וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלטורה עם משמעות: קייט מוס מעצבת תכשיטים

22.5.2017 / 16:09

דוגמנית-העל האיקונית שקצת נעלמה לאחרונה, חוזרת לגיחה מרעננת בקולקציית שיתוף פעולה עם מעצב תכשיטים ברזילאי. בתפריט: פריטים באווירה אתנית המחברים בין סגנון עתיק לעכשווי בשילוב הטעם האישי שלה, וקמפיין שצולם באווירה היפית נינוחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כשאין חוקיות על איך לענוד תכשיטים, אפשר לשבור מחסומים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בואו נודה, בעולם האינסטנס והאינסטה, קייט מוס היא קצת has been. במשך שני עשורים היא תפקדה על תקן הדוגמנית האולטימטיבית והייתה בין היחידות ששרדו שני עידנים בטופ של המודלס - גם כחלק מדור הקלאודיה-לינדה-כריסטי-נעמי בניינטיז, וגם כפנים של הדור האנמי שהגיע כקונטרה ודגל ביופי מזן מינימליסטי יותר.

בתקופה האחרונה היא קצת נעלמה לטובת כוכבות חדשות בשטח כמו ג'יג'י, בלה וקנדל. היא מסרבת לקחת חלק במשחק הרשתות החברתיות; לגאלת המט, אירוע המרכז את כל השמות הנחשבים בתעשייה, היא לא הגיעה; וגם תמונות פפראצי שלה או קמפיינים הם לא משהו ששבר את האינטרנט כבר כמה שנים. כעת היא חוזרת לגיחה מרעננת בעיצוב ליין תכשיטים בקולקציית שיתוף פעולה עם חבר קרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוס והמעצב ארה ורטניאן. משלבים ביזנס, פלז'ר וסטייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארה ורטניאן, מעצב תכשיטים ברזילאי ודמות מוכרת בקרב עולם האופנה, מתמחה בתכשיטי סטייטמנט עם אפיל מודרני. בריאיון להארפר'ס בזאר, השניים שופעים מחמאות אחד על השניה, בניסיון להסביר את החיבור שהוליד את שיתוף הפעולה. "נדהמתי מאיכות העבודה שלו ומהדרך בה הוא מייצר תכשיטים אקסטרווגנטיים עם יהלומים ענקיים ואבנים אחרות", לדברי מוס, והוא מצדו העיד שהוא "מעריץ את הסטייל האישי שלה, יש לה טעם ייחודי לפריטים ולחיבורים של סגנון עכשווי עם סגנון עתיק", והוסיף: "כשאין חוקיות על איך לענוד תכשיטים אפשר לשבור מחסומים".

אחרי כמה סשנים של סיעור מוחות, נולדה קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת שמערבבת את כתב היד של ורטריאן עם גרסה מודרנית לעיצוב בריטי עתיק, אלמנטים מעולם המיסטיקה בזהב טהור של 18 קראט בשילוב אבני אמטיסט, סיטרין, גרניט, רובי ויהלומים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קולקציית תכשיטים בעיצוב קייט מוס והמעצב הברזיאלי ארה ורטניאן. : יח"צ חו"ל,
"רצינו שבאוסף המשותף יהיו תכשיטים עם משמעות, ושיהיה אפשר לענוד אותם בכל שעות היום"/: יח"צ חו"ל

השניים הכירו לפני חמש שנים בסאו פאולו, והידקו את הקשר כשהמעצב פתח לראשונה חנות בלונדון. "רצינו שבאוסף המשותף יהיו תכשיטים עם משמעות, ושיהיה אפשר לענוד אותם בכל שעות היום", הוא סיפר בראיון לווג הבריטי. "בכל פעם שהגעתי ללונדון מצאתי את עצמי מבלה עם קייט בארון שלה לצורך השראה ורעיונות".

חלק מהמוטיבים שמופיעים בקולקציה מתייחסים גם לסמלים מימי הביניים, כמו חרב המזכירה את סיינט ג'ורג' שעל פי האגדה השמיד דרקון כדי להציל את העיר פגאן, או קמעות ירח ומגל להגנה ואנרגיה טובה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקמפיין צולם בטירה של מוס, בשיתוף עם דוגמנים מהסוכנות שבבעלותה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקמפיין הנלווה צולם בטירת קוסטוולדס של מוס, בשיתוף עם דוגמנים מהסוכנות שבבעלותה, באווירה היפית נינוחה. בתה לילה שהחלה לדגמן לאחרונה, ואחותה שרלוט שכבר עמוק בתחום, דווקא לא השתתפו בקמפיין, עניין מוזר לאור העובדה שקייט הגדירה את התכשיטים באותו ראיון לווג כ"בעלי פוטנציאל ירושה" ואלו הן שתי היורשות הפוטנציאליות שלה.

עיון בצילומים מגלה שכמו כל דבר אחר שהיא נוגעת בו, גם התכשיטים מפוצצים בשיק שזועק לאימוץ. ושימו לב לטיפ הסטייל החשוב שהיא נתנה לדיילי מייל לפני כמה ימים: "אף אחת כבר לא עונדת זוג עגילים זהים, זה כל כך מיושן. אני אוהבת לערבב, זה הרבה יותר קול". מחירי הקולקציה - החל מ-700 פאונד.

קולקציית תכשיטים בעיצוב קייט מוס והמעצב הברזיאלי ארה ורטניאן. : יח"צ חו"ל,
בתפריט: סמלים מימי הביניים וקמעות להגנה ולאנרגיה טובה/: יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully