וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטירוף החדש באינסטגרם: נשים שמדביקות נצנצים על הישבן

2.4.2017 / 8:30

הטרנד החדש, "ישבן מנצנץ", לוקח את עיטור הנצנצים מהשיער והפנים ומעביר אותו לאחוריים. אפשר לאהוב את זה, אפשר לשנוא את זה, אבל מה שבטוח זה שאי אפשר להתעלם מזה. לגולשות הנועזות המעוניינות לנסות, הבאנו סרטון הדרכה

צילום מסך

אז נכון, השימוש בנצנצים אינו חדש לאף אחד. השיער, הפנים והגבות עוטרו בנצנצנים בתצוגות ובהפקות אופנה לא פעם ולא פעמיים, אולם הטרנד החדש שמתחיל לצבור תאוצה באינסטגרם בזכות אמנית הגוף והמאפרת, מיה קנינגטון, מעביר את הנצנצנים מהפנים לישבן.

קנינגטון, שלוקחת חלק בקבוצת The Gypsy Shrine - אמנים המשתמשים בנצנצים במסגרת האמנות שלהם - הצליחה להטריף את נשות האינסטה שמאמצות את הטירוף החדש שזכה לשם "ישבן מנצנץ", ומעטרות את עכוזן בנצנצים לטובת תמונה עם פוטנציאל למסחטת לייקים.

אם גם אתן רוצות ישבן מנצנץ, אתן זקוקות ל-4 דברים: נצנצנים צבעוניים, ג'ל לשיער, ספריי לשיער וחברה מאוד טובה שתסכים לעבוד לכן על הישבן - כי לבד זה לא ממש יצליח לכן. ג'ל השיער יספק את המשטח הדביק המושלם, את הנצנצים יש לפזר בזהירות בעזרת החברה המתנדבת למשימה ובשלב האחרון יהיה עליכם להשתמש בספריי לשיער כדי למנוע שלכת צפויה של נצנצים. אבל למה נזכרתם אחרי פורים?

כך תעשו זאת בעצמכם:

  • עוד באותו נושא:
  • נצנצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully