וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי יוז': אלכסה צ'אנג מציגה קולקציה ראשונה בעיצובה, והתוצאה מאכזבת

1.6.2017 / 7:58

בזמן שהיינו עסוקים בעוגות גבינה וחציר, האיט-גירל הראשית בממלכה המאוחדת השיקה את ליין האופנה המדובר הנושא את שמה. אז מה ההבדל בין אלכסה צ'אנג האדם לבין ALEXACHUNG המותג? והאם הסטייל האישי המוצלח והמשכנע ניתן לשכפול המוני? מבט מעמיק בקולקציה מעורר תהיות

אתר רשמי

בווידיאו: אלכסה צ'אנג מספרת לווג בריטניה סודות מתעשיית האופנה.

סוף סוף זה קרה: בזמן שאנחנו היינו עסוקים בעוגות גבינה וחציר, האיט-גירל הראשית בממלכה המאוחדת, אלכסה צ'אנג, השיקה את ליין האופנה המדובר שלה, עליו דיווחנו פה ביולי שנה שעברה. "הייתי במיליארד חתונות לאחרונה", היא סיפרה לאתר ווג, "יש דרישה עצומה לשמלות תה בחיי". מסתבר ששמלות תה, המקבילה הבריטית לשמלות קוקטייל, הן פריט חובה לעונת האביב עבור בחורה בת 33 פופולרית כמו צ'אנג. את הלייבל הנושא את שמה היא השיקה שלשום בתצוגה שהתקיימה בכנסייה דנית בצפון לונדון, אירוע שתובל בקונפטי ורוד, מרצדס משובצת, מקהלת ילדים ומיקס של עיתונאים, ידוענים וחברים. אז מה ההבדל בין אלכסה צ'אנג האדם לבין ALEXACHUNG המותג? והאם הסטייל האישי שלה ניתן לשכפול המוני?

עוד באותו נושא:
מפגש פסגה: כשקייט מידלטון פגשה את אלכסה צ'אנג
אלכסה צ'אנג חוגגת 30 שנים של סטייל כובש

מבט מעמיק בקולקציה מגלה מגוון מרשים של פריטים, חלקם מוצלחים מאוד וחלקם פחות, ובעיקר קושי להבין היכן נמצאים גבולות ההשראה שיעניקו להם את ההגדרה "אוסף" ולא מלתחה פרטית של מישהי, מגניבה ושיקית ככל שתהיה. בתפריט תוכלו למצוא בין היתר שמלת מיני בגווני לילך בהשראה סינית, חליפת פסים אוברסייז בוורוד ובורדו, מעיל טרנץ' מעל שמלת תה תכולה, שמלת מידי מבריקה מסאטן פודרה, שמלת קומות חושפת כתפיים בפרחוניות צהובה, חצאיות גינס באורכים שונים, ז'קט אופנוענים וסריג פסים באדום / שחור / צהוב. למעוניינות: יש משלוחים לישראל דרך האתר.

בראיון לווג איטליה האחרון היא הודתה כי חלקים מסוימים נכנסו לקולקציה הראשונה "כדי לא לאכזב את כותבי המאמרים שחזו מה הייתי עושה". את עיקר תהילתה כאייקון אופנה בנתה צ'אנג על גוף קולבי וסגנון שמערבב קלאסי, נאיבי ונגיעות זוהרות של נצנצים לצד נגיעות קלות של טרנדים. באופן רשמי, הקולקציה הראשונה של המותג מושפעת ממאפייני רוקנ'רול משנות ה-60 וה-70 כמו שמלת העור השחורה של מריאן פייתפול, חליפת הפסים המרובעת של בריאן ג'ונס או חליפת הכחול-קרח של דיוויד בואי. לתמונת הסיום של התצוגה נבחר דגם של שמלה לבנה, מעין שמלת כלה קלילה שגרמה לכתבת ווג איטליה לסכם בהומור: "החתונה הזו הייתה מהנה, אבל עכשיו על חיי הנישואין חלה חובת ההוכחה".

צפו בדגמי הקולקציה מתוך התצוגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully