וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמש, ראייה ושיק אחר לגמרי: קולקציית המשקפיים החדשה של בלמיין

30.5.2017 / 13:59

במסיבת נוצצת במיוחד, עם מגוון כוכבות שהגיעו להצדיע למותג העילית, הציג בית האופנה הצרפתי BALMAIN עיצובים קלאסיים ומתוחכמים למשקפי שמש ומשקפי ראייה, המשדרים אלגנטיות ורכות ומתאימים גם לנשים וגם לגברים. צפו בהשקה ברשת סופר-פארם אופטיק

צילום מסך
השקת קולקציית משקפיים של בלמיין ברשת סופר-פארם. צילום מסך
עיצוב מתוחכם ועוצמתי של BALMAIN/צילום מסך

מותג האופנה הצרפתי BALMAIN הוא אחד ממותגי היוקרה הגדולים בעולם וחביב על כוכבות כמו קנדל ג'נר, ג'יג'י חדיד ואחרות. אוליבר רוסטינג, שבגיל 25 בלבד נבחר למעצב הראשי של המותג, הכניס למותג רוח חיה, אך עם זאת נשאר תמיד נאמן לחזון המותג עם עיצובים סקסיים, נשיים ובועטים. הוא שילב בקלות את היסודות והאמונות של פייר בלמן עצמו, וחיבור אותו לרשתות החברתיות – מעל ל-3 מיליון עוקבים באינסטגרם אחרי בית האופנה, וכוכבות רבות ונאמנות מרכיבות את "צבא בלמן" ומגיעות לכל תצוגה כשהן תמיד נתפסות בעדשת הפפראצי עם משקפי המותג ובגדיו.

רשת סופר-פארם, שקיבלה את הזיכיון להשקת מותג המשקפיים של BALMAIN בישראל, חגגה במסיבת השקה נוצצת במיוחד, עם מגוון כוכבות שהגיעו להצדיע למותג העילית, שדוגל באופנה משוחררת, עוצמתית ויוקרתית. ניתן היה למצוא באירוע את יוליה פלוטקין ההריונית, הילה סעדה, יובל שרף ומיכל אנסקי, שבאו לבחון את הקולקציה, כמו גם את עומרי כספי ואשתו ההריונית שני רודרמן.

בקולקציה המגוונת שכבר ניתן למצוא בחנויות ישנם עיצובים קלאסיים ומתוחכמים שמשדרים אלגנטיות ורכות ומתאימים גם לנשים וגם לגברים. הדגמים המיוחדים מציגים עיצובים עם גימורים ארכיטקטוניים, תחכום יוקרתי ושילוב של מראה רוקנרול סקסי.

משקפי שמש בלמיין.
משקפי שמש של בלמיין, מחיר השקה 499 שקלים

סופר-פארם פועלת בתחום האופטיקה מאז שנת 2008 ומחזיקה מותגים מובילים דוגמת רייבאן, ארמאני, tous, סוניה ריקל, קנזו ואת מותגי הבית טרייבקה ופרטופינו שהקולקציה שלהם מביאה פרשנות מודרנית ומעניינת לאופנה היומיומית, עם דגש על טרנדים כמו שילובי מתכת ופלסטיק, עדשות שטוחות וצבעים פסטליים במחירים אטרקטיביים במיוחד. מטרתה העיקרית של הרשת היא להביא ללקוחות מותגים נחשקים ואופנתיים במחירים אטרקטיביים מבלי לוותר על שירות מקצועי של אופטומטריסטים מורשים. סופר-פארם הובילה מהפכת מחירים בענף מאז החלה לפעול - המחירים בתחום ירדו בעשרות אחוזים והקיץ היא מביאה גם מהפכה אופנתית עם המותג בלמיין, שמצטרף להשקה הנחשקת של משקפי מייקל קורס.

משקפי שמש בלמיין.
משקפי שמש בלמיין
משקפי שמש בלמיין.
משקפי שמש של בלמיין, מחיר השקה 499 שקלים
משקפי ראייה של בלמיין.
משקפי ראייה של בלמיין, החל מ-599 שקלים
משקפי ראייה של בלמיין.
משקפי ראייה של בלמיין, החל מ-599 שקלים
תצוגה של מותג האופנה הצרפתי BALMAIN. GettyImages
הכוכבות נאמנות ויוצרות את "צבא בלמיין"/GettyImages
ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם
  • עוד באותו נושא:
  • BALMAIN
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully