וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנת-על ואיפור בר-השגה: שיתוף פעולה חדש בין בלמיין ולוריאל

8.5.2017 / 12:20

לאחר שיתופי הפעולה האחרונים עם ענקית האופנה H&M וכל בני ובנות משפחת קרדשיאן המורחבת, בית אופנת-העל הצרפתי מכריז על עוד שיתוף פעולה מסקרן - ומנגיש לעם שיק פריזאי יוקרתי באמצעות 12 שפתונים חדשים, שיוצעו למכירה גם בארץ

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: טיזר מתוך קולקציית האיפור החדשה עם אוליביה רוסטאן.

לאחר שיתופי הפעולה האחרונים עם ענקית האופנה H&M וכל בני ובנות משפחת קרדשיאן המורחבת, בית אופנת-העל הצרפתי בלמיין מכריז על עוד שיתוף פעולה מסקרן, הפעם בתחום הקוסמטיקה, וליתר דיוק עם לוריאל פריז. שיתוף הפעולה הראשון בין בית האופנה וענקית הקוסמטיקה ייחשף רשמית בשבוע האופנה הקרוב בעיר האורות בחודש ספטמבר, אירוע מרכזי בעולם האופנה הנתמך על-ידי לוריאל פריז.

על בסיס קשריו הענפים של רוסטאן בתעשיית הבידור, יש להניח שהשפתונים יככבו בקרוב על השטיחים האדומים

מדובר בקולקציית שפתונים של 12 גוונים חדשים בסדרת קולור-ריש, שיוצעו אך ורק בנקודות מכירה נבחרות של לוריאל פריז החל מספטמבר. אצלנו הקולקציה תנחת בדצמבר ועלות שפתון צפויה להיות כ-112 שקלים. מהדורה של שפתון-תכשיט המציגה שלושה גוונים הנחשבים לגווני כוכב בקולקציה L'Oreal Paris X BALMAIN Paris תהיה זמינה באופן בלעדי גם בחנויות של בלמיין פריז ובנקודות מכירה נבחרות ברחבי העולם. שפתוני קולור-ריש של לוריאל ידועים כפופולריים בכל העולם. על פי הנמסר, כל שלוש שניות נמכר שפתון מהסדרה.

אוליביה רוסטאן, המנהל הקריאטיבי בבלמיין מאז 2011, מעורב אישית בקולקציית הקפסולה החל מהשפתונים עצמם, דרך עיצוב האריזות ועד השיווק והפרסום. על בסיס קשריו הענפים בתעשיות הבידור והאופנה, יש להניח כי השפתונים יככבו על השטיחים האדומים של פרמיירות נוצצות ופסטיבל קאן מאוחר יותר החודש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקולקציה תנחת בארץ בדצמבר, ועלות שפתון צפויה להיות כ-112 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כידוע, הרעיון המרכזי שמקדם אוליביה רוסטאן בבלמיין הוא לא רק אסתטיקת הקוטור הצרפתי, אלא גם יופי בר-השגה: "מותגי לוריאל פריז ובלמיין חולקים את אותו חזון מוצק על נשיות ואת אותה המטרה - להעצים את היופי הנשי ולהציע לנשים באשר הן דרכים שונות ומגוונות להביע את עצמן. עם שיתוף פעולה זה, אני נרגש לממש את הרעיון עבור כל אישה, בכל מקום ברחבי העולם", מסר המעצב הצעיר.

הרעננות שהביא עמו רוסטאן לבלמיין, כמו גם האסתטיקה הצעירה שחיברה את בית האופנה הוותיק (שנוסד ב-1946) עם הדור הצעיר, היא מה שעומד מאחורי הקולקציה המשותפת. "לוריאל פריז מאוד התחבר לחזון של יופי פריזאי חדש, אותו מפתח אוליביה רוסטאן לבית האופנה בלמיין. שיתוף פעולה זה מתבסס על השותפות בין לוריאל פריז ושבוע האופנה בפריז, ששואף להנגיש את היופי מתצוגות האופנה לכל אחד ואחת. אוליביה רוסטאן והצוות שלו הוכיחו שהם שותפים יוצאי דופן כאשר הם הפכו את החזון למציאות". מסר פייר-עמנואל אנז'לוגלו, הנשיא העולמי של לוריאל פריז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד בחזית קמפיין השת"פ של בלמיין ו-H&M, שנת 2015/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully