וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים שלמדנו מהנשים האהובות עלינו: רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

קנדל ג'נר מוכיחה שלא צריך בלונד וחזה גדול כדי לשדר וייב מרילין מונרו, סופי מצ'טנר מביאה לנו נחת בקמפיין הבושם החדש והיוקרתי של מארק ג'ייקובס, ויקטוריה בקהאם משתוללת במחווה נוסטלגית וכיפית לספייס גירלז, גולדי הון חושפת את שגרת היופי התוססת שלה, ועוד

אתר רשמי

בווידיאו: קנדל ג'נר בתפקיד מרילין מונרו בסרטון של מגזין LOVE.

קנדל ג'נר במגזין האופנה והתרבות LOVE עם אחת מהתמונות היותר מוצלחות שלה לאחרונה, מוכיחה שלא צריך בלונד וחזה גדול כדי לשדר וייב מרילין מונרו. ולא ידענו שכל-כך יפה לה מתולתל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

גם מארק ג'ייקובס נשבה בקסם של סופי. מעצב העל האמריקאי בחר בה להשתתף בקמפיין החדש של בושם הדגל שלו "דייזי" לצד קאיה גרבר (במרכז) ודיליה מרטינס. השלוש צולמו על רקע שדה חרציות לבנות. הקמפיין יושק רשמית בחודש הבא כשהפוקוס יהיה על רשתות חברתיות.

אצל קייט מוס העסקים כרגיל. לאחר השער המי יודע כמה של ווג הבריטי החודש, הסופרמודל בת ה-43 מככבת על שער גיליון מאי של ווג גרמניה. את התמונה צילם בשחור-לבן המועדף עליו פיטר לינדברג.

טעימה ממה שיש לצפות מפרק קארפול קריוקי של ג'יימס קורדון עם ויקטוריה בקהאם. בפוסט הווידיאו הזה שהעלתה פוש ספייס היא כתבה: "אוהבת את הספייס גירלז שלי", ותייגה את כל חברותיה להרכב הפופ הנשי הבלתי נשכח ההוא.

שרה ג'סיקה פרקר עם סרטון הפתיחה האלטרנטיבי ל"סקס והעיר הגדולה", שמעולם לא נעשה בו שימוש. מבט נוסף על קארי בחצאית הטוטו המפורסמת. "ממש זיכרון נחמד", היא אומרת.

המגזין הבריטי מציג את שער גיליון מאי עם הטופמודל האמריקאית בעלת שפתי הלב לינדסי וויקסון בשמלת ולנטינו, טבעת קוקטייל של שאנל ומראה אביבי נהדר.

קארה דלווין באירוע חשיפת טריילר סרטה החדש "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" בלוס-אנג'לס. הטופמודל לובשת כאן אלכסנדר וותייה בהתאמה אישית. זהו סרט פעולה-מדע בדיוני צרפתי בשפה האנגלית שהופק, נכתב ובוים על ידי לוק בסון, ומבוסס על סדרת קומיקס צרפתית. בסרט משתתפים גם קלייב אואן, ריהאנה ונועם פרוסט שלנו.

אחותה הגדולה של קארה, אושיית הסטייל פופי דלווין, מפרסמת ביום האם (בבריטניה) תמונה משפחתית ישנה שלה, קארה (מקדימה), אחותה קלואי (מימין) וכמובן אמה פנדורה.

נטע אלחמיסטר עם עוד רגע OMG שהשאיר אותנו ספיצ'לס.

הדוגמנית עם השיער הבוער, עיני התכלת והנמשים בתמונת פולארויד שצולמה במשרדי סוכנות עלית בניו-יורק. אנחנו, לכל המעוניין, ממליצים.

זוכת האוסקר ג'ניפר לורנס היא פנים מוכרות במודעות הקמפיינים הכה מושקעים של דיור, אבל כעת היא מציגה בקמפיין הקיץ החדש ביגוד בעיצוב המנהלת הקריאטיבית מריה גרציה קיורי. את תמונות שחור-הלבן של הקמפיין צילמה בריז'יט לקומב וזוהי התמונה הראשונה ששוחררה.

בית אופנת-העל האיטלקי מיסוני מתחדש עם קולקציית ילדים משגעת, כמעט כמו הילדונת פה.

בתה המתוקה של גלית גוטמן בת 12. אז לרגל הבת מצווה אמא מאחלת לה: "ילדת בת מצווה שלי. אוהבת אותך כל-כך ומאחלת לך את כל האושר הבריאות וההצלחה שיש ליקום להציע. תודה שבחרת בי מכל האמהות. אוהבת אותך שמש פרטית שלי". נמסנו.

"בחורה חייבת לעשות מה שבחורה חייבת לעשות", אומרת הכוכבת ההוליוודית גולדי הון על שגרת היופי שלה שכוללת רולים גדולים ומסיכת מדבקות. זוכת האוסקר המככבת ב- Snatched, קומדיית-אקשן עם איימי שומר בה השתיים מגלמות אם ובתה, תצא לאקרנים במאי הקרוב, והיא נודעה במראה המתריס נגד 71 שנותיה.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully