וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים מה לא בסדר בתמונה הזו של דוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט?

27.4.2017 / 5:48

תסתכלו טוב-טוב על קרולינה קורקובה, הדוגמנית השנייה משמאל. רואים מה חסר אצלה? אחרי שתבינו ותיבהלו - המשיכו לקרוא את ההסבר המרגיע

קרדיט תמונה: ספלאש קרדיט וידאו: רויטרס

בווידיאו: תצוגת האופנה השנתית של ויקטורי'ס סיקרט.

דוגמניות של ענקית ההלבשה התחתונה האמריקאית ויקטוריה'ס סיקרט נחשבות לנשים הנחשקות והסקסיות ביותר בעולם. אלא שתמונה שהועלתה לאחרונה לרשת מראה שגם הנשים המושלמות בתבל, כביכול, לא תמיד מושלמות. ניתן לכם להסתכל ולהבין לבד מה לא בסדר בתמונה הזאת.

הצלחתם? רואים את מה שמטריד את כולם? ובכן, שימו לב לדוגמנית השנייה משמאל - קרולינה קורקובה הצ'כית בת ה-33. בפרט, שימו לב לפופיק שלה, או, ליתר דיוק - להיעדר הפופיק שלה. קריפי, אה? ולא, זה לא פוטושופ.

עוד דוגמניות ויראליות:
הסוד של ויקטוריה: פוטושופ גרוע במיוחד בקמפיין בגדי הים
דוגמנית פרסמה סרטון של תינוק ממשש לה את השדיים - והסתבכה
הדוגמנית הרוסיה סיכנה את חייה - רק בשביל לקבל לייקים

זו לא הפעם הראשונה שסוגיית הפופיק של קורקובה עולה לסדר היום. זה קרה בפעם הראשונה ב-2008, אז נבחרה לאישה הסקסית ביותר של אתר E ועם התואר הגיע ההסבר מטעם דובריה להיעדר הטבור שלה: "היא עברה ניתוח כשהיתה תינוקת, ותודה לאל, היא בריאה עכשיו".

בחלק מהתמונות נדמה היה שלדוגמנית הצ'כית יש טבור רגיל, כמו לרוב האנשים, אך היה מדובר בפוטושופ. רופא אחד הסביר את מצבה וטען כי מדובר, ככל הנראה, במעין בקע טבורי: "כנראה שזה קרה כשהיתה ילדה ולא טיפלו בעניין. זה יכול לעוות את הטבור, רוב האנשים מטפלים בזה".

עוד באותו נושא

זמן פנטזיה: ויקטוריה'ס סיקרט מציגה חזייה בשלושה מיליון דולר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully