וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: בדקנו עבורכן את המוצרים החדשים לשיער

שירלי אכסלרוד

21.5.2017 / 11:24

שמפו טוב עדיף על פסיכולוג, מתולתלות לא מפחדות מדרך ארוכה, ומסכה זה צרות של נערות עם שיער מקלות. אפשר לכתוב דוקטורט שלם על המסע להשגת יום שיער טוב, ואפשר פשוט להתעדכן בתוצאות המחקר שלנו השבוע במדור

מברשת ההחלקה דפני גו - לנשיאה בתיק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דפני החדשה בגרסת הלארוז ולקחת. לשיער חלק או גלי עם נטייה לפאסיב-אגרסיב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שלוש וחצי שנים הגיחה לחיינו בסערה מהפכה בתחום השערה - מברשת שהיא גם פן, פטנט ישראלי בשם דפני שמטרתו לשנות את הרגלי החלקת השיער של נשים. כעת מושקת האחות הקטנה, דפני גו, כלומר אותה מברשת במהדורת הלארוז ולקחת, שתוכננה לאישה המודרנית, זו שנמצאת בתנועה מתמדת מהמשרד לקוקטייל, או ככל הנראה מהסופר לחוגים ואז לספונג'ה. המברשת החדשה צרה בכ-20% בהשוואה למקורית, מגיעה עם כבל חשמלי ניתק, כיסוי תרמי ותיק נשיאה מבודד מחום. גם פה מובטח מראה חלק בתנועת הברשה קלילה שתימשך 5 דקות בממוצע. בפועל, מי שמכורה לדפני המקורית תעוף גם על זו הקומפקטית. אי אפשר לומר שחשנו מהפכה בתחום השיער, אבל בחורות עם שיער חלק או גלי עם נטייה לפאסיב-אגרסיב ייהנו במיוחד ויעריכו את העבודה. חידוש מבורך שמביאה איתה דפני החדשה, מלבד הנוחות, הוא הקוטר הקטן שנותן לך אופציה להחליק את השיער למראה גלי טבעי, ולהימנע ממראה מקלות-שטוח-פן-יש לי הערב אירוע בריתה.

מחיר: 399 שקלים, כולל שנתיים אחריות של אלקטרה. להשיג ברשת סופר-פארם.

סרטון הדרכה של דפני גו

מברשת ההחלקה של רמינגטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרסה האמריקאית. גם פה מדובר באביזר שימושי למי שמביאה מהבית שיער שהוא חלק עד גלי קלות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד מאותו הדבר: רמינגטון, מותג אמריקאי, מכנה את המברשת החדשה שלו "גלגול אבולוציוני לבהלת מברשות השיער המחליקות ששטפה את השוק". ובקיצור, מספרים שהמברשת האמריקאית שלהם מהירה יותר, רחבה יותר ויש לה שלוש דרגות חום, לבחירה בהתאמה לסוג השיער.
בעלת שיער גלי שמחליקה בבית לראשונה, קראה את כל ההוראות בקפידה, אבל נתקעה בקטע של "לפני ההחלקה, השיער צריך להיות נטול קשרים" – משימה בלתי אפשרית כמעט למי שמגדלת תלתל או שניים. מצד שני, גם להעביר לדרגת החום הגבוהה נשמע לה קצת מלחיץ, אז היא יצאה לדרך עם החום הנמוך וקיוותה לטוב. מסקנות: מדובר באביזר שימושי למי שמביאה מהבית שיער שהוא חלק עד גלי קלות, ורוצה להתארגן על מראה לא עשוי מדי בבית. לשיער גלי בינוני ומעלה המברשת עלולה להפיק אפרו נפוח במרקם של שמיכת פוך.

TRAIGHT BRUSH REMINGTON, מחיר: 300 שקלים כולל שלוש שנות אחריות. לבירור נקודות מכירה: 1599-559966.

שמפו ומסכה לשיער יבש של קרסטס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השמפו מנקה בעדינות, מרכך להפליא, ומרגיע שיער כמוש ושביר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרסטס, מותג המספרות העילאי, מציע סדרת מוצרים שמתאימה למי ששיערה יבש מאוד, ומוכנה להשקיע בשמפו שלה פי 4 ממחיר המקבילה הפושטית בסופר. נעשה לכן טובה ונתקצר את האג'נדה הפסיכולוגיסטית מאחורי המוצרים: שיער יבש משפיע על המצב הרגשי של נשים ומקשה עליהן לתקשר ולהתבטא. ובמלים אחרות: שמפו טוב עדיף על פסיכולוג. מצוידת במסר המעצים הזה ובשיער קש, ניגשה הנסיינית ח' למקלחת: "עוד סדרה מוצלחת מהמותג שממעט לאכזב. השמפו מנקה בעדינות, מרכך להפליא, והצליח להרגיע את השיער הכמוש והשביר שלי. כל כך מוצלח, שמייתר את השימוש במרכך. המסכה סמיכה, יסודית, השאירה שיער גמיש ובריא למראה – הכל יחסית כמובן. בתקופת שיער רעה במיוחד השתמשתי בה, בניגוד להוראות, בכל יום. לא במקום הפסיכו', אבל מתחזק לא רע את המצב בין טיפול לטיפול". עוד בסדרה – קרם טיפולי ובאלם לשימוש לפני פן.

קרסטס, סדרת NUTRITIVE MAGISTRAL – שמפו 128 שקלים ל-250 מ"ל, מסכה 289 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג במספרות מורשות.

ג'ל לשיער מתולתל של שוורצקופף פרופשיונל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התלתלים היו מעוצבים בחינניות, אבל קרנצ'יים על גבול הנוקשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתולתלת אמיתית יודעת שהחיפוש אחר מוצר העיצוב המושלם יכול להימשך חיים שלמים. אבל מתולתלת נצח לא מפחדת מדרך ארוכה, ולכן ניסתה גם את ה-bouncy curls, ג'ל עם שמן של שוורצקופף פרופשיונל, שמבטיח להגדיר תלתול קפיצי בלי להכביד על השיער. ובכן, אל תפרקו את המזוודות, המסע ממשיך: מתולתלת המדור מעדכנת שהתמרחה בג'ל על שיער לח, ואחרי הייבוש הוא נראה יחסית לא רע, ובתנאי שאף אחד לא מתכנן ללטף אותך עד החפיפה הבאה – "התלתלים היו מעוצבים בחינניות, אבל לא נעימים למגע – קרנצ'יים על גבול הנוקשים, והשיער הרגיש שמנוני מעבר לרצוי. שווה ניסיון אצל בעלות שיער יבש במיוחד".

שוורצקופף פרופשיונל, bouncy curls, מחיר: 97 שקלים ל-200 מ"ל.

סרום לשיער של פיליפ מרטינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משאיר את הרעמה מבריקה ובריח של מיליון דולר, אך שמנוני למדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

החל בבקבוק הזכוכית הכהה, הדקיק אך הכבד, דרך הריח המופלא והאלגנטי ועד למדבקת המחיר השערורייתי – הסרום של המותג האיטלקי Philip Martin's אומר כולו מחלקה ראשונה. הסרום, שמכיל שמן זית וחוחובה, ומשאיר בחוץ סיליקון, מלחים, פרבנים, SLS ועוד חולירות, מיועד לשימוש לפני או אחרי פן, על שיער רטוב או יבש, ומבטיח לשקם שיער פגום, ללא שומן. הנסיינית א', בעלת שיער סמרטוטים בשיקום מתמיד, ניסתה את הסרום אחרי החפיפה וגם על שיער יבש ומחושמל, ומעדכנת שהחלופה הראשונה מוצלחת יותר: "הסרום מרוכז מאד ולכן מספיקה כמות מזערית גם לשיער ארוך במיוחד. כמובטח, הוא מרכך היטב שיער יבש, עוטף בציפוי נעים קצוות מפוצלים, ומשאיר את הרעמה מבריקה ובריח של מיליון דולר. אבל לומר שהוא נטול שומן תהיה הגזמה פראית – כמות גדולה או מריחה על שיער יבש השאירו משקעים שמנוניים ותחושה כבדה על גבול המלוכלכת. מוצר מעולה, אם מורחים בתזמון ובמינון הנכון".

Philip Martin's, סרום Shine Rose, מחיר: 240 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג במספרות מורשות ובאתר.

מסכה לשיער של פרמייר ים המלח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרקם קרמי שעושה עבודה מעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ת', בעלת חושים של חיה טורפת, נוהגת לצוד את מוצרי השיער שלה לפי הריח. בקטגוריה הזאת זוכה בהליכה המסכה של פרמייר ים המלח, מותג שלרוב קורץ בעיקר לתיירים שמקבלים סחרחורת של תענוג למשמע השילוב Dead Sea the: "מסכה משובחת. מרקם קרמי שעושה עבודה מעולה ומשאיר את השיער מבריק, רך ולח. הריח, שמרגיש קצת מוזר בהסנפה ראשונה מתוך האריזה, פשוט משגע, ומבשם את השיער לאורך כל היום שאחרי, כך שאפשר היה לתפוס אותי בתנוחות משונות, מרחרחת את עצמי בתשוקה. המסכה מגיעה בשפופרת נוחה יחסית, שמאפשרת סחיטה יסודית, אפשרות חיונית לאור התמחור".

פרמייר ים המלח, AGE DEFYING ARAGAN HAIR CAIR MASK, מחיר: 115 שקלים ל-120 מ"ל. להשיג בחנויות המותג.

אמפולות קרטין של נטורל פורמולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי סתם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיפול באמפולה במספרה הוא אחד המסתוריים, שלא לומר, ערמומיים. מיהי אותה אמפולה? מה היא בדיוק עושה שם? האם היא בכלל קיימת, או שמדובר בשפריץ נוסף שמוציא החופף ממיכל המרכך הענק והתעשייתי, במסווה של טיפול עמוק? כעת אפשר ליהנות מכל המסתורין הזה גם בבית, עם אמפולות הקרטין של נטורל פורמולה.

האמפולות, שמיועדות לשיער שעבר החלקה, מגיעות במארז של ארבע, לטיפול חד שבועי במשך חודש, במקום מרכך או מסכה. ע', שמקפידה להכחיש את שיערה המתולתל ומגהצת באופן קבוע, ניסתה את האמפולות לפי ההוראות, אבל לא מצאה שום דבר מרגש לכתוב עליו הביתה: "אמפולה אחת מספיקה בקושי למריחה על הקרקפת ועל אורכי השיער כולו, בהתאם להמלצת ההוראות. השיער היה נעים ורך, לא יותר ולא פחות מהמצב אחרי השימוש במרכך הקבוע שלי, וביום למחרת הוא שב לסטטוס הרגיל, ודרש שוב מרכך. הכי סתם".

נטורל פורמולה, אמפולות קרטין אינטנס – 50 שקלים ל-4 אמפולות של 10 מ"ל כל אחת. להשיג בסופר פארם.

ספריי לשיער של פיטו פריז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצר מיותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הספריי של פיטו פריז נועד "להעניק נפח לשיער דק ולשפר מראה דליל", באמצעות "עיבוי זמני", ובקיצור – לעשות ניסים. הנסיינית מ', שגם תחיית מתים כלל עולמית לא תציל את שיערה המקליש, התיזה את הספריי על השורשים, חיכתה וחיכתה ל"מראה מלא וקופצני" המובטח, חיפשה במראה את הנפח, אבל לא מצאה שם כלום חוץ מהדלילות הרגילה והמוכרת: "ספריי כלום. נכון, הוא לא דביק ולא נוקשה, אבל גם לא מייצר שום נראות אחרת במקום השיער הדליל, וגם לא תחושת מלאות. מיותר".

פיטו פריז, Phytovolume Activ Spray, מחיר: 85 שקלים ל-125 מ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully