וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר וביונסה מתעגלות וקנדל בעוד שער ווג: סטייל השבוע באינסטגרם

כריס ג'נר משוויצה עם הבנות, בר רפאלי זוהרת בגאלה לכבוד תל-אביב, ביונסה בשמלה אדומה ומטריפה, תצוגת שאנל על רקע תפאורת "יוון העתיקה", מדונה בפוזות לצלמים, כוכבות מתכוננות לגאלת המט והנסיכה שרלוט חוגגת שנתיים. רגעי סטייל השבוע באינסטגרם

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מדונה משמחת צלמים בגאלת המט בשמלת הסוואה בעיצוב אישי של ג'רמי סקוט ממוסקינו.

בר רפאלי, נערת השער בגיליון Traveller האחרון המוקדש לתל-אביב בגאלת המגזין לכבוד הגיליון המורחב במדריד. ההיריונית הקורנת לובשת פה שמלת ויקטוריה בקהאם ועקבי ג'ימי צ'ו לא גבוהים מדי מרשת פקטורי 54.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כפני קואץ' סלינה גומז מעניקה תיק חתום בשמה לאימה, "האישה שהיא הסיבה לקיום שלי", כמו שהיא מתארת אותה. אבל היא גם מודה שהתיק יגיע במוקדם או מאוחר לאחותה.

לא, קארה הפלטינה של קיילי ג'נר בגאלת המט לא היה שיערה הטבעי. זה היה פיאה מוצלחת. כעת היא שבה לשחור הרגיל שלה ונראית הכי דומה לקים. גם השחור הארוך המשגע הזה, אגב, הוא פיאה.

ווג הודו חוגג עשר שנים ולציון האירוע המגזין הזמין את מריו טסטינו לשמש כעורך אורח בגיליון מאי החגיגי וגם לצלם את נערת השער הנבחרת - קנדל ג'נר. הצילומים נערכו במלון בג'ייאפור, הודו, וקנדל לובשת שמלת תחרה של סן-לורן.

לא מקדש פוסידון ביוון, לא האולימפוס באתונה וגם לא תפאורת אולפן הוליוודי, אלא הסט המושקע של תצוגת שאנל ביום רביעי. בית אופנת העל הצרפתי הציג את קולקציית קרוז 2018 בפריז על רקע סט המדמה את יוון העתיקה בהתאם לרוח הקולקציה. אומרים שהיה סוריאליסטי.

דוגמניות בטוגות נוסח שאנל 2018 בתצוגה שאנל.

ביונסה ובטן התאומים שלה יצאו לבלות השבוע. בשמלת סאטן אדומה של סטפני קוסטלו וכתר פרחים הצהרתי, סגנון חביב עליה לאחרונה, קווין בי בלטה בגאלת צדקה מיוחדת במוזיאון אפריקן-אמריקן בקליפורניה שאירחה אימה טינה לוסון.

לא רק המדינה חגגה יום הולדת, גם הנסיכה שרלוט. הבת הצעירה של וויליאם וקייט, מספר ארבע לכתר הבריטי, בת שנתיים. לכבוד האירוע, אימא קייט צילמה אותה בבית המשפחה "אנמר הול" במחוז נורפולק ובית המלוכה שחרר את התמונה לעיתונות שלא ידעה את נפשה.

לציון שנה לגיליון המאה של הווג הבריטי ויום השנה השישי לחתונת וויליאם וקייט, המגזין משחרר תמונה נוספת מההפקה המפורסמת עם הדוכסית שנעשתה במיוחד לגיליון המאה החגיגי וגם (באתר במגזין) טור מאת העורכת היוצאת אלכסנדרה שולמן על הצילומים.

הדוגמנית עם שם המשפחה הנוצץ יודעת גם לעצב בגדי ים. את הדגם הזה ש-78% ממנו עשויים מרשתות דיג ממוחזרות שנמצאו בים, היא עיצבה בעצמה.

כשנה לפני מותה הטראגי, הנסיכה דיאנה הייתה אחת האורחות של גאלת המט, אירוע שטיח אדום נוצץ במטרופוליטן בניו-יורק בשיתוף ווג המתקיים לציון פתיחת תערוכת האופנה השנתית במוזיאון. הנסיכה לבשה שמלת כתפיות סליפ מן הקולקציה הראשונה של ג'ון גליאנו לדיור ואבזרה עם צ'וקר הפנינים ואבן הספיר האהוב עליה. גאלת המט לשנה הנוכחית התקיימה כידוע השבוע.

וב-1974 הזמרת שר לבשה לגאלת המט שמלת ערב מנצנצת של בוב מקי, מעצב העל האמריקאי שנודע בהלבשת אייקוני בידור. השמלה היפה זכתה למחווה בגאלת המט של 2015 כשקים קרדשיאן לבשה שמלה בהשראתה אשר עוצבה עבורה במיוחד על-ידי רוברטו קוואלי.

כריס ג'נר גאה בבנות שלה בגאלת המט השבוע! אם שבט קרדשיאן מכריזה "יותר מיפה" על המראות של קנדל ג'נר בלה פרלה, קים קרדשיאן בוויויאן ווסטווד וקיילי ג'נר בוורסצ'ה. לנו קשה היה שלא לחשוב על התספורות הקצרות ביחס לרגיל של שלוש האחיות. נזקי תוספות שיער?

ג'יי לו ושמלת הוולנטינו הכה דרמתית שלה בסוויטת בית המלון שלה לפני גאלת המט. הגזרה, המרקם ובמיוחד גוון הכחול הייחודי - שלמות נוסח הדיווה.

הטופמודל הרוסייה נטליה וודיאבונה בשמלת פון פירסטנברג המוזהבת והמקסימה שלה וטאץ' אחרון לפני המט גאלה.

עוד ייצוג לדיאן פון פירסטנברג. הדוגמנית, אשת הטלוויזיה ואייקון האופנה אלכסה צ'אנג בחרה גם היא בשמלת המעצבת היהודייה-ניו יורקית. היא גם הספיקה לצלם סלפי אמבטיה חמוד לפני השטיח האדום.

"רגע לפני המט גאלה" אומרת ג'סיקה צ'סטיין על התמונה היפה הזאת שהיא גם קצת רגע בל מ"היפה והחיה".

"אתמול בערב היה ממש כיף עם האימהות הסקסיות האלו", אומרת מלאכית ויקטוריה סיקרט ג'ואן סמולס (שניה מימין) על הבילוי עם הבנות בגאלת המט: דוצן קרוס, קנדיס סוונופול, בהטי פריסלו ואדריאנה לימה.

צוות מעצב העל האמריקאי בהכנות אחרונות של ג'יגי' חדיד ושמלת החלומות שלה לקראת גאלת המט.

יש לנו הרגשה שאתן חושקות בסנדלי הסטילטו האלו של בריאן אטווד לא פחות מאיתנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully