וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משם לקאן בשמלה של דיור: רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

20.5.2017 / 10:10

ריהאנה בשמלת דיור חלומית בפסטיבל קאן, מתועדת מכל זווית ובצדק. וגם: בלה חדיד זוללת טילון בדרכה לשטיח האדום, סטיבן טיילר עף על ים המלח, הארי סטיילס מדגמן את ברברי, ושמלה אביבית של קלואה שעוד תופיע לנו בחלומות

לא תיירת בגמלאות צפה לה בים המלח, אלא אגדת רוק עם קוקו. סטיבן טיילר נהנה מאטרקציה ישראלית אמיתית בבוקר לאחר ההופעה הסוחפת בתל-אביב. "מלח הארץ" הוא גם כותב על עצמו, ומודה (פעמיים) לישראל. מתוק.

כוכבת בוליווד ומיס תבל לשעבר, אישווריה ראי, בפסטיבל קאן אמש, נראית הכי סינדרלה שאפשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ריהאנה במרפסת הסוויטה שלה בקאן, לובשת שמלת דיור חלומית.

והנה הכוכבת ושמלת הערב הגדולה מהחיים שלה בצילום קדמי.

רירי בתקריב נהדר.

מגזין פיפל עם סרטון של קיצור תולדות אהבתם של פיפה מידלטון ובחיר לבה המיליארדר, שמתחתנים בטקס פרטי ממש היום.

הנשיא טראמפ והגברת הראשונה בדרכם לסיור רשמי ראשון בחו"ל. בני הזוג יגיעו כידוע גם אלינו ביום שני הקרוב. מלניה טראמפ לובשת פה מקס מארה והרווה לדג'ר. ואנחנו בציפייה דרוכה לקראת הביגוד שלה בהמשך. נעדכן.

על המראה המופלא הזה של הארי סטיילס אחראי ברברי. בבית אופנת העל עיצבו אישית עבור הזמר הצעיר מכנסיים וחולצת ראפלס, מראה לטיני מעודכן שהתיישב עם אחיזת הגיטרה. ההופעה, אגב, התקיימה בתכנית האירוח של ג'יימס קורדון.

קנדל ג'נר על רקע ארט המדמה גן פרחים אנגלי קליידוסקופי בקמפיין סתיו 2017 של מותג הלנז'רי והביגוד לה פרלה. שמלת הקוקטייל משובצת הקריסטלים היא דגם מייצג של קולקציית המותג לסתיו.

שמלת צימרמן הורסת מקולקציית קיץ 2017, עוד אחת משורה של שמלות רומנטיות משגעות מבית המותג האוסטרלי הנוסק. לכל המעוניינת, הדגם מוצע ברשת פקטורי 54. תג מחיר: 4,990 שקלים.

דגם מקסים מקולקציית הקפסולה החדשה של בית האופנה הצרפתי קלואה לאתר מכירות אופנת העל נט-א-פורטה. ואם וייב שנות ה-70 פה הזכיר לכם את זה של שמלת הכלה היפה של בר רפאלי, זה לא במקרה. מעצבת הבית הפורשת, קלייר ווייט-קלר, היא זאת שעמדה מאחורי העיצוב עבור הטופמודל הישראלית.

בשנה שעברה היא הגיעה בלי תחתונים, השנה היא הופעה כשהתחתונים מציצים. איזה מראה של בלה חדיד בפסטיבל קאן מוצלח יותר? עיצוב שתי השמלות אגב הוא של אלכסנדר וותייה.

קודם לכן היא עוד הספיקה לאכול טילון. מימין, אם לא זיהיתם, אבא מוחמד חדיד.

המראה עוצר הנשימה של אל פנינג בטקס פתיחת פסטיבל קאן כלל גזרת נסיכה, אריג סאטן, פרינט צמחייה וכוכבים נופלים, שיער האסוף בנוסח גרייס קלי, שפתון פוקסיה ואייליינר חתולי - שלמות.

את ג'סיקה צ'סטיין אפשר לראות בימים אלו לא רק בפסטיבל קאן, אלא גם על שער מגזין ווג ספרד בצילום של מריו סורנטי. איפור מינימלי בגווני ניוד, מניקור שאינו שם, שיער במראה טבעי בלתי עשוי ומחשוף רנסנסי יצרו פה דרמה גדולה.

והנה תקריב על רקמת הטופ בשמלה של ג'סיקה צ'סטיין בערב פתיחת הפסטיבל ביום רביעי. "עבודת-יד היוצרת תחושה של שטיח מדיביאלי", תיארו בבית אופנת-העל הבריטי את העיצוב. למראה המלא ולעוד מראות בפתיחת הפסטיבל הקליקו כאן.

היא לא הגיחה לבמה בהופעה של אירוסמית כפי שנמסר ביום ההופעה של להקת הרוק הוותיקה בפארק הירקון, אבל סטיבן טיילר לא ויתר על דואט קצרצר עם הטופמודל שעמדה בצידי הבמה. והיא כמובן העלתה תמונה שלה עם אגדת הרוק וכתבה: "אמא של ליב ואבא של ליב". נחמד בר.

הרחק מקאן, ולאחר ערב מיוזע בפארק הירקון, בר רפאלי שמחה להיזכר בעצמה בפסטיבל קאן של שנת 2014 בשמלת שטיח אדום א-סימטרית של אלי סעב.

ידעתם שבגיל 44 לאחר לידת שלושה ילדים אפשר להיראות ככה? דוגמנית-העל הצ'כית אווה הרציגובה מוכיחה שכן. בשמלת כתפיות מוזהבת של רוברטו קוואלי מקולקציית ה"מוזייקה", היא הייתה אחת המתלבשות הבולטות בטקס פתיחת פסטיבל קאן. בתמונה היא נראית במסדרון בית המלון שלה בעיר הקיט בדרכה לטקס.

מותג האקססורי הבריטי עם כפכפי עקב ופרחים שאנחנו מקוות שזארה יעתיקו בשבילנו.

חצי הצמד דולצ'ה וגבאנה עם ריפוסט של איזבלי פונטנה. מה העלתה דוגמנית-העל הברזילאית שהוא שיתף? "שלום, אהבה, לא אלימות, לא הומופוביה, לא סקסיזם, ולא גזענות". איתכם בכל מילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully