וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אסור לכם לאחסן את הבשמים בחדר האמבטיה?

25.5.2017 / 6:11

אם אתם לא רוצים שהריח של הבושם ישתנה ללא היכר - אל תשמרו אותו במקום לח. וגם: מה בכלל ההבדל בין בושם לאו דה קולון ואו דה טואלט?

אתר רשמי

בווידיאו: הפרסומת הכי מטורפת שראיתם אי פעם לבושם, בבימויו של ספייק ג'ונז.

ישנן לא מעט תפיסות מוטעות לגבי צריכה ושימוש בבשמים, והפעם נדון איתכם בשתיים שמטרידות אותנו. האחת - והחשובה מבין השתיים - היא אחסון הבשמים בחדר האמבטיה. מתברר שזו טעות נפוצה שרובנו עושים ושהמקום האולטימטיבי לאחסון בשמים ואפטרשייבים הוא בחדר השינה או בארון הבגדים. מומחה הבשמים, ד"ר מרלן הריסון, מסביר שהחום והלחות שבאמבטיה עלולים לפגוע בריח של הבושם ואף לשנותו לחלוטין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק אל תשכחי להחזיר את הבושם לחדר השינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד באותו נושא:

עוד באותו נושא

מתחת לאף: למה אנחנו היחידים שלא יודעים שאנחנו מסריחים?

לכתבה המלאה

אחרי שהסדרנו את העניין זה, נעבור לסוגייה השנייה: ההבדל בין בושם לאו דה קולון ואו דה טואלט. בעוד שההבדל המגדרי בין אפטרשייב לבושם מובן מאליו, אנשים טועים לחשוב שהאו דה קולון והאו דה טואלט הן מילים נרדפות לבושם. אל תתבלבלו. קיים הבדל משמעותי בין כל אחד מה"או דה" שלהלן - והוא מתבטא בריכוז הסופי של חומרי הריח בתכשיר. בעוד הבושם מכיל ריכוז של 20-40 אחוזים, לאו דה טואלט יש ריכוז של 5-10 אחוזים ולאו דה קולון רק 2-3 אחוזים.

במילים פשוטות, האו דה קולון מעניק ניחוח עדין בכל התזה, בעוד הבושם חזק ומרוכז יותר וישאיר אתכם מבושמים לאורך זמן. הבושם יקר יותר מהאו דה קולון עקב הריכוז הגבוה שלו ולכן הוא פחות משתלם כלכלית, אולם מאחר שהוא דורש התזה אחת (גג שתיים) בלבד בכל שימוש - הוא יחזיק לכם ליותר זמן מהקולון.

  • עוד באותו נושא:
  • בושם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully