וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי שלנו: אודיה רש היפהפיה קוטפת קמפיין אופנה נחשק

18.4.2017 / 0:16

רגע לפני שתחגוג יום הולדת 20, ממשיכה השחקנית הישראלית לטפח קריירה הוליוודית ולפלרטט במקביל עם עולם האופנה. כעת היא נבחרה להיות הפנים של קולקציית שיתוף הפעולה בין שני המותגים האמריקאים הלוהטים רודארטה וקואץ', וזוכה לכתבה רחבה ומפרגנת במגזין דאבליו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי שנים של השוואות לאנג'ינה ג'ולי, נראה שבקרוב תגיע הפריצה הגדולה. רש בקמפיין החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך
ביומיום היא מעדיפה את המלתחה הגברית: "סניקרס, ג'ינס בויפרנד, טי-שירטס וז'קטים. יש משהו מגניב באופנה של בנים"

שבוע מוצלח לנציגות ישראליות בהוליווד במגזין האופנה W האמריקאי. לצד חשיפת השער והריאיון בכיכובה של גל גדות, פורסמה גם כתבה על השחקנית אודיה רש שמדגמנת בימים אלו את קולקציית שיתוף הפעולה בין שני בתי אופנה רציניים ולוהטים במיוחד - רודארטה וקואץ'.

רש היפהפייה, רק בת 19, וכבר הספיקה להשתתף בלא מעט סדרות וסרטים הוליוודיים כמו "המעניק" לצד מריל סטריפ וג'ף ברידג'ס, "צמרמורת", "הולדינג פאטרנס" והשנה היא צפויה לככב בעוד שלושה פיצ'רים. גם תחום הדוגמנות לא זר לה, וברזומה שלה ניתן למצוא קמפיינים לגאפ, גס, טומי הילפיגר ופולו של ראלף לורן. ברשת היא מושווית לא אחת לאנג'לינה ג'ולי ולנטלי פורטמן, ונראה שבקרוב תגיע הפריצה הגדולה שלה אחרי ששנים היא מסומנת כתגלית הבאה של הוליווד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש לה רצון להשתמש באינטליגנציה שלה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אודיה נבחרה להיות הפנים של אוסף הקפסולה החדש, כששני הצדדים הכירו אותה מלפני - כדוגמנית של קואץ' בעבר וכלקוחה של אותו מעצב השיער של האחיות רודארטה - קייט ולאורה מולווי. "היא מאוד רהוטה, וגברת צעירה מאוד חכמה, אני סבורה שזה מאוד חשוב", אמרה עליה לורה באותו ראיון ל-w, "אני חושבת שיש לה רצון להבין ולהשתמש באינטליגנציה שלה. במובן הזה היא מזכירה את נטלי פורטמן, שתמיד אומרת 'המוח שלי הוא הדבר הראשון שאני יכולה להציע בכל מצב'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצאית עור בגזרה גבוהה ורוכסנים, פריט-להיט מהאוסף החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

באוסף המשותף, שכבר נמכר באתר האונליין של קואץ' ומגיע בימים אלה לחנויות, ניתן למצוא תיקים, מעילי עור בעיטור אפליקציות פאייטים, חצאית עור בגזרה גבוהה ורוכסנים, שמלות וסדרת חולצות-טי בדפוסי מודעות של קואץ' מהסבנטיז.

כמי שגדלה עם שישה אחים, הסגנון איתו רש הגיעה הושפע רבות מהמלתחה הגברית. בריאיון היא מספרת על הסטייל היומיומי שלה: "נעלי ספורט, ג'ינס בויפרנד, טי-שירטס וז'קטים. יש משהו מגניב באופנה של בנים". בחודש הבא היא תחגוג יום הולדת 20, ולמרות שהצהירה שהיא לא מתרגשת מציון הדרך, שיתוף הפעולה האופנתי מהווה מתנה לא רעה בכלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת חולצות-טי בדפוסי מודעות של קואץ' מהסבנטיז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully