וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאדאם מקרון, הסקיני והמיני: הסטייל של הגברת הראשונה החדשה של צרפת

8.5.2017 / 12:55

לאחר תקופת יובש, כעת לצרפת יש גברת חדשה. ניצחונו של עמנואל מקרון בבחירות לנשיאות הוא גם ניצחון של עיתונות האופנה. בריז'יט טרונייה, רעייתו והמורה שלו לשעבר, מבינה דבר או שניים בסטייל, יש לה רגליים נהדרות וגם חברים טובים בלואי ויטון

בריז'יט ועמנואל מקרון מגיעים לתערוכה ב-  College Royal et Militaire de Thiron-Gardais , תירון גרדה, צרפת, יוני 2016. GettyImages
פרק חדש בהיסטוריית הסטייל של ארמון האליזה. הנשיא מקרון עם אשתו בריז'יט טרונייה/GettyImages

מאז שעזבה ואלרי טריא?רו?יילר את נשיא צרפת פרסואה הולנד ב-2014, הרפובליקה החמישית נותרה ללא גברת ראשונה. לאחר לכתה של העיתונאית המצודדת עם הלוק הפריזאי המובהק - נשיא לא ממש פופולרי וכלכלה מדשדשת היו בערך כל מה שנותר לדווח עליו בתקשורת מכיוון ארמון האליזה. מלכת בריטניה לעתיד, קייט מידלטון, והגברת הראשונה של אמריקה, מישל אובמה, הפגינו אופנה דיפלומטית מופלאה, אבל ארמון האליזה נותר ללא מענה. לא שלא היו גברות ראשונות מלאות שיק בצרפת. זמן לא רב עבר מאז שקרלה ברוני-סרקוזי טופפה לצד בעלה בחליפות חצאית, שמלות חובקות גוף, עקבי קיט ונעלי בובה, והגעגועים בקרב התקשורת לגברת ראשונה אלגנטית שתדע לעשות שימוש מושכל והשראתי בכל הטוב שיש לאופנה הצרפתית להציע - היו עזים. עם תוצאות הבחירות אמש בצרפת, נראה שניצחון תנועת En March של עמנואל מקרון הוא גם ניצחון של מדורי האופנה בצרפת, כמו בכל העולם.

בריז'יט מקרון מגיעה לתצוגת סתיו/חורף 2017 של לואי ויטון בפריז, מרץ 2017. GettyImages
לוק שמזגזג בין דוגמנית לשעבר לבין מורה לספרות/GettyImages

בריז'יט מקרון (טרונייה), 64, מילאה תפקיד פעיל בקמפיין הנשיאות של בעלה והיא משמשת לו כיועצת, אבל היא נודעה עד כה בעיקר בשל נסיבות ההיכרות היוצאות דופן שלה עמו לפני שנים. הוא היה תלמיד בבית-ספר תיכון פרטי, היא הייתה המורה שלו, הם פיתחו מערכת יחסים קרובה ושמרו על קשר גם לאחר מבחני הבגרות שלו ובסופו של דבר, ב-2007, לאחר שהתגרשה והשאירה מאחוריה פרק של יותר משלושים שנות נישואים, הם התחתנו. הוא משמש מאז כאב לשלושת ילדיה וסב לנכדיה. אומרים שנוכחותה לצדו בכל עת חיונית עבורו ושהיא אחד האנשים הבודדים שהוא בוטח בהם. הסטייל, כאמור, ממש לא רע.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בריז'יט ועמנואל מקרון בביקור במוזיאון Soulages, דרום צרפת, אוגוסט 2016 (משמאלם אוצר המוזיאון בנואה דקרון). GettyImages
חושפת גם כתפיים, מי אמר שבגיל 60 פלוס אסור?/GettyImages

בבחינת תצלומיה מהשנים האחרונות, הגברת טרונייה-מקרון הלא צעירה ניחנה בגזרה דקיקה ורגליים ארוכות שצהובוני צרפת אוהבים לתעד מכל זווית, לא פחות מקרלה ברוני סרקוזי. היא נראית יותר כמו דוגמנית לשעבר ופחות המורה לספרות שהיא (היא עדיין משמשת במקצועה בבית-ספר פרטי יוקרתי בפריז). והמורה הזאת הולכת לתצוגות אופנה.

במרץ האחרון היא הגיעה לתצוגת לואי ויטון בפריז ונהנתה מהקולקציה מהשורה הראשונה. בין קתרין דנב, ג'יידן סמית, מישל וויליאמס ואושיות אופנה אחרות, לאשת הפוליטיקאי לא היו כל סיבות לחוש בלתי אופנתית. במכנסי עור שחורים צמודים, עקבי סירה וז'קט-מעיל בכחול נייבי בוהק עם צווארון כסוף, היא נראתה נהדר. כמובן שלא הזיקו בלונד מוקפד וחיוך הוליוודי. אגב, היא כיבדה בנוכחותה את התצוגה כאורחת מיוחדת של בני הזוג ברנארד והלן ארנו, בעלי השליטה ב- LVMH (או תאגיד לואי ויטון כפי שהוא מכונה בקיצור), תאגיד הלייף-סטייל הבינלאומי שבבעלותו מספר בתי אופנת-על, כולל ז'יבנשי ודיור. מקרון פגשה את דלפין ארנו, בתם של בני הזוג ארנו ובעל תפקיד ניהולי בתאגיד, לפני כמה שנים והם התיידדו. מאז היא נוהגת להלוות לידידה המשפיעה שלה בפוליטיקה הצרפתית ביגוד יוקרה. ללא ספק, תמיד עוזר.

בריז'יט מקרון (ראשונה משמאל) עם ברנאר והלם ארנו בתצוגת סתיו/חורף 2017 של לואי ויטון בפריז, מרץ 2017. GettyImages
אורחת אישית. מקרון עם בני הזוג ארנו, בעלי השליטה בתאגיד לואי ויטון/GettyImages
בריז'יט ועמנואל מקרון מגיעים לארוחת ערב בארמון האליזה, יוני 2015. GettyImages
שמלות מיני חושפות כתפיים וזרועות. בני הזוג מקרון בדרך לארוחת ערב בארמון האליזה, יוני 2015/GettyImages

בכלל נראה שמכנסי סקיני הם סגנון חביב עליה, מה שלא מפתיע לאור זוג הרגליים המוצלח שלה. כמו כן, היא חובבת שמלות מיני (כמובן), שמלות וחולצות חושפות כתפיים וזרועות (מי אמר שבגיל 60 פלוס אסור), גרביונים אטומים חלקית שהיא משלבת עם עקבי סירה גבוהים ואלגנטיים, בלייזרים קצרים או ארוכים. סטייל מחמיא וחסר גיל. לא ניתן להבחין אצלה בווייב "זרקתי על עצמי משהו כי אני פריזאית יפה טבעית". המראות שלה מחמיאים ומלאי מחשבה. היא אלגנטית וייצוגית במובן הטוב. כלומר, הלא משעמם והלא בנאלי. פה ושם ניתן למצוא דימיון לסטייל של קארין רויטפלד, הסטייליסטית ולשעבר עורכת ווג פריז. מבוגרת לא רק אחראית, אלא גם סקסית. וכל זאת בלי הרבה מאמץ.

עמנואל מקרון ורעייתו בריז'יט באתר סקי ברום מערב צרפת, אפריל 2017. AP
צופה בבעלה בעימות הטלוויזיוני/AP
עמנואל מקרון ורעייתו בריז'יט לאחר הצבעתם בסיבוב הראשון בבחירות לנשיאות בצרפת, לה טוקה, אפריל 2017. AP
בני הזוג לאחר הצבעתם בסיבוב הראשון של הבחירות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully