וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לצאת לשמש: הדרך ליצור מראה שזוף וטבעי בעזרת איפור בלבד

25.6.2017 / 8:24

השלב הראשון והחשוב ביותר ביצירת הלוק הוא התאמת גוון המייקאפ לצבע העור. מאפר-העל אדוארדו פררה ממותג האיפור בובי בראון הגיע לישראל כדי ללמד אותנו כיצד עושים זאת נכון. צפו

צילום מסך

מאפר העל אדוארדו פררה, המנהל האומנותי וראש תכנית הלימודים של מותג האיפור בובי בראון הגיע לישראל כדי ללמד אותנו כמה מטכניקות האיפור האהובות עליו. אחד הלוקים שיצר אדוארדו הוא המראה הטבעי והשזוף, ללא צורך בחשיפה מסוכנת לשמש.

השלב הראשון והחשוב ביותר ביצירת הלוק הוא התאמת גוון המייקאפ לצבע העור: עור הפנים לעתים בהיר יותר משאר הגוף ולכן יש לחפש מייק אפ הדומה ככל האפשר לגוון העור באזור המחשוף, התאמה שתיצור מראה טבעי והרמוני יותר. את הברונזר אין להניח על אזור עצמות הלחיים או בצורת קונטורינג כפי שהתרגלנו עד היום אלא לעבוד בתנועות יורדות מלמעלה למטה: החל מהאזורים הגבוהים של הפנים דוגמת המצח ועצמות הלחיים בתנועות הברשה ישרות כלפי מטה - איפור המחקה את נפילת קרני השמש על הפנים.

גם מיקום הסומק משתנה כשרוצים ליצור מראה שזוף, בניגוד לדרך ה"רגילה" - חיוך וטפיחת מעט סומק ורדרד או כתמתם על תפוחי הלחיים, הפעם הסומק מונח על כל שטח עצם הלחי, גם הוא בתנועות ישרות מעצם הלחי כלפי מטה, צורת איפור היוצרת מראה סמוק בדומה להסמקה הטבעית שמתקבלת לאחר שהייה ממושכת בשמש.

לתוספת זוהר אדוארדו משתמש במוצר שהוא אחד מהכוכבים הגדולים של הרשת: ה-shimmer brick, שימר הבנוי מ"לבנים" של צבע, מוצר וורסטילי במיוחד שמאפשר לעבוד עם מברשת עבה שמשלבת את כל הצבעים ליצירת מראה שזוף ושימרי ללוק זוהר וטרנדי במיוחד. בעזרת מברשת גדולה הוא עובר על האזורים הגבוהים בפנים וממשיך את משיכות המברשת גם לאזור המחשוף, עצמות הבריח והכתפיים - למראה זוהר, טבעי והרמוני. בעזרת מברשת קטנה יותר אדוארדו משתמש רק בגוונים הבהירים בפלטת ה-Shimmer brick לתוספת של מעטה בהיר, קטיפתי ועדין מתחת לעצם הגבה. את הלוק כולו הוא חותם בגלוס במראה נוצץ ורטוב, למרות שהטרנד הגדול של העונה הוא מראה שפתיים מאט, הגלוס הנוצץ הוא זה שנותן את הפיניש הרענן למראה.

וואלה! NEWS בשיתוף בובי בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully