וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: גברים, מוכנים לניקיונות?

9.4.2017 / 14:14

לקראת החג, כדאי שתתארגנו על כמה מוצרי קוסמטיקה שינקו כמו שצריך את הפנים היפות שלכם. מישהו צריך לדאוג לזה, ואנחנו החלטנו לסייע. מג'ל גרגרים דרך סטיק לעיניים ועד סבון סקראב. לקינוח, יש גם בושם עם פופקורן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ל גרגרים של לוריאל פריז

חברת הטיפוח הצרפתית השיקה ג'ל פנים חדש בעל פעולה כפולה, שגם מנקה את התאים המתים בעור וגם מטהר את הנקבוביות - והכל בפעולה אחת. נשמע מבטיח לא?

לקרצף או לשפשף? באופן כללי, מוצרים בעלי יותר מפעולה אחת לא תמיד עובדים, או יותר נכון עובדים פחות טוב ממוצרים בעלי פעולה אחת. עם זאת, נראה כי המוצר הזה מצליח לספק את העבודה, לפחות את עניין הניקוי. לגבי הנקבוביות – תאלצו לשאול פרופסור לביולוגיה.

כמה זה עולה? 60 שקלונים ל-150 מ"ל.

סטיק לעיניים של ז'יבנשי

במקום להתעסק בקרמים לעיניים, מותג-העל הצרפתי הוציא סטיק מיוחד שיעניק רעננות. המוצר הקטן נוח לשימוש ופועל כמו "קוביית קרח", כשהוא מרענן את מרקם העור העדין סביב העיניים.

למרוח או לשכוח? מכירים את זה שאתם אחרי טיסה ארוכה או הולכים את הליכת ה-walk of shame בבוקר חמים במיוחד? לשם כך בדיוק נועד הסטיק המדליק שמעניק לכם תחושת רעננות ומראה זוהר לעיניים. אז אם אתם חיות לילה או סתם אנשים שמבלים את רוב היום מחוץ לבית – שווה לכם להצטייד באחד.

כמה זה עולה? 204 שקלונים ל-5 מ"ל.

שמן ניקוי של יובנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החברה השוויצרית משיקה שמן ניקוי המסיר איפור ומנקה בצורה חודרת ועמוקה לכלוך מעור הפנים והצוואר. השמן השוויצרי מכיל שמן אגוז מקדמיה ושמן אבוקדו במטרה שמלבד ניקוי טוב – הוא יספק גם לחות ויחליק את העור.

לנקות או פחות? לא מעט שמנים, סבונים ושאר תכשירים מבטיחים תחושה של עור חלק לאחר הניקוי, אך בשוויץ כמו בשוויץ – הכל מדויק, כך שאפילו ההבטחה לקבל פנים חלקות אחרי השימוש בסבון מתבררת כנכונה ואמיתית. שווה.

כמה זה עולה? 219 שקלונים ל-100 מ"ל.

פילינג לפנים של איב רושה

ג'ל הפילינג של חברת הקוסמטיקה פועל באמצעות מיקרו חלקיקים צמחיים המורכבים מצמח אלוורה שגדל בגידול אורגני, תמצית סקוטלריה ואבקת משמש מעודנת המסייעים לניקוי יסודי ועמוק של הנקבוביות ולטיהורן.

לקרצף או לנפנף? אין ספק, אנשים פה יודעים מה הם עושים. אז נכון, לא בטוח שהוא מנקה לעומק ובצורה יסודית, אבל היי, אם אתם משתמשים בו על בסיס יומי לפני השינה – הוא לגמרי עושה את העבודה ומשאיר תחושה נקייה ורעננה על עור הפנים.

כמה זה עולה? 65 שקלונים ל-150 מ"ל. משתלם.

מי פנים של קלרינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחברת הטיפוח המוכרת החליטו ללכת על פטנט חדש – מי פנים בלי מים, או במילים אחרות: מי פנים שמבוססים על תמצית של פרי האפרסק, קוקוס וזרעי מורינגה ולא מותירים את הוודג' יבש וקשה. נשמע מבטיח, לא?

לנקות או לחכות? אז נכון, הפנים אכן לא נותרות יבשות וקשות, והריח אכן מטריף חושים וגורם לך לרצות לשפוך עוד ועוד על העור, אממה, התחושה שנותרת על העור פחות נעימה – אמנם הפנים לא יבשות, אך הן הופכות לשמנוניות כך שאתה כבר לא ממש בטוח אם ניקית את הפנים או מרחת עליהן עוד שמן שמלכלך אותן.

כמה זה עולה? 176 שקלונים ל-200 מ"ל.

סבון סקראב לניקוי הפנים של DESHELI

סבון הסקראב של חברת הטיפוח מתגאה בעובדה כי הוא מכיל קוקטייל המשלב שישה מרכיבים עם תמצית יהלומים המסייעים בטיפול בהזדקנות העור, בהתחדשות תאי העור, בחידוש מראה נעורים ובהגנה על גרעין התא. הסקראב מכיל תמציות ומינרלים מים המלח, שני סוגי אורז, אבקת יהלומים, תמצית תה ירוק ותמצית קמומיל.

לשפשף או לנפנף? תחושת הניקיון לאחר השימוש אכן מורגשת, נראה כי הקוקטייל עובד ומסייע בחידוש העור. עם זאת, מחיר הסבון מעט מוגזם בהתחשב בעובדה שמדובר רק בסבון פנים, ואת תמצית היהלומים שבו אתם לא באמת עונדים.

כמה זה עולה? 473 שקלונים.

סבון פילינג לגוף של בודי שופ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סבון הפילינג לגוף הוא חלק מסדרת הקנאביס החדשה של בודי שופ, שמלבד הסבון השיקה גם קרם גוף ושמן רחצה המבוססים על זרעי הצמח. הוא מזין את תאי העור בעזרת ויטמינים, מינרלים וחלבונים. אגב, השמן המדובר ידוע בטיפולו במחלות עור שונות.

למרוח או לברוח? הניסיונות הרבים לבחון את המוצר עלו בתוהו, מאחר וברגע שהקופסא נפתחת – הריח המטריף שעוטף את הגוף פשוט משאיר אותך ללא כל יכולת לעשות דבר אחר מלבד להסניף את הקופסא. לכן, הפעם תאלצו להסתפק פשוט בעובדה שמדובר בסבון עם הריח הכי שווה על המדפים.

כמה זה עולה? 59.90 שקלונים ל-250 מ"ל.

סבון לניקוי פנים של קיל'ס

חברת הטיפוח הוותיקה יצאה בסדרה מיוחדת לגבר, שכוללת שלל מוצרים ביניהם סבון פילינג נטול שומן לפרצוף המחוספס של הגבר, המנקה ביסודיות עודפי שומן, זיעה ולכלוך ומפחית מראה ברק.

לשפשף או לחפף? ללא ספק אחד מסבוני הפנים הטובים שנוצרו עבור גברים. מלבד התחושה שהסבון אכן מנקה את הפנים ביסודיות, אתם נהנים גם מניחוח נהדר שמתאים גם לגברים המחוספסים שביניכם, שלא לדבר על המחיר הזול. בקיצור, ברור שלשפשף.

כמה זה עולה? 190 שקלונים ל-200 מ"ל.

Pineider Cuoio Nobile של INDIVIDUAL

המותג האיטלקי החל את דרכו בכלל כחנות לתכשיטים ואביזרי כתיבה, בהמשך הפך לשם נרדף עבור חנות למתנות עבור אורחים חשובים, כך שזה היה עניין של זמן עד שהוא ייצא בליין ייחודי של בשמים. הבושם החדש שהשיק מגובש מריחות של לבנדר, ברוש, מנדרין, עור לבן ופצ'ולי.

להתיז או להזיז? אם אתם בעניין של בשמים חזקים, כאלו ששייכים לגבר הישן, החזק, המאצ'ו – אתם מוזמנים להתנסות בבושם שנחשב ליוקרתי וייחודי. בקיצור, מיועד לאנשי עסקים.

כמה זה עולה? 867 שקלונים ל-100 מ"ל.

בושם sauvage של דיור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי עשור, חברת האופנה הצרפתית השיקה בושם חדש עדין, קליל ואביבי יותר משאר הבשמים שהשיקו עד כה לגבר. הבושם מורכב מניחוחות של ברגמוט, פלפל שחור, לוונדר ושימו לב, פופקורן. כן, פופקורן.

להתיז או להחליף? אם תהיתם פעם איך מרגישים כוכבי הוליווד כשהם נכנסים לחדר וכולם מסובבים אחריהם את הראש – עם הבושם החדש תוכלו לחוות את ההרגשה. אממה, הבעיה היחידה היא שבשביל ליהנות מתשומת הלב, תאלצו להשפריץ כמות כפולה מבדרך כלל מאחר והבושם הוא די חלש ומתפייד במהירות.

כמה זה עולה? 420 שקלונים ל-100 מ"ל.

בושם Gucci Guilty

בית האופנה האיטלקי השיק בושם, שעל פי דבריו מדובר בניחוח מיוחד שבא לבטא את הבוגדניות של הגבר. מלבד הניחוח העצי שלו, הוא מרכיב גם ניחוחות של עור.

להשפריץ או להחמיץ? נראה שככוונת המשורר (או המעצב, במקרה הזה) כך ריחו של הבושם. בהתזה הראשונה, הניחוח המושלם והחריף מציף את הגוף, אך לאחר מספר דקות – התחושה היא שאתה נמצא בבית מרקחת מיושן שמעלה ריח של נפטלין. בקיצור, תרגיל הבגידה לא ממש עבד.

כמה זה עולה? 429 שקלונים ל-90 מ"ל.

BLEU DE CHENEL

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבושם המוכר והאהוב של בית האופנה הצרפתי ממשיך להציף את מדפי הבישום. הבושם, בעל הניחוח החמצמץ אך עם זאת מתקתק, מורכב מניחוחות של מוסקט, זנגביל, מנטה, יסמין, אשכולית ופלפל ורוד – ויוצר ניחוח חזק שמאוד אופייני לצרפתים.

לרסס או לפספס? אין ספק, אם אתם בעניין של ניחוחות חזקים וגבריים – בלו דה שאנל יישב עליכם כמו כפפה ליד. אם אתם גברים אלגנטיים, כאלו שנוהגים על מכונית מנהלים ואוהבים להרגיש שאתם מנהלים את העולם, כדאי שתצטיידו בבקבוק כזה, למרות שהוא לא זול.

כמה זה עולה? 665 שקלונים ל-100 מ"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • דיור
  • שאנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully