו לא הזמן לחזיות תחרה - הן יתחרו עם החולצה, ייצרו מראה עמוס וימשכו מבטים לא נחוצים לאזור החזה שלך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טרנד שקוף 2.
טרנד שקוף 2
טרנד שקוף 2.
פול אנד בר. שמלה שחורה פרחונית 149.90 שקל. סנדלים 129.90 שקל
טרנד שקוף 2.
קסטרו. חזייה 59 שקל. תחתונים 59 שקל

שמלה פרחונית: שמלה שקופה ופרחונית הפכה לאחד הפריטים האהובים על הסלבריטאיות בארץ ובעולם ורשתות האופנה מיהרו להציע מגוון שמלות פרחוניות ברמות שונות של שקיפות, חלקן מגיעות עם קומבינזון מובנה וכמעט בלתי נראה כמו זו של לילי קולינס על השטיח האדום וחלקן מאפשרות לך להחליט עד כמה את רוצה לחשוף. הכול תלוי ברמת ה"עומס" של ההדפס, ישנן שמלות מלאות בהדפסים שמטשטשים את המראה השקוף, הן מאפשרות לך ללבוש תחתונים וטופ וליהנות ממראה של שקיפות מרומזת בלבד. לעומתן ישנן שמלות שלא משאירות דבר לדמיון, תחתיהן את תמיד יכולה ללבוש גופיה ומכנסונים או בגד גוף. בנוסף, את יכולה לצרף אותן לבגד הים שלך למראה טרנדי כשאת הולכת לבריכה או לים.

טרנד שקוף 3.
קסטרו אביב 2017. חולצה 99.90 שקל. ג'ינס 199 שקל. נעליים 79.90 שקל.
טרנד שקוף 3.
דלתא אביב קיץ 2017. חזייה 99.90 שקלל.
טרנד שקוף 3.
גולף. אביב קיץ 2017
טרנד שקוף 3.
H&M. חצאית 99.90 שקל
בגד ים של פוקס. גיא כושי ויריב פיין
בגד ים של פוקס במחיר 99.90 שקלים/גיא כושי ויריב פיין
בגד ים בעיצוב גדעון אוברזון למותג קסטרו. דודי חסון,
בגד ים בעיצוב גדעון אוברזון למותג קסטרו/דודי חסון

חצאית עם משחקי שקיפות: בניגוד לשמלות רומנטיות, חצאית היא פריט שאת יכולה ללבוש ביום יום וליצור מראה צעיר ומגניב על ידי הוספת כמעט כל פריט לבוש שאת רוצה תחתיה- החל במכנסונים קצרים, טייץ ואפילו מכנסי הג'ניס האהובים עלייך- הסוד הוא לא לפחד ממראה שכבות יוצא דופן, חצאיות שקופות נועדו כדי ליצור מראה עם אמירה אישית- כל מה שאת צריכה הוא לבחור חלק תחתון שאת מרגישה איתו בנוח וליהנות ממראה לא מתאמץ עם המון אופי.

טרנד שקוף 4.
טרנד שקוף 4
טרנד שקוף 4.
סטרדיווריוס 2017
טרנד שקוף 4.
סטרדיווריוס. 75.90 שקל
טרנד שקוף 4.
פול אנד בר. 79.90

חולצת רשת שחורה: חולצות הרשת השחורות באות במגוון של גזרות ומאפשרות לך להתפרע עם הבגדים התחתונים שמציצים מתחת - את יכולה לקחת השראה מג'ניפר לורנס בתצוגת האופנה של דיור בשבוע האופנה האחרון במראה לא מתאמץ של גופיית רשת פשוטה וטופ ספורטיבי שחושף בטן מעוררת קנאה ואטטיוד של כוכבת. בנוסף, אפשר להוסיף לחולצות האלו טופים עם חיתוכים גיאומטריים מעניינים, גופיות שייתנו מראה צנוע יותר ועם זאת גראנג'י ואפילו להעיז עם חזיית תחרה סקסית.

טרנד שקוף 5.
טרנד שקוף 5
טרנד שקוף 5.
גולף אביב קיץ 2017
טרנד שקוף 5.
קסטרו. שמלה 279 שקל

שמלה שחורה שקופה: זוהי הכוכבת הבלתי מעורערת של הטרנד השקוף והאחות הסוררת של "השמלה השחורה הקטנה". שמלה שקופה וחלקה שנותנת לך את החופש להחליט כמה את רוצה לחשוף או לכסות. קחי דוגמה ממגוון הכוכבות שפוקדות את השטיחים האדומים בשמלות שקופות - הן בוחרות את רמת הכיסוי שהן אוהבות, החל ממראה צנוע ומכוסה ועד לחזיה ותחתונים סקסיים. השמלות האלו מאפשרות לך להתפרע: בגד גוף נועז עם עיטורי תחרה ומשחקי בדים, תחתונים ספורטיביים עם כיסוי רחב, טופים עם חיתוכים מיוחדים ואפליקציות שמחות, חזיות ואפילו בגדי ים עם חיתוכים גיאומטריים - הכל הולך, את רק צריכה למצוא את הבגדים התחתונים שיגרמו לך להרגיש בנוח.

וואלה! NEWS בשיתוף עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully