וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין ג'יי לו להיכל הספר: ריטה והשמלה הבלתי נשכחת

2.5.2017 / 11:15

הדיווה ביצעה את "ירושלים של זהב" אמש בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל כשהיא לבושה בשמלה הצהרתית בעיצוב ענבל דרור שהייתה לנושא בוער ברשתות. ההשראה - דיווה אחרת, אחת ג'ניפר לופז. אבל אם נזכרתם בהיכל הספר, לא נתווכח

ריטה  בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל, 1 במאי 2017. נועם מושקוביץ
אפקטים בתאורה להעצמת הדרמה. ריטה אמש/נועם מושקוביץ

היא אולי לא זכתה לשיר את "ירושלים של זהב" יחד עם שולי נתן כפי שתוכנן מראש, אבל לריטה היה כל מה שצריך עבור הופעה בלתי נשכחת אתמול, ערב יום העצמאות. בטקס הדלקת המשואות השנתי בהר הרצל בירושלים שנערך הפעם בסימן יובל לשחרור הבירה, הופיעה הדיווה הלאומית לביצוע דרמתי של הפזמון האיקוני, אחד האהובים והמפורסמים ביותר בקרב הציבור הישראלי והיהודי העולמי. וכשריטה מוזמנת רשמית להופיע על-ידי מרכז ההסברה, היא לא סתם זורקת על עצמה משהו ובאה, היא לובשת משהו שיזכר וידובר עוד זמן רב. ההשראה - ג'ניפר לופז, העיצוב - ענבל דרור.

מעצבת שמלות הכלה המוכשרת מאשדוד שהייתה לאימפריה עיצבה עבור הזמרת העוצמתית שמלה שהלמה את גודל האירוע, תרתי משמע, וגם הכי התאימה למופע באוויר הפתוח בפני קהל רב המשודר בטלוויזיה. שמלת הערב הלבנה, בגזרת סטרפלס רומנטית וצמודה במותניים, בלטה עם חצאית מתרחבת שנפרסה במדויק סביב דמותה הדקיקה של הזמרת. הודות לתכנון מוקפד של תפאורה ותאורה, נוצרה אשליה של שמלת ענק נוסח היכל הספר. ועם השמלה ההצהרתית, ריטה יצרה תופעה מיוחדת ורבת רושם בנוף הירושלמי, ממש כמו האגף ההוא במוזיאון ישראל.

ריטה מופיעה בטקס הדלקת המשואות בשמלה של ענבל דרור, מאי 2017. אוהד צוגנברג (פייסבוק), אתר רשמי
הדיווה בלבוש דיווה אחרת. ריטה עושה ג'יי לו על הר הרצל/אתר רשמי, אוהד צוגנברג (פייסבוק)

אבל כמובן, ההשראה הישירה הייתה, כאמור, ג'ניפר לופז. הדיווה האמריקאית ביצעה את השיר Feel the Light מהסרט המאויר Home בתכנית הריאליטי "אמריקן איידול" במרץ 2015 באותו אופן כשהיא לובשת שמלה בהתאמה אישית כמובן שעוצבה על-ידי הסטייליסטית שלה מריאל האן. השמלה נפרסה סביבה ממש כמו השמלה של ריטה אתמול, כשתאורה ייחודית מעצימה את האפקט סביב הכוכבת. יש מקום להניח שריטה וצוות הפקת האירוע אמש צפו רבות בהופעה ההיא של ג'יי לו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ג'יי לו עשתה את זה קודם:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השראה מופלאה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפייסבוק ענבל דרור נמסר לצד תמונה של ריטה: "ריטה כובשת את המסך והבמה בשמלה מיוחדת של ענבל דרור, שנתפרה במיוחד לרגל חגיגות ה-69 למדינה. חג עצמאות שמח".

תגובות בטוויטר לא איחרו לבוא. מקצתן עוקצניות, אך בסך-הכול, הן היו הומוריסטיות למדי; "מדע בדיוני בירושלים", "גדוד מילואים של פיקוד העורף מפנה עכשיו את ריטה", "למה הלבישו את ריטה בהיכל הספר"? "ריטה תסיים לשיר ומעבורת האם תשלח קרן לייזר שתאסוף אותה", והכי תמציתי ומקורי: "פיצה ריטה"!

פייסבוק ענבל דרור:

תגובות בטוויטר: הומור חגיגי נוסח ישראל 2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully