וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיה שיפר מסכמת 30 שנות קריירה בספר צילומים איקוניים

11.5.2017 / 12:50

שלושה עשורים עברו מאז שנערה ביישנית יפהפייה התגלתה במועדון והפכה לסופרמודל ולדוגמנית הכי מצליחה שיצאה מגרמניה. היום, בגיל 47, היא חיה בלונדון עם משפחתה ועוסקת בדוגמנות פה ושם להנאתה. לרגל התאריך העגול, משיקה שיפר ספר צילומים מהודר המסכם קריירה מפוארת

כמה תשלמו על קפה עם קלאודיה שיפר? החל מהקיץ הקרוב האופציה קיימת והעלות סבירה בהחלט. רק יש לדעת מראש, הדייט הוא לא ממש עם דוגמנית-העל הגרמניה, אלא עם ספרה החדש. הבלונדינית ההורסת מציינת 30 שנות קריירה מפוארת, ולרגל התאריך העגול היא מוציאה ספר שולחן קפה.

מי שהתגלתה בגיל 17 במועדון בדיסלדורף, מתהדרת בגובה של 1.80 מ', עור פורצלן, עיני תכלת ובלונד טבעי, וכך דרכה אל צמרת התעשייה הייתה קצרה למדי. היו מי שטענו שהיא "מזכירה כלב פקינז", שאין בה שום דבר מיוחד, שהיא נראית כמו "אשת איכר" וש"יש כמוה הרבה בכל תחנת רכבת גדולה באירופה". אבל אחרים, ביניהם אנשי אופנה מנוסים ומשפיעים, חשבו אחרת. התוצאה: הנערה הביישנית שבכלל רצתה להיות עורכת-דין כמו אביה, הייתה לדוגמנית המצליחה אי פעם ממולדתה גרמניה ולאחת מדוגמניות-העל האיקוניות של שנות ה-90. קמפיין GUESS מתחילת הקריירה שלה הוא אחד הזכורים בתולדות חברת הג'ינסים. וכמוזה אישית של קרל לגרפלד, גרמני גם הוא, היא שימשה שנים כפנים של בית האופנה היוקרתי שאנל.

קלאודיה שיפר בקמפיין GUESS, שנת 1990. Ellen von Unwerth, מערכת וואלה! NEWS
איקוני. קמפיין Guess, שנת 1990/מערכת וואלה! NEWS, Ellen von Unwerth
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין ורסצ'ה, 1992/מערכת וואלה!, צילום מסך

הספר ייצא לאור באוקטובר הקרוב בהוצאת ריזולי, בית הוצאה לאור איטלקי ותיק. בפורמט המהודר, הוא יציג עבודות עבר איקוניות של דוגמנית-העבר בת ה-47. בין היתר תוכלו למצוא צילומים מאת צלמי אופנה ידועים כמו ריצ'ארד אבדון, פטריק דמרשלייה, ארתור אלגורט, סטיבן קליין, פיטר לינדברג, סטיבן מייזל, הרב ריטס, פרנצ'סקו סקאוולו, מריו טסטינו ואלן פון אנוורת' שגם כתבה את הפתיח לספר.

עוד כתבו טקסטים: סינדי קרופורד, דולצ'ה וגבאנה ואווה הרציגובה. על הכריכה, כפי שאפשר לראות באתר ההוצאה לאור ובפוסט אינסטגרם שפירסמה שיפר, מתנוסס צילום עירום מקסים שצילם מריו טסטינו עבור ווג פריז ב-2007. עלות הספר תעמוד על 65 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully