וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתם זרקתי על עצמי שקית של איקאה ויצאתי

9.5.2017 / 6:37

הכירו את הטרנד החם: אחרי שבית האופנה הצרפתי בלנסיאגה הציג תיק ב-8,000 שקלים שדומה מאוד לשק הקניות הכחול של איקאה, פרץ של יצירתיות ברוח "עשה זאת בעצמך" החל לשטוף את האינסטגרם. לפניכם כובע, נעל, מסכה, סווטשירט, גופיה, מחוך ותחתוני חוטיני שעשויים מהשק המפורס

תחזיקו חזק: מסתמן ש"פרקטה", שק הקניות הכחול של איקאה (שעולה 5 שקלים), הוא אחד הטרנדים הלוהטים כרגע. בחודש שעבר געשה הרשת בעקבות דגם חדש של בית האופנה הצרפתי בלנסיאגה, שהוציא גרסה דומה מאוד לאותו שק במחיר של כ-8,000 שקלים. ענקית העיצוב השבדית לא נשארה חייבת, ושחררה מודעת תגובה שמציעה ללקוחות "פשוט תקנו את הדגם המקורי ב-90 סנט". כעת טירוף חדש בנושא שוטף את הרשתות החברתיות.

מסתבר שתיק ה"ארנה" של בלנסיאגה האיר את ה"פרקטה" של איקאה באור חדש ואופנתי, שפתח לאנשים את הדמיון בפרץ של יצירתיות ברוח "עשה זאת בעצמך". התהילה האופנתית של הפרקטה כוללת האשטאג אינסטגרמי #ikeabag ובו ניתן למצוא שלל רעיונות לאותה שקית שזרוקה לכל אחד מאיתנו באיזו פינה בבית.

אז מה מצאנו שם? חוטיני כשסרט הלוגו משמש כפס המסגרת לעכוז, מסכה נגד זיהום אוויר שמתחברת לגומיית שיער, גפה לנעלי סניקרס בסוליה צהובה, כובע מצחייה, מחוך מחטב, גופיה, צ'וקר, סרט קישוט לטרנינג, פאוץ', ארנק, תיק צד אלכסוני ועוד.

המהלך לשלב אופנה נמוכה וגבוהה, בו נקט המעצב הראשי של בלנסיאגה, דמנה גווסאליה, הוא חלק אינטגרלי מעבודתו כמעצב, אבל הוא לא הראשון שהתייחס לתיקי יוטה פושטיים ככר מרעה לעיצוב גבוה. דוגמאות לכך ניתן לראות בשנים האחרונות אצל ג'יל סנדר ב-2010 עם סדרת תיקים בהשראת שקיות פלסטיק צבעוניות, תיקי שק משבצות של לואי ויטון מ- 2007 וחליפה תואמת של סלין מ-2013. אז לכו לבוידעם וחפשו את שקיות הענק מהטיול בתאילנד או את אלו של איקאה, ותתחילו ליצור. ולא לשכוח לתייג #ikeabag.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש אפילו סווטשירט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תזכורת: התיק של בלנסיאגה שהצית את המהומה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תזכורת נוספת: כך נראה שק הקניות המקורי של איקאה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איקאה מגיבה לתיק של בלנסיאגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully