וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה של יום מפרך, אבל מלא שיק: מה לבשו שרה ומלניה בארוחת הערב?

23.5.2017 / 10:23

דאבל דייט מנומס בארוחת ערב אינטימית חתם את היום העמוס במסגרת הביקור הנשיאותי. מלניה טראמפ לבשה שמלת טול ותחרה בעיצוב דולצ'ה וגבאנה בעלות של כ-4,500 דולרים, שרה נתניהו הסתנכרנה בשמלה שחורה אלגנטית

עריכה: ורד לידני

בווידיאו: שרה נתניהו ומלניה טראמפ בביקור שהתקיים אתמול בבית-החולים הדסה.

דונלד ומלניה טראמפ במעון ראש הממשלה מאי 2017. AP
דאבל דייט. אמש בבית ראש הממשלה/AP

יום עמוס עבר על מלניה טראמפ אתמול בארצנו. בביקור של כשישים שעות בלבד, הלו"ז צפוף ופגישה רודפת פגישה. אבל הגברת הראשונה של ארה"ב הייתה נינוחה ומחויכת כל העת, ושמרה על מראה רענן בחליפת החצאית הצחורה שלה. בסיור בבית-החולים הדסה בהדרכת אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, כשהיא צועדת יד-ביד עם אשת הנשיא נחמה ריבלין, היא נראתה ללא רבב. טופמודל שמורגלת בהליכה ממושכת על עקבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ורעייתו מלניה, בבית רה"מ בירושלים, 22 במאי 2017. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
לירלורים מנומסים לפני שמגיע האוכל/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

ארוחת ערב אינטימית שחתמה את היום עמוס היתה הזדמנות לעוד הפגנת אופנה מופלאה מצידה. אחרי הלוק הלבן של כל שעות היום, טראמפ בחרה בערב שחור. הגברת הראשונה, ממש כמו אינספור נשים, מחבבת שחור לערב.

שמלת הטול, התחרה והראפלס עם שרוולי החצי ובאורך מידי שהחמיאה לה כל-כך, ובאופן פוטוגני היתה מסונכרנת עם השמלה השחורה של שרה נתניהו, היא בעיצוב דולצ'ה וגבאנה. ביגוד של בית אופנת-העל האיטלקי שימש אותה מספר פעמים בעבר. למשל חליפת המכנסיים הלבנה שהיא לבשה ביומו האחרון של הביקור בערב הסעודית השבוע, וכמובן הבלייזר השחור המחויט (שנלבש עם צעיף הרמס) בדיוקן הרשמי שלה. על-פי דיווחים בחו"ל, עלות השמלה כ-4,500 דולרים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ורעייתו מלניה, בבית רה"מ בירושלים, 22 במאי 2017. רויטרס
הפירסט ליידיז מסונכרנות בשחור/רויטרס
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ורעייתו מלניה, בבית רה"מ בירושלים, 22 במאי 2017. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
שרה נתניהו בשמלה בעיצוב אנטוניו ברארדי, שעשה רושם של נוחה במיוחד/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

בחירת הביגוד של שרה נתניהו לדאבל דייט הייתה אחת המוצלחות של אשת ראש הממשלה לאחרונה. השמלה באורך הברכיים ועם שרוולי החצי התפוחים בעיצוב אנטוניו ברארדי, מעצב ממוצא סיציליאני המבוסס ומציג בלונדון, הלמה את האירוע ועשתה רושם של נוחה במיוחד. היא גילמה בהצלחה את האסתטיקה של ברארדי שהפכה אותו לחביבן של ידועניות רבות, הכוללת גזרות קלאסיות חובקות גוף, עשויות חומרים נוחים ונעימים בטכניקה מתקדמת.

רעיית ראש הממשלה הגב' שרה נתניהו ורעיית נשיא ארה"ב הגב' מלאניה טראמפ מבקרות בבגן הילדים בית החולים הדסה עין כרם 22 במאי 2017. אבי אוחיון/ לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
שרה נתניהו בצהוב קנרית ומלניה טראמפ בלבן בוהק אתמול בביקור בבית-חולים הדסה/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון/ לע"מ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרה נתניהו הולכת שוב על דגם של אליאן סטולרו/מערכת וואלה!, צילום מסך
הודא נקש לאליאן סטולרו, קיץ 2017, מחיר: 2,720 שקלים. מרינה מוסקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
השמלה בגרסתה חושפת הכתפיים באתר המעצבת/מערכת וואלה! NEWS, מרינה מוסקוביץ

למעשה הפגנת אופנה השראתית מצידה התקיימה במשך היום כולו. קודם כל עם שמלת סאפייה לונדון באדום רפובליקני בעת קבלת פני הזוג הנשיאותי בנתב"ג, ואחר-כך עם שמלת אליאן סטולרו לביקור בבית-חולים הדסה.

סטולרו, מעצבת תל-אביבית שהשיקה מותג משל עצמה ב-2000 ומחזיקה בוטיק בצפון דיזנגוף, הייתה הבחירה של גברת נתניהו גם לשבוע האופנה גינדי תל-אביב בחודש מרץ השנה. למעשה, מדובר באותו דגם; אז בירוק-יער ואתמול בצהוב קנרית. והיא אף קיימת באדום. השמלה מוצגת באתר המעצבת בגרסה ללא שרוולים ועלותה כ-2,700 שקלים. היא דוגמא מייצגת לעיצוב של סטולרו - נשי, אלגנטי, קלאסי ולביש ליום ולערב.

לגזרת הבידור בארוחת הערב לוהקה שירי מימון. הזמרת הנמצאת בימים אלו בהריון מתקדם, לבשה שמלה מבית סטודיו חזן?צוקרמן של שתי המעצבות הצעירות הילה חזן, סטייליסטית, ועדי צוקרמן, בוגרת שנקר. השתיים ייסדו את המותג ב-2015 ומאז מלבישות בקביעות ידועניות מקומיות בביגוד ערב בהתאמה אישית.

השמלה שלבשה מימון, מגלמת את סגנון החתימה של חזן?צוקרמן: גזרות נשיות, תחרה משולבת ומשחקי שקיפות. הזמרת המוכשרת שרה בפני הקהל המצומצם את "ניו-יורק ניו-יורק", השיר האיקוני מסרטו של מרטין סקורסזה באותו שם מ-1977 הוא אחד השירים המפורסמים על עירם של בני הזוג טראמפ במשך שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully