וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריחה בעיצומה: בית האופנה גוצ'י משיק בושם חדש לנשים

7.5.2017 / 13:51

המותג האיטלקי משיק את Gucci Bloom, הבושם הראשון תחת הנהגתו של המעצב הראשי אלסנדרו מיקלה. לתפקיד הפרזנטוריות לוהקו השחקנית השיקית דקוטה ג'ונסון, האמנית הקנדית פטרה קולינס והדוגמנית הטרנסג'נדרית הארי נף. וזה מהפנט כמו שזה נשמע

מותג-העל גוצ'י השיק בשבוע שעבר בושם חדש לנשים - הראשון תחת הנהגתו של המעצב הראשי אלסנדרו מיקלה, מי שחולל מהפכה בבית האופנה האיטלקי. יממה לאחר המט גאלה, התכנסו אושיות הסטייל של ניו יורק למסיבת השקה תוססת שהתקיימה בחצר הקסומה של מומה PS1. הלוקיישן עוצב במיוחד לרגל האירוע באסתטיקה המזוהה עם כתב ידו הייחודי של מיקלה. בתפריט: לא פחות מ-100 אלף פרחים מ-500 סוגים שונים, בעבודת דקורציה שנמשכה ארבעה ימים מלאים.

הבושם החדש, Gucci Bloom, נחשף רשמית ויושק בחודש ספטמבר, גם כאן בישראל. לתפקיד הפרזנטורית לוהקה השחקנית דקוטה ג'ונסון, כוכבת "50 גוונים של אפור", נסיכת שטיחים אדומים המזוהה עם גוצ'י וחברה קרובה של מיקלה. אליה הצטרפה פטרה קולינס, אמנית קנדית המהווה מוזה למעצב, שהצטלמה בעבר לקמפיינים מבית המותג, והדוגמנית הטרנסג'נדרית הארי נף. ריאיון מיוחד עם דקוטה ג'ונסון ורשמים מתוך אירוע ההשקה תוכלו לקרוא בקרוב בוואלה! אופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully