וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה צנועה נוטפת סטייל: מלניה טראמפ עושה את ערב הסעודית

21.5.2017 / 13:15

הפירסט ליידי בת ה-47 ממשיכה להוכיח הבנה עמוקה באופנה, גם במסגרת מגבלות הצניעות של האסלאם. בביקור נשיאותי רשמי בערב הסעודית היא מהפנטת באוברול באבזור חגורת זהב, בשמלת מקסי בוורוד-פוקסיה הכוללת שכמיה, ובשמלת חאקי בסגנון ספארי

רויטרס

בווידיאו: הנשיא טראמפ והגברת הראשונה מגיעים לריאד אתמול (שבת).

לראשונה מאז כניסתו לתפקיד בינואר השנה, הנשיא טראמפ ורעייתו מלניה יצאו לסיור מחוץ לארצות-הברית. התחנה הראשונה בסיור, הכולל גם את רומא, בריסל, סיציליה וירושלים כמובן, היא ריאד בירת ערב הסעודית. לא נמסר כמה מזוודות לקחה עמה הגברת הראשונה, אבל ללא ספק הן עמוסות וכבדות במיוחד. ובחירות הביגוד שלה עד כה לא איכזבו.

אתמול (שבת), הגיחה הגברת הראשונה בלוויית בעלה הנשיא מהמטוס הנשיאותי שנחת בריאד, כשהיא לבושה באוברול שחור של סטלה מקרתני באורך הרצפה עם שרוולים ארוכים. האוברול, בעיצוב סטלה מקרטני, אובזר עם חגורת אוברסייז מוזהבת בעלת אבזם רבוע בדיגום מנוחש של סן לורן, ועקבי כריסטיאן לובוטין קלאסיים ששימשו אותה בעבר. מראה מרשים והולם לאור הנוהג המקובל בערב הסעודית לפיו נשים המתארחות כאן מצופות לא לחשוף זרועות ורגליים.

עם זאת, יש לדעת שאי כיסוי הראש מצידה של מלניה טראמפ הוא לא תקדימי ולא חורג מכל קוד לבוש, כפי שטעו לחשוב רבים. גם קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, וראשת ממשלת בריטניה, תרזה מיי, בחרו לוותר על כיסוי ראש בעת ביקורן במדינה לאחרונה, ועוד קודם לכן גם מישל אובמה וקונדליסה רייס. בניגוד לנשים המקומיות במדינה שדינה הוא הדין האסלאמי (שריעה), אין חובה על נשים זרות לכסות את ראשיהן.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נוחת בריאד, ערב הסעודית, 20 במאי 2017. AP
מראה אופנתי שיצר באזז מיידי ברשתות החברתיות/AP
מלניה טראמפ בביקור הרשמי בערב הסעודית. רויטרס
אוברול בעיצוב סטלה מקרטני, מאובזר בחגורת אוברסייז מוזהבת/רויטרס
מלניה טראמפ בביקור הרשמי בערב הסעודית. רויטרס
בניגוד לנשים המקומיות, אין חובה על נשים זרות לכסות את ראשיהן/רויטרס

לקבלת פנים חגיגית שנערכה בערב יומו הראשון של הביקור בארמון מורבה, לבשה מלניה שמלת ערב של המעצבת הלבנונית-פריזאית רים אקרה באורך הרצפה בוורוד-פוקסיה דומיננטי (שהזכירה שמלה אחרת שלה באותו גוון שנלבשה בסוף-שבוע של הסופרבול באחוזת הנשיא בפלורידה). השמלה עם השרוולים הארוכים-משוסעים והשכמייה בלטה בין ים של מתלבשים, מקומיים ואורחים, שהלכו על שחור-לבן, וגם היתה בחירה הולמת למעמד הנכבד. המראה הזה, כמו גם קודמו (האוברול השחור) יצרו באזז מיידי ברשתות החברתיות. מרבית המגיבים המהירים תמכו והביעו את הערכתם לטעמה של הדוגמנית לשעבר.

הנשיא דונלד טראמפ והגברת הראשונה מלניה טראמפ בביקור בריאד, ערב הסעודית, מאי 2017 REUTERS. רויטרס
אי אפשר להפסיק להסתכל על התמונות הללו/רויטרס
הנשיא דונלד טראמפ והגברת הראשונה מלניה טראמפ בביקור בריאד, ערב הסעודית, מאי 2017 REUTERS. רויטרס
שמלה עם שרוולים ארוכים-משוסעים ושכמייה שבלטה בין ים של מתלבשים/רויטרס
הנשיא דונלד טראמפ והגברת הראשונה מלניה טראמפ בביקור בריאד, ערב הסעודית, מאי 2017 REUTERS. רויטרס
בחירה הולמת למעמד הנכבד/רויטרס

הבוקר ביקרה מלניה טראמפ בבית-הספר האמריקאי הבינלאומי בבירת המדינה. לביקור בלוויית שר החינוך הסעודי היא לבשה שמלת חאקי ברוח ספארי של ראלף לורן (שהזכירה שמלה דומה שהיא לבשה בעת קבלת הפנים לנשיא ארגנטינה ורעייתו בסוף החודש שעבר בבית הלבן). השמלה עם הכיסים הקדמיים ובאורך הברכיים, אובזרה עם חגורת עור חומה ועקבי פרינט זברה. מראה מלא מחשבה שכמובן החמיא לבת ה-47, המודעת תמיד למה נכון עבורה. אורך הברכיים של השמלה הוא אולי קצר ביחס לאורך שתי השמלות הקודמות, אך עדיין עונה להגדרת קו מכפלת צנוע. מלניה טראמפ לבשה בעבר שמלות קצרות יותר ונראתה מצוין. זכורה במיוחד שמלת ז'יבנשי האדומה שאזלה מאתר בית האופנה. אבל הפעם היא הלכה על אורך הברכיים ומטה מתוך כבוד למארחיה.

במראה השלישי שלה והאחרון עד כה בביקור בממלכה הסעודית, היא בחרה בשיער פזור. בחירה שככל הנראה התקבלה לאחר ההחלטה על הביגוד, שהרי טראמפ נוהגת לאסוף את שיערה במידה והיא לובשת פריט ביגוד עם צווארון גבוה (כמו חליפת התכלת של ראלף לורן בטקס השבעת הנשיא בינואר השנה).

מלניה טראמפ בביקור בבית הספר האמריקאי הבינלאומי בריאד, ערב הסעודית, בחברת שר החינוך הסעודי, מאי 2017 REUTERS. רויטרס
השמלה אמנם קצרה מהשתיים הקודמות, אך עדיין עונה להגדרה של קו מכפלת צנוע/רויטרס
מלניה טראמפ בביקור בבית הספר האמריקאי הבינלאומי בריאד, ערב הסעודית, בחברת שר החינוך הסעודי, מאי 2017 REUTERS. רויטרס
כיסים קדמיים, חגורת עור חומה ועקבי פרינט זברה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully