וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייזי ליין משיקה קולקציית קפסולה של המעצבת סיגל דקל

28.5.2017 / 14:28

העונה החליטה הרשת המקומית להפתיע את לקוחותיה בקולקציה מיוחדת שתימכר בחנויות הנבחרות. "רצינו מעצבת שתוסיף גוון חדש, ועם זאת תתחבר לקווים המנחים של המותג עם גזרות מחמיאות ונינוחות, דיטיילים מדויקים ואיכות בלתי מתפשרת"

יח"צ - חד פעמי
קרייזי ליין כתבה. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קרייזי ליין/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

קרייזי ליין החליטה העונה להפתיע ולפנק את לקוחותיה בקולקציית בוטיק של המעצבת סיגל דקל שתמכר בחנויות הרשת הנבחרות. "רצינו מעצבת שתוסיף גוון חדש לקולקציה, ועם זאת תתחבר לקוים המנחים של המותג, גזרות מחמיאות ונינוחות, דיטיילים מדויקים ואיכות בלתי מתפשרת".

סיגל דקל הייתה בחירה טבעית עבור המותג, מעצבת שמעריכה את הגוף הנשי, רוצה לבנות קולקציית קפסולה לנשים אמיתיות בכל גיל ובכל מידה וכזו שלא מפחדת לעצב פריטים קלאסיים ואיכותיים, מאופקים אך עם זאת עם המון התמקדות בפרטים. התוצאה היא קולקציית קפסולה נקייה ומרעננת עם קו נשי ומוקפד, בגזרות מחמיאות שמרפרפות על הגוף, דיטיילים מעניינים והמון מחשבה על היום יום של אישה מודרנית ועסוקה.

קרייזי ליין כתבה. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קרייזי ליין/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

מסע בניית קולקציית הקפסולה ערך כשנה, בשנה זו קיבלה סיגל את החופש להפליג בדמיון וליצור את טביעת האצבע הייחודית שלה בתוך המותג, עם חופש עיצובי ורצון לעצב לנשים שרוצות להיראות אופנתית ומוקפדת, להרגיש במיטבן מבלי להתפשר על איכות.

קרייזי ליין כתבה. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קרייזי ליין/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

קולקציית הקפסולה מורכבת משתי קבוצות עיקריות שמתכתבות אחת עם השנייה ומאפשרות לשלב בין הפריטים ליצירת מראה עם אמירה אישית, הקבוצה הראשונה מתאפיינת במראה נינוח וטבעי, עם בדים איכותיים ומוקפדים כמו פשתן, כותנה וויסקוזה תוך מתן דגש על צלליות שמרפרפות ומלוות את הגוף והקפדה על נוחות, איכות וגזרה. כאן ניתן למצוא ג'קטים בגזרת פעמון, עליוניות ובלייזרים, שמלות בקווים נקיים ועוד המון פריטים שיוצרים מראה נינוח, מדויק ולא מתאמץ.

קרייזי ליין כתבה. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קרייז ליין/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

לצד כל אלו ישנה קבוצת פריטים קלאסית ומחויטת בצבעוניות של שחור, חלב, אדום-פפריקה קייצי ונגיעות של זהב. הבגדים מיועדים לנשים עובדות שנדרשות בקוד לבוש אבל הם בהחלט מתאימים גם לאירועים בשעות הערב עם ג'קטים ומכנסיים מחוייטים, שמלות עם הדפסים גיאומטריים, שמלות שיפון מאופקות עם קריצה סקסית של משחקי שקיפות, חולצות שיפון נשיות ועוד מגוון פריטים שכל אחת תרצה בארון.

טווח מידות: 38-48.

הקולקציה של סיגל דקל תימכר ב 45 חנויות וכמו כן באתר האינטרנט

הקולקציה במבצע השקה של 100 שקלים הנחה בקנייה בסך 350 שקלים.

גלית גוטמן בשמלה של קרייזי ליין. דודי חסון,
קרייזי ליין/דודי חסון
וואלה! NEWS בשיתוף קרייזי ליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully