וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא יודעת כלום על סטייל, אבל יודעת הכל על הסטייל שלי"

29.5.2017 / 13:49

דיאן קרוגר בת ה-40 זכתה אמש בפרס השחקנית הטובה של פסטיבל קאן, אבל משחק זה לא התחום היחיד בו היא מצטיינת. היא נחשבת לאחת המתלבשות הטובות על השטיח האדום, עם בחירות לוהטות ולא צפויות. צפו ברגעיה הגדולים, לצד תזכורת לדיאן הדוגמנית הגרמניה בת ה-15

רויטרס

בווידיאו: דיאן קרוגר בבכורת סרטה "In The Fade" בפסטיבל קאן, לובשת שמלה בעיצוב ג'ייסון וו.

היא הייתה ילדת עיירה קטנה במערב גרמניה שרצתה להפוך לבלרינה, אבל פציעה בברך אילצה אותה לשנות מסלול, אז היא החליטה לנסות את מזלה בדוגמנות. אחרי הכל, דיאן היידקרוגר, בתם של איש מחשבים ובנקאית, תמיד הייתה יפה. בגיל 16 היא ייצגה את מולדתה בתחרות הפנים של השנה מטעם סוכנות הדוגמנות עלית, וזכתה להיות אחת הפיינליסטיות. בהמשך היא עברה לפריז, ולמרות שאינה גבוהה באופן יחסי, היא פיתחה קריירת דוגמנות מצליחה. בתי אופנת-על כמו איב סן-לורן, שאנל, סלווטורה פראגמו, ארמני, ג'יל סנדר, לואי ויטון, דיור, ברברי, דולצ'ה וגבאנה, מארק ג'ייקובס וסוניה ריקל שכרו את שירותיה. החן, הביטחון והניסיון שהיא רכשה בלימודי הבלט ובדוגמנות היו לצידה כשהיא החלה להתעניין במשחק. לאחר שיעורי משחק, מספר תפקידים קטנים בקולנוע הצרפתי בעיקר (וקיצור שם משפחתה לקרוגר), היא זכתה בתפקיד הלנה ב"טרויה" האפי לצד בראד פיט, תפקיד שפירסם את שמה בעולם. אחר-כך באו "אוצר לאומי", "חג מולד שמח" ו"ממזרים חסרי כבוד" שביססו את מקומה בליגה הראשונה של הוליווד.

דיאן קרוגר לאחר הכרזתה כזוכת פרס השחקנית בפסטיבל קאן, 28 מאי 2017. GettyImages
דיאן קרוגר ברגע ההכרזה על זכייתה בפרס השחקנית הטובה ביותר, אמש בפסטיבל קאן/GettyImages

היא הפכה לכוכבת קבועה על השטיחים האדומים של פסטיבלים מרכזיים כמו קאן, ונציה וברלין, כמו גם בטקסי פרסים הוליוודיים כמו SAG, גלובוס הזהב וכמובן האוסקר. בכל פעם, בין אם היא ניצבה לבדה על השטיח האדום, לצד בעלה לשעבר גיום קאנה (במאי-שחקן צרפתי ובעלה של מריון קוטיאר היום), או לצד בן זוגה עד 2016 ג'ושוע ג'קסון, היא הציגה טעם אופנתי מופלא.

אמש היא זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל קאן עבור תפקידה ב-"In The Fade", כאשה שבעלה ובנה נרצחים בפיגוע על רקע גזעני ויוצאת למסע נקם בעקבות האחראים לאסון של חייה. לבכורת הסרט בפסטיבל היא לבשה שמלת תחרה שחורה עם משחקי שקיפות בעיצוב ג'ייסון וו, שנראתה עליה טוב יותר מאשר על הדוגמנית שהציגה אותה על המסלול. לטקס נעילת הפסטיבל בו הוענק לה פרס השחקנית, היא בחרה בשמלת אוף דה שולדר עם שרוולים תפוחים-מנותקים של ג'ונתן סימקאי, אחת היפות שנראו בפסטיבל השנה.

דיאן קרוגר עם פרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל קאן, 28 מאי 2017. רויטרס
עם הפרס שלה בשמלת אוף דה שולדר בעיצוב ג'ונתן סימקאי/רויטרס

סטייל התגלה כתחום בו היא מצטיינת לא פחות ממשחק. "אני לא יודעת כלום על סטייל, אבל אני יודעת על הסטייל שלי", היא אמרה פעם בריאיון. ב-2015 זכתה בפרס הסטייל של מגזין ELLE ולחלוטין הגיע לה. קרוגר היא כבר שנים אחת המתלבשות הטובות ביותר בכל אירוע שטיח אדום, אבל לא רק. בתכניות אירוח בטלוויזיה, באירועי יום וסתם ברחוב, היא כל פעם מפגינה אופנה השראתית. הגישה שלה בדרך-כלל צעירה, עכשווית ואף פעם לא צפויה. היא לא חוששת להתנסות בטרנדים של הרגע, כמו למשל חולצת קרופ או פרינט נועז. נראה שטקסטורות מורכבות, גזרות קצרות ומגמות רומנטיות, חביבות עליה במיוחד. פה ושם היא תלבש ג'ינס בגזרה רחבה בעלות נגישה, מאובזר בסנדלי סטילטו ותיק בית אופנת-על המשלימים מראה בלתי מתאמץ.

הנועזות שלה הפכה אותה לחביבה על מעצבים רבים. ג'ייסון וו וקרל לגרפלד הם חברים קרובים. בכל פעם שהיא בחרה קוטור צרפתי או לבנוני, בדרך-כלל שאנל ואלי סעב, הבחירה שלה התגלתה מוצלחת. נוכחות שלה בשורה הראשונה של תצוגות בירות האופנה שכיחה ביותר. וככל הנראה, היא לא מסוג השחקניות שנמצאות שם כי שילמו להן. את דיאן קרוגר מעניינת האופנה. הנה כמה לוקים אופנתיים מהרזומה שלה, לצד תזכורת נוסטלגית לגיל 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully