וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו אלה מיתולוגית: מה חשבנו על שמלות הכלה של שלומית מלכה?

26.5.2017 / 9:35

שלוש שמלות בגזרה נשפכת, קלילה ואוורירית התמזגו בחישוב מדויק עם הסביבה המדברית בחווה הפסטורלית בה בחרו הזוג יהודה ושלומית להתחתן. האיפור היה טבעי-מינימליסטי, הנעליים היו שטוחות, ולכלה היפהפיה היה נוח בכל רגע נתון. מי האחראים למראה המוצלח?

החתונה של יהודה לוי ושלומית מלכה/אדם סרור

בווידיאו: צפו ברגע שבירת הכוס בחתונה של יהודה ושלומית.

חתונת שלומית מלכה ויהודה לוי, 25 מאי 2017. טוויטר, צילום מסך
החתונה שכולם חיכו לה. יהודה ושלומית חתן וכלה/צילום מסך, טוויטר

לאחר זוגיות בת שנתיים וחצי, הצעת נישואים באיטליה והתרגשות בלתי פוסקת (בעיקר שלנו), שלומית מלכה ויהודה לוי נשואים. הזוג המתוק נישא אמש כדת וכדין אמש ב"מעיין הנעורים", חווה פסטורלית בנגב, בין גבעות סלעי גיר ופארק גולדה, בנוכחות חברים ובני משפחה. הכלה היפהפיה לבשה לא פחות משלוש שמלות. על המראות המחושבים שלה שהתמזגו כל-כך עם הסביבה המדברית אחראים מעצב האופנה ויוי בלאיש והסטייליסט סיימון אלמלם. כל שלוש השמלות, בגזרה נשפכת ואוורירית, היו לבנות. ולבן, למי שעוקב אחר הסטייל של הכלה הצעירה, תמיד החמיא לה. ככה זה עם עור ברונזה ועיניים כחולות. על האיפור הטבעי-מינימליסטי שלה היה אמון מיקי בוגנים, שהפליא כרגיל בבחירת צבעים ודיוק.

עוד באותו נושא:
כך נראתה החתונה הקסומה של פיפה מידלטון
התצוגה המוצלחת של ויוי בלאיש בשבוע האופנה

עוד באותו נושא

לא יכולתי לעשות עם זה כלום: שמלת הכלה של נינט טייב

לכתבה המלאה
שלומית מלכה בשמלת כלה בעיצוב ויוי בלאיש. אינסטגראם, צילום מסך
וייב של חופש מדברי. שלומית יפהפיה בשמלה בעיצוב ויוי בלאיש/צילום מסך, אינסטגראם

יהודה לבש שתי חליפות של מייזון זילי, מותג ביגוד והנעלת יוקרה צרפתי-משפחתי לגברים שנוסד ב-1950 בליון. אבל בחתונה אתמול, כמו בכל חתונה אם להודות על האמת, הכלה היתה העניין המרכזי. והיא הייתה מקסימה.

את דרכה לחופה עשתה הדוגמנית בשמלת משי בגזרה רחוקה מהגוף, שבלטה במשחקי שקיפות מחושבים. רקמה עדינה וגדילים בחלק העליון ו"קומות" בחלק התחתון שהתרחב לצורת A, היו תזכורת לסגנון החתימה של בלאיש.

יהודה לוי, שלומית מלכה. ניר פקין, ניר פקין
אקססורי שיער בעיצוב אפרת קסוטו, שהשלים מראה יווני-מיתולוגי-מלכותי/ניר פקין, ניר פקין

אקססורי לשיער בעיצוב מעצבת תכשיטי הכלה התל-אביבית אפרת קסוטו כלל "כתר", שרשרת גמישה מעוטרת בעלים קטנטנים - אלמנט המאפיין את עבודתה של קסוטו, שהשלים עבור שלומית מראה יווני-מיתולוגי-מלכותי. אבל כזה שלא הצר את צעדיה ולא היה מכשול לכלום. היה ברור שהיה לה נוח בכל רגע, הרבה יותר ממה שהיה לפיפה מידלטון, כלה מפורסמת אחרת השבוע. בדומה לכך, שתי השמלות האחרות, אחת שנלבשה לפני החופה והשניה אחרי, עוצבו באותו קונספט - נוחות, קלילות וזרימה חופשית. בדיוק מה שנכון לחתונה מדברית בסופו של חודש מאי.

יהודה לוי, שלומית מלכה. ניר פקין
שמלת משי בגזרה רחוקה מהגוף, שבלטה במשחקי שקיפות מחושבים/ניר פקין

ויוי בלאיש, מעצב שמלות וכלה שהועסק כעשור בבית אופנת העל רוברטו קוואלי בפירנצה ושימש כשופט בתכנית הריאליטי "פרויקט מסלול", נודע בזכות עיצובים נשיים, אווריריים וזורמים. מחוכים, רוכסנים וברזלים לא תמצאו אצלו, בניגוד למעצבי שמלות ערב וכלה רבים אחרים. בד נטו הוא המפתח בעבודות שלו. הוא הלביש בעבר שורת כלות מפורסמות, בין היתר את אור גרוסמן (2013) ונינט טייב (2014). במרץ האחרון הוא הציג בשבוע האופנה גינדי תל-אביב קולקציה סוחפת בתצוגת הפתיחה. הוא לא העניק לה שם, אבל ההשראות בה היו מובהקות: אלות המיתולוגיה היוונית כפי שתועדו ביצירות אמנות במהלך הדורות. והשמלה של שלומית אתמול הייתה באותה הרוח. הרוח האלוהית של אפרודיטה ואתנה. כמו הקולקציה האחרנה שלו, שמיימית, אוורירית וקסומה, כך הייתה גם הכלה שלו אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully