וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות עוצרת נשימה על שער מגזין האופנה האמריקאי דאבליו

12.4.2017 / 21:25

השגרירה שלנו בהוליווד תועדה בסדרת צילומים מהפנטת, עם מלתחה המורכבת מפריטי הקיץ של מיטב בתי האופנה - מברברי ועד גוצ'י. הכתבה נפתחה בשיר הלל ליופיה הטבעי של וונדר וומן הישראלית. צפו בריאיון ובתמונות

צילום מסך

בווידיאו: צפו בריאיון המצולם של גל גדות לגיליון החדש של W.

"גל גדות האזינה לביונסה כדי להתכונן לאודישן של וונדר וומן" ("הו ראן דה וורלד?", אם להיות ספציפיים) - זועקת הכותרת בגיליון החדש של מגזין W הנחשק מבית קונדה נאסט, כשעל השער מתנוססת אשת הפלא בצילום מהפנט כשהיא לבושה בטרנץ' קאמל קלאסי חושף כתף של ברברי. כיאה לאיי-ליסטית בשואו ביזנס, השגרירה שלנו בהוליווד תועדה על ידי צלם העל קרייג מקדין בסדרת תמונות עוצרות נשימה, בקונספט עדכני של נשיות עוצמתית, קלאסית ומתוחכמת עם זיק מסתורי של פראיות מאופקת.

עוד באותו נושא:
גל גדות כובשת את גלובוס הזהב בהריון נוטף גלאם
משנה כיוון: גל גדות לובשת חליפה על השטיח האדום

גל גדות על שער של מגזין W האמריקאי גיליון מאי 2017. Craig McDean, סריקה מגזין W, סריקה
גדות על שער המגזין בטרנץ' קלאסי חושף כתף של ברברי/סריקה, Craig McDean, סריקה מגזין W

מלתחת הסטיילינג שנבחרה לסט מורכבת מפריטי הקיץ של מיטב בתי האופנה, כמו חצאית מבוטגה ונטה, חליפה ממייקל קורס, סנדלי עקב של אלטוזארה, שמלות בעיצוב פראדה ודיאן פון פירסטנברג, יהלומים מדה בירס, קרדיגן של גוצ'י ובגד ים של הרמס. היא זוהרת מכף רגל ועד ראש וללא זכר לבייביבאמפ שהייתה שם עד לפני חודש (למרות ש - ניחוש שלנו - היא צולמה לפני הלידה, וההריון טושטש בעבודת פוטושופ מושלמת).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגד ים - הרמס, קרדיגן - גוצ'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

גל מקדמת בשיא הסטייל את "וונדר וומן" שייצא לאקרנים בשני ליוני. הכתבת לין הירשברג פותחת את המאמר בפסקת שיר הלל ליופיה הטבעי של הוונדר הישראלית, תוך שילוב ציטוטים מפיה של במאית הסרט, פטי ג'נקינס, בנוגע להתאמה המושלמת בין הדמות לשחקנית. "כמי שגדלה בישראל, לא ידעתי יותר מדי על וונדר וומן", מספרת גל בראיון ומוסיפה בהמשך שגם החלום ההוליוודי לא היה חלק מהתוכניות שלה, ומגלה שלאחר שנבחרה כמלכת היופי ב-2004 הוצע לה להיבחן לתפקיד נערת ג'יימס בונד. "למדתי משפטים ויחסים בינלאומיים, וחשבתי שאני רצינית וחכמה מדי בשביל זה. בנוסף, התסריט היה באנגלית ולא הרגשתי בנוח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה וצעיף - פראדה, טבעת - בולגרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסופו של דבר חלום האקדמיה נזנח, ולאחרונה משפחת ורסנו-גדות רכשה בית והשתקעה בלוס אנג'לס. בקרוב היא מתכננת לארוז את התינוקת מאיה לסיבוב שטיחים אדומים כחלק ממסע קידום הסרט. כאמריקאית מהשורה היא גם מתייחסת לתופעת הנשיא החדש: "טראמפ או לא טראמפ - וונדר וומן מייצגת יופי, אמת, אהבה וטוב לב. היא מבינה שמציאת האמת היא מורכבת אבל היא תמיד תהיה אדיבה. יש בזה משהו מאוד מרגיע. במיוחד עכשיו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצה וחצאית - בוטגה ונטה, טבעת - דה בירס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה - דיאן פון פירסטנברג, שרשרת - סטפן ראסל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'קט, חולצה, חצאית וחגורה - מייקל קורס, סנדלים - אלטוזארה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרנץ' - ברברי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully